AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

Dames En heren,

Hierbij de footage die gemaakt is voor de FlexCup,
Te beginnen met Motivatie Video nummer 1.

Tijd aan gewerkt: 3 uur.
Custom made by me. (Mark Scholtes)
Weet niet of deze in de playlist naar voren kwam, maar deze zat er tussen!

http://www.youtube.com/watch?v=i6oHLRP_TqA&feature=youtu.be

Flex Motivatie Video nummer 2. (Hierbij werd er veel geklapt na afloop! tot 2x toe! :) )

Tijd aan gewerkt: 7 uur.
Custom made by me. (Mark Scholtes)
Deze is vertoont, 2 of 3x op de FlexCup 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=fHh56RRVogI

Introductie van Sponsoren, Juryleden, Achtergrond Roll-In en Aankondiging van FlexCup2011.

Tijd aan gewerkt: Paar maanden.
Modeling, Materials/Texturing, Belichten van 3D scene, renderen van 3D Scene en foutjes aanpassen.
Daarna video samengesteld, Tekst titels erin, verloopjes getimed, en totale video rendering inclusief 3D was 72 Uur non stop.

http://www.youtube.com/watch?v=VGPF-DPxh4g&feature=youtu.be

En de achtergrond van de wedstrijd:

Productie-Tijd: Niets (Genomen uit de video die ik gemaakt heb, stille frame.)
Rendertijd: 3 minuten.

Thomas Scheu Guest posing.

Deze video is niet van de FlexCup, maar als goed is wel dezelfde Guest posing Routine als hoe hij het deed op de FlexCup 2011.
Om maar een voorbeeld te geven van hoe geweldig hij bezig was! :D Hehe

http://www.youtube.com/watch?v=ni4wT6IZGuA

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: YOGI
Ziet er goed uit Bicep

Momass buiten top 5 gevallen ??? come again ???
ik mistte nog wel een,hoop op me bovenlichaam ten opzichte van de rest,dat zie je beter op de vergelijkingen. Fotos in je 1ntje zie je er meestal wel goed uit he kukishu
alleen op benen en hardheid win je het niet.
Die gast links van mij in de lineup had weer een heel groot bovenlichaam en miste benen.hij werd 5e. Ik weet iig me verbeterpunten.en er moet nog 5kg vvm bij :D

Wooow! Ik kijk nu het eerst filmpje en er zit veel materiaal in dat ik niet kende, echt heel vet gedaan gast! Ben nu op school maar k ga thuis de andere is kijken want volgens mij zijn het echt mooie filmpjes!!!

ik mistte nog wel een,hoop op me bovenlichaam ten opzichte van de rest,dat zie je beter op de vergelijkingen. Fotos in je 1ntje zie je er meestal wel goed uit he kukishu
alleen op benen en hardheid win je het niet.
Die gast links van mij in de lineup had weer een heel groot bovenlichaam en miste benen.hij werd 5e. Ik weet iig me verbeterpunten.en er moet nog 5kg vvm bij :D

Dat ga je redden die extra VVM op bovenlichaam Roy, Mike A weet wel hoe jij het voor elkaar krijgt veel groter te staan volgende keer.

Maar je hebt het prima gedaan, dat de tegenstanders veel verder zijn is een nadeel als je wat wil winnen, maar betekent niet dat jij het verkeerd hebt gedaan. Het niveau van de tegenstanders was veel te hoog voor een C wedstrijd. Een aantal behoort op een open wedstrijd te gaan staan en gelijk door te schuiven.

Dat ga je redden die extra VVM op bovenlichaam Roy, Mike A weet wel hoe jij het voor elkaar krijgt veel groter te staan volgende keer.

Maar je hebt het prima gedaan, dat de tegenstanders veel verder zijn is een nadeel als je wat wil winnen, maar betekent niet dat jij het verkeerd hebt gedaan. Het niveau van de tegenstanders was veel te hoog voor een C wedstrijd. Een aantal behoort op een open wedstrijd te gaan staan en gelijk door te schuiven.

Dank je martin! Die veer in,me reet had ik ff nodig
;) we gaan weer lekker bouwen iig!

Die gast in die conan video is behoorlijk groot! Maaruh....als hij een echt zwaard zo vast zou houden zouden ze vingers eraf vallen :P

Dank je martin! Die veer in,me reet had ik ff nodig
;) we gaan weer lekker bouwen iig!

kriebelt het niet die veer? :D
Maar je wist al dat je het goed gedaan hebt toch? Had ik zondag ook al tegen je gezegd weet je.

Ik moet snel weer een keer met Leroy trainen, dan komen we denk ik wel ff naar Miller.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 10:45 ----------

Die gast in die conan video is behoorlijk groot! Maaruh....als hij een echt zwaard zo vast zou houden zouden ze vingers eraf vallen :P

ik zou zijn vingers er af hakken als hij dat zwaard in mijn parketvloer zou prikken.....

jup er waren geloof ik meer coaches die die mening hadden. of was het om ons te troosten:p

jup er waren geloof ik meer coaches die die mening hadden. of was het om ons te troosten:p

Nee niet om te troosten, dat was ook zo.
Bij elke wedstrijd heb je wel mensen die ''ff een cupje komen jatten''

Gelukkig was mijn simpele D Klasse helemaal prima :D

Nee niet om te troosten, dat was ook zo.
Bij elke wedstrijd heb je wel mensen die ''ff een cupje komen jatten''

Gelukkig was mijn simpele D Klasse helemaal prima :D

ik werd geloof ik met jou verward. ik werd opgeroepen naar voren te lopen met mijn volledige naam maar uit den haag en dat ik het 1 en ander gemaakt had voor de flexcup ofzo....dat was jij dus ???!! hehe

ik werd geloof ik met jou verward. ik werd opgeroepen naar voren te lopen met mijn volledige naam maar uit den haag en dat ik het 1 en ander gemaakt had voor de flexcup ofzo....dat was jij dus ???!! hehe

HAHA Ja dat hoorde ik daarna ook idd!
Ach er ging hier en daar een klein dingetje mis maar met zoveel atleten is dat niet zo gek..

Het werd wel gecorrigeerd toch?

nee niet om te troosten, dat is nergens voor nodig. De winnaars waren overduidelijk een klasse of zelfs 2 klasses te groot. En een aantal C klasse jongens, maar dat geldt ook voor de D klassers, stonden zeer waardig in de line-up's en waren gewoon erg goed.

nog iemand foto's van de D klasse +80 misschien?:o (I sucked @ posing skills met nr 99, maar heb pas 1 foto :( )

Terug
Naar boven