Fitness Seller

Flink afgevallen + Steroids

painandgain

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Ik ben bart 21 jaar oud.
2 jaar terug woog ik 140 kilo nu inmiddels 85 na een flinke dieet.
Mijn vet massa is gedaalt van 45% naar 19%.
Omdat ik nog overtollig vel heb kan ik nogsteeds mijn 6pack niet zien :) daarnaast heb ik ook nog overtollig vel bij mijn armen door flink te trainen wil ik dat ook kwijt.

Mijn vraag is zijn er mensen die ervaring hebben met steroids ook jullie mening kan ik meenemen.
Ik wil wel EEn kuurtje gebruiken ik kan onderhand niet wachten tot ik een strakke lichaam heb na 21 jaar

wat vinden jullie er van ??

hebben julie nog tips?

(ik ben nieuw op dit forum ik weet nieteens of ik goed zit mrja ik hoor het wel)

Groetjes Bart,

Hoi Bart,

Lees je eens in.
19% vet, dan is het logisch dat je je abs nog niet ziet.

19% en steroiden is niet bepaald aan te raden.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Bart,

Lees je eens in.
19% vet, dan is het logisch dat je je abs nog niet ziet.
met hoeveel procent moet ik dan beginnen ?

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:47 ----------

van 140 naar 85 in 2 jaar vind ik een hele prestatie!
Dankje :)

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 14:48 ----------

19% en steroiden is niet bepaald aan te raden.
hoeveel procent dan ongeveer ?

10-12 procent en als je minimaal 21 bent.

Respect van 140 naar 85 kilo.. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij het vetpercentage. Hoelang ben je en hoe is dit gemeten?

Heel net resultaat al, alleen zou ik dat nu niet verpesten door ON te gaan bro. Knal nog even door tot die 12 %, heb je binnen een half jaar gehaald, gain dan nog wat spieren naturel en ga dan nadenken over je kuur.

Met dat overtollig vet is het zelfs met een huidplooimeter moeilijk te bepalen lijkt mij.

goed resultaat al behaald.
19% is een te hoog vetpercentage om al aan steroids te denken (met name als we kijken naar de sides effects die dan kunnen optreden).

wat je wel kan doen om je cut fase verder te ondersteunen is bijvoorbeeld kijken naar ECA stacks.

140 kilo toen je 19 was? hoe is dat zo ge komen?

ik ben 1,75 en het is gemeten op een wazige weegschaal volgensmij klopt het niet helemaal

Volgens mij klopt de meting niet helemaal.. Maar wat , ook zegt zal het meten met de hand ook niet meevallen met overtollig vel.. Ondanks dat ik zelf ene gebruiker ben zou ik het natrual proberen te doen.. Je bent al van zover gekomen man.. Je kan het ook zonder!

• Topic Starter Topic Starter
Mensen allemaal bedank voor jullie reactie's

ik ga maar verder met droogtrainen zodat ik snel op die 12% kom daarna kan het zijn dat ik nog steroids nodig heb om mijn overtollig vel strakker te maken dat zie ik dan wel want ik ben bang om ze weg te laten halen ik heb geen zin in littekens

@ Miljow dat is niet zo moeilijk (nou ja gaat er maar aanstaan)...
Er lopen bij mij op de sportschool 2 jongens rond waarvan de een 165 kilo weegt en van de 185 afkomt en de ander weegt bijna 170 kilo.. Bij beide puur eetgedrag van huis uit. Moeders kookte gewoon teveel, verkeerd en te lekker.

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:17 ----------

Heel veel succes painandgain en geef niet op!! ;)

Terug
Naar boven