AndroidHealthClinic

Flink afgevallen + Steroids

Ik denk niet dat je met AAS overtollig VEL gaat wegtrainen - estetische plastische chirugrie is redelijk prijzijg maar ik denk in jou geval de moeite waard en zal minimaal littekenweefsel achterlaten mits correct uitgevoerd.

Zeer veel respect voor je afval reeks overigens .. super knap !

daar was ik al achter gekomen, maar wat maakt het nou zo slecht
ik nam wel altijd de kip burgers :rolleyes:

Het woordje kip maakt per definitie niet elk product geschikt als je aan BB doet hoor. Denk aan transvetten en dergelijke die gewoon slecht zijn. Een maaltijd MacD bijvoorbeeld bevat een shitload aan kcal's waardoor je over de hele dag gezien gauw een calorie overschot creëert waardoor je dik wordt.

Mensen allemaal bedank voor jullie reactie's

ik ga maar verder met droogtrainen zodat ik snel op die 12% kom daarna kan het zijn dat ik nog steroids nodig heb om mijn overtollig vel strakker te maken dat zie ik dan wel want ik ben bang om ze weg te laten halen ik heb geen zin in littekens

Begrijp ik nu goed dat je alleen maar AAS wilt gebruiken omdat je met die extra spieren je overtollige vel kunt opvullen omdat je bang bent voor een huidoperatie? Zoiets heb ik nog nooit gehoord, wees trots op wat je hebt bereikt en blij dat je niet vroegtijdig dood gaat door je obese.

Je kan beter die littekens hebben ipv een vetharnas van 140kg, de laatste stap van je transformatie kerel, pak die gewoon

Je bent nog redelijk jong, iemand bij ons in de gym is ook ongeveer 50kg afgevallen. Hij had redelijk wat veloverschot maar is nu aan het trainen en het begint minder te 'hangen'. Dit komt ook omdat op jongere leeftijd je huid nog elastisch is, ik zou het nog een jaartje of twee tijd geven voor je effectief een operatie gaat overwegen. Als je wat spieren bijkomt en je huid 'rekt nog wat terug' zou het al opgelost kunnen zijn, of toch al een stuk minder duidelijk.

dat deed ik ook tot me 19e en at alleen maar vette kaasbroodjes en chips en alles
en begon trainen met 8% vet
`
En nu ben je nog steeds 19 en is er 2% bijgekomen? :)

OT: volgens mij zijn er genoeg middelen waarbij de sides niet groter zijn door hoog VP, zoals anavar, winstrol, primo en tren (wellicht minder geschikt als 1ste maar ok.)?

`
En nu ben je nog steeds 19 en is er 2% bijgekomen? :)

OT: volgens mij zijn er genoeg middelen waarbij de sides niet groter zijn door hoog VP, zoals anavar, winstrol, primo en tren (wellicht minder geschikt als 1ste maar ok.)?

ja en nu eet ik alleen nog maar gezond ben 12,2% nu

Je bent nog redelijk jong, iemand bij ons in de gym is ook ongeveer 50kg afgevallen. Hij had redelijk wat veloverschot maar is nu aan het trainen en het begint minder te 'hangen'. Dit komt ook omdat op jongere leeftijd je huid nog elastisch is, ik zou het nog een jaartje of twee tijd geven voor je effectief een operatie gaat overwegen. Als je wat spieren bijkomt en je huid 'rekt nog wat terug' zou het al opgelost kunnen zijn, of toch al een stuk minder duidelijk.

Dit inderdaad. Als je nog jong bent maak je collageen zat aan. Dus dat trekt heus nog wel bij.
Je kan het wat stimuleren door te scrubben en te voeden met een huidcreme.

Het woordje kip maakt per definitie niet elk product geschikt als je aan BB doet hoor. Denk aan transvetten en dergelijke die gewoon slecht zijn. Een maaltijd MacD bijvoorbeeld bevat een shitload aan kcal's waardoor je over de hele dag gezien gauw een calorie overschot creëert waardoor je dik wordt.

Als je een druk leven hebt zijn McDonalds en BK ideaal om nog te kunnen bulken :D

Ja iedereen anders he als ik al over mcdonalds DENK dan kom ik al aan

nu nietmeer gelukkig
Respect voor dat je zoveel bent afgevallen, alleen bovenstaande vind ik altijd zo'n bullshit argument. Te zwaar zijn heeft 99% van de tijd te maken met gewoonweg teveel eten en te weinig verbruiken.

Als je tijd hebt om Mac of BK te eten heb je ook tijd om normaal voedsel te vreten.

Ben ik het niet mee eens je eet namelijk een grote hoeveelheid kcals weg binnen een tijd die met "normaal voedsel" 3x zo lang is.

Een bord rijst met kip en groente van 900kcals doe ik ca 20-30 min over.
Een dubbele whopper 5 minuten.

Ben ik het niet mee eens je eet namelijk een grote hoeveelheid kcals weg binnen een tijd die met "normaal voedsel" 3x zo lang is.

Een bord rijst met kip en groente van 900kcals doe ik ca 20-30 min over.
Een dubbele whopper 5 minuten.

Bord kip met rijst: 4-5 min
Whopper: 1 min

Give_that_man_a_cookie.jpg

Terug
Naar boven