Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed idee, dan kan ik me volledig focussen om enkel jou in de gaten te houden.Ben alvast op zoek naar hints. Wanneer ik er een heb zal ik deze subtiel delen. Voor de rest houd ik op dit moment iedereen in de gaten, behalve jimbooo.
Goed idee, dan kan ik me volledig focussen om enkel jou in de gaten te houden.
Doe mee! wel wat actiever in het begin.Zal ik je de eerste ronde sparen.
in
eerste orde van zaken, iedereen op tremendes eerste dag!
Was net op de eerste dag druk dus die was beetje langs me heen gegaan, dus je moet 2wkn voordat het spel begint hier al aktief zijn?
Nee dat is onzin..
Zal nog even over nadenken maar denk dat ik niet meer mee doe..
Was net op de eerste dag druk dus die was beetje langs me heen gegaan, dus je moet 2wkn voordat het spel begint hier al aktief zijn?
Nee dat is onzin..
Nee dat is onzin..

Nee dat is onzin..
Doe je hem 1 dag voor de start weer openDan hoef je je ook geen zorgen te maken wanneer ik je in de gaten houd.
Helpt het nog als Orgineel en ik sorry zeggen voor de vorige game?Zal nog even over nadenken maar denk dat ik niet meer mee doe..
als je mee doet beloof ik niet op je te stemmen de eerste dag, dan gaan we met zijn allen op robpWas net op de eerste dag druk dus die was beetje langs me heen gegaan, dus je moet 2wkn voordat het spel begint hier al aktief zijn?
Nee dat is onzin..
De komende week gaat toch alleen maar zever en karmarondes zijn. Zorg gewoon dat je in het begin van het spel wat actief bent.
jawel
is gezelluuggg
ik zal niet meer op je stemmen D:
Of je bent aan t trollen en dus begrijp je beter hoe dit spel werkt.
Of je bent serieus en begrijpt niet helemaal hoe dit spel werkt.![]()

Haha doe gewoon mee man, je had deze keer pech dat iedereen veilig mee ging op jou. Gooi er gewoon een slotje op als er genoeg deelnemers zijn.Doe je hem 1 dag voor de start weer open
Ik volg al een tijdje jullie spellen. Kan ik deze game ook meedoen?
Ik volg al een tijdje jullie spellen. Kan ik deze game ook meedoen?

Al een week bedoel je?
maar welkom natuurlijk ^^