Fitness Seller

Forumgame 13: New Beginning

Ja jorgyboy had echt een pleurishekel aan me als ik niet in bij zijn team hoorde:roflol:

weet er niet veel meer van, buiten het feit dat jij het verdomd goed speelde. en dan had ik eens door dat jij weerwolf/cultfag was, geloofde niemand van de burgers mij en was ik volgende nacht dood. good memories :D

zag overlaatst al die PM's nog van jouw, want ik was eens het meisje en moest tips vragen snachts denk ik

• Topic Starter Topic Starter
als het nog kan ben ik IN

misschien iets dat de eerste 2/3 dagen er alleen gespeculeerd mag worden over de wolf..
voorkomt dat het spel in 20uur afgelopen is haha.

Kortste spel duurde d8 ik 48 uur... Game 11 was het volgens mij.

Maar zal kijken hoe ik het ga doen:)

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 15:35 ----------

weet er niet veel meer van, buiten het feit dat jij het verdomd goed speelde. en dan had ik eens door dat jij weerwolf/cultfag was, geloofde niemand van de burgers mij en was ik volgende nacht dood. good memories :D

zag overlaatst al die PM's nog van jouw, want ik was eens het meisje en moest tips vragen snachts denk ik

:roflol: dan moet je Game 1 is een keer lezen,,, dat was echt een ** frustrerend potje.

Suicide Sid, Maxia en Ik wisten dat Peerebaum toen wolf was, maar waren dik in de minderheid dus werden ziek getrolled:roflol: Orgineel was toen ook corrupt d8 ik

• Like
Waarderingen: mat
Zo, heb jij nog een jaar oude herinneringen?

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 15:41 ----------

:roflol:

je kan toch weten dat het een leuk spel was en enkele toppunten?

ik verklaar niet dat ik alles er nog van weet. het geen remi aanhaalde wist ik dus al niet meer....

moraalridder is dorpsgek, probeert iedereen nu al in de war te brengen :D

Ging me dr meer om dat je praat of het 10+ jaar geleden is. ;)

Nee, ik heb eerder wel proberen te volgen maar snap er geen zak van. +dat ik niet echt zin heb om er tijd in te steken.

Inn again!!

Leuk dat er weer een is

Thx voor de PM bro. IN

Ik weet nu pas dat jij het bent Remi, undercover stylo :roflol:

Awooee awoe awoooooeeee?

Naah..

Maar ik hoop wel dat er wat meer mensen meedoen uit de eerste game.

Starter etc.

Terug
Naar boven