MuscleMeat

FloRida's schema

Bezoekers in dit topic

Ff mijn eetschema : Ik eet ochtends, middags en s'avonds avondeten in grote porties

Ik neem bij wakker worden, voor trainen, na trainen, en voor slapen Eiwitshake in

Plus ik eet nog van alles en nog wat tussendoor :D

Bovendien hou ik alles zoveel mogelijk vetvrij en eiwitrijk

P.S.
( mijn shake is Dymatize ISO-100, geen vet, geen koolhydraat, puur eiwit )

En nu nog alles in een voedingsschema zetten en de eiwitten/koolhydraten/vetten berekenen.
Dan nog zorgen dat de verhouding rond de 40/40/20% zit.

Dat is de basis.
 
En nu nog alles in een voedingsschema zetten en de eiwitten/koolhydraten/vetten berekenen.
Dan nog zorgen dat de verhouding rond de 40/40/20% zit.

Dat is de basis.

Nou ik probeer juist het vet percentage zo laag mogelijk te houden

ik denk dat ik rond de 45-50-5% zit dan :P

PS ( ik grill mijn vlees zodat daar ook geen vet in zit ) :D
 
Nou ik probeer juist het vet percentage zo laag mogelijk te houden

ik denk dat ik rond de 45-50-5% zit dan :P

PS ( ik grill mijn vlees zodat daar ook geen vet in zit ) :D

En wat is je doel?
Afvallen, aankomen, aankomen in spiermassa?
20% vet betekend wel grotendeels goede vetten. Die heb je zeker nodig. Maakt niet uit of je nu af wilt vallen of aan wilt komen, 5% is erg weinig.
 
En wat is je doel?
Afvallen, aankomen, aankomen in spiermassa?
20% vet betekend wel grotendeels goede vetten. Die heb je zeker nodig. Maakt niet uit of je nu af wilt vallen of aan wilt komen, 5% is erg weinig.

Aankomen in alleen maar puur spiermassa ;D
 
Aankomen in alleen maar puur spiermassa ;D

Zet dat maar alvast uit je hoofd. Wil je veel spiermassa aankomen zul je veel moeten eten en zal je vetpercentage dus ook iets omhoog gaan.

Maar die 20% vet is wel belangrijk voor spieropbouw dus neus wat rond bij 'voeding' en maak een fatsoenlijk voedingsschema naar jouw doel/lichaam.
 
Zet dat maar alvast uit je hoofd. Wil je veel spiermassa aankomen zul je veel moeten eten en zal je vetpercentage dus ook iets omhoog gaan.

Maar die 20% vet is wel belangrijk voor spieropbouw dus neus wat rond bij 'voeding' en maak een fatsoenlijk voedingsschema naar jouw doel/lichaam.

Is goed, zal nu even kijken :D
 
you spin my head right round right round

eten slapen trainen
 
Ik zal inderdaad wat meer vet eten, Balic ;)

Only when you go down, down SIEMERD :P
 
Kent iemand nog wat goede oefeningen voor de onderbuik ???

Ik krijg er maar geen verbetering in, en in de bovenkant en zijkant gaat het wel goed ;D
 
Kent iemand nog wat goede oefeningen voor de onderbuik ???

Ik krijg er maar geen verbetering in, en in de bovenkant en zijkant gaat het wel goed ;D

Leg Raises
 
Kent iemand nog wat goede oefeningen voor de onderbuik ???

Ik krijg er maar geen verbetering in, en in de bovenkant en zijkant gaat het wel goed ;D


Zal wel aan je vetpercentage liggen. Vet bij onderkant buik lijkt mij heel moeilijk weg te trainen.
 
Zal wel aan je vetpercentage liggen. Vet bij onderkant buik lijkt mij heel moeilijk weg te trainen.

Er is geen oefening om er meer vorm in te krijgen? :(
 

Super, ik deed al weighted jack-knife sit-up met gewichten maar verbetering na 3 maanden was niet zichtbaar

en ik doe ook altijd weight V-up maar dan hangend aan een rek maar ook daar was na 3 maanden geen verbetering erin.

Misschien inderdaad ietsje meer vet kwijtraken ???
 
Super, ik deed al weighted jack-knife sit-up met gewichten maar verbetering na 3 maanden was niet zichtbaar

en ik doe ook altijd weight V-up maar dan hangend aan een rek maar ook daar was na 3 maanden geen verbetering erin.

Misschien inderdaad ietsje meer vet kwijtraken ???

Ja, doe 3 keer per week cardio, minuutje of 30, maandje of zo en je bent al verder.
 
Ja, doe 3 keer per week cardio, minuutje of 30, maandje of zo en je bent al verder.

Wat voor cardio is aan te raden, als het vooral om buik gaat :P

Ik vind alleen rennen het beste ( op 8km/u )

Maar mess zijn er betere manieren om vet aan je buik weg te halen zonder al te veel spiermassa verlies?
 
Wat voor cardio is aan te raden, als het vooral om buik gaat :P

Ik vind alleen rennen het beste ( op 8km/u )

Maar mess zijn er betere manieren om vet aan je buik weg te halen zonder al te veel spiermassa verlies?

Ga HIIT doen, als je er niet mee bekend bent just say the word en ik leg het je tot in de puntjes uit. :p
 

Ok uitleg: (Eigen woorden/kennis/niks gekopieerd)

HIIT is een intensieve, effectieve, cardio vorm.
Het principe is om in intervallen te cardioën.
Voorbeeld: halve minuut snel, halve minuut langzaam, en dat gedurende 15-20 minuten.
Dit krikt je Metabolisme op, en dit zal opgekrikt blijven tot uren na de cardiosessie. Zo blijf je dus vet verbranden, ook als je tv zit te kijken.

Effectief dus. Need to know more? Tell me.
 
Ok uitleg: (Eigen woorden/kennis/niks gekopieerd)

HIIT is een intensieve, effectieve, cardio vorm.
Het principe is om in intervallen te cardioën.
Voorbeeld: halve minuut snel, halve minuut langzaam, en dat gedurende 15-20 minuten.
Dit krikt je Metabolisme op, en dit zal opgekrikt blijven tot uren na de cardiosessie. Zo blijf je dus vet verbranden, ook als je tv zit te kijken.

Effectief dus. Need to know more? Tell me.

Ooh, dat ik kan gwn op de loopband programmeren en dan brand ik dus mijn vet weg :P

Bedankt voor de tip :D
 
Back
Naar boven