Fitness Seller

Flex Cup 2011

m+brown-mind+blown.jpg

kwam er nog een apart topic met alle foto's?

Moet je even op muscleboard kijken daar staan er veel

Haha thnx robbie.. idd die benen laten we zo als ze zijn en het bovenlichaam moet zwaarder. wel 1 foto die ik persoonlijk niet mooi vind deze of,was de rest nog slechter? of heb je er niet meer?

ja jou benen lijken hier duidelijk minder als voorgaande zeer goede pics! van jouzelf.. heb zelf gister ook maar 75% van het potentieel eruit gehaald..ondanks hele leuke ervaring baal ik daar wel van. chest (sterkste punt) was nog helemaal leeg . en dat posen moest veel beter..ging me veel te snel

Op de wedstrijd woog ik net aan 81,8 ofzo en kijk net op de weegschaal 88KG:eek: gaat goed

lol zo snel!!!!!!!!!! hier van 78 naar 82+...WEIRD :)
ik mis 2 kilo op de benen ..dat is voor 2012

heb net paar pics in gewoon trainingsbroek gemaakt uurtje na borsttraining. schouders borst ziet er gewoon stukk beter uit. borst gister geheel leeg. weer een lesje voor de volgende x denk ik. kreeg daar geen volume in met beetje opdrukken

Zaten paar mooie dames tussen zag ik :cool:

..mijn eerste foto.s

jongens hier mijn eerste foto.s zijn gemaakt vlak voordat ik het podium opging in de tot -70kg. klasse ze staan ook in de topic wat ik heb geopend
over .jury flex cup .. de vergelijking foto.s komen later ....

ik weet mijn tanning is een too much maar ben toch wel scherp vind ik zelf

gr. hardcore opa

n1x91t.jpg

jongens hier mijn eerste foto.s zijn gemaakt vlak voordat ik het podium opging in de tot -70kg. klasse ze staan ook in de topic wat ik heb geopend
over .jury flex cup .. de vergelijking foto.s komen later ....

ik weet mijn tanning is een too much maar ben toch wel scherp vind ik zelf

gr. hardcore opa

Je stond er super goed op de Flex hardcore opa, wel heel erg jammer dat je niet mocht meedoen met de masters, naast de gewichtsklasse, je zou bij de masters absoluut hebben gewonnen.
wat zijn je toekomstplannen aan wedstrijden?

Rene, zou je ook de uitslagen per klasse online kunnen zetten? Hoorde dat jij of Harry deze zouden moeten weten/hebben? Gaat dan vooral om de plaatsen vanaf 5, want de eerste 5 zijn natuurlijk gisteren al bekend gemaakt...

Hoe lomp kan ik zijn.....eerst mijn complimenten voor een geweldige dag....Rene, Harry bedankt!!! Echt een super ervaring!!! Zo bedenk je mee te gaan doen aan een wedstrijd en voor je het weet kan je meteen komen aantreden in de C90+!!!

Wij hebben alle uitslagen, even kijken hoe we deze naar buiten brengen maar zullen ze waarschijnlijk gewoon op www.flexcup2011.nl zetten

Wij hebben alle uitslagen, even kijken hoe we deze naar buiten brengen maar zullen ze waarschijnlijk gewoon op [Link niet meer beschikbaar] zetten

Mocht er hulp nodig zijn, misschien is het handig alles te verwerken in een PDF boekje..
Ik wil hier best een steentje aan bijdragen! :)

Terug
Naar boven