MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

• Topic Starter Topic Starter
Inschrijvingen lopen goed. 18 deelnemers al. Mochten we deze avond nog boven de 20 komen misschien morgen al starten? Of liever een weekje rust?

Karma is op :D Nu verwacht ik ook wat.

Ik ben cult toch niet noobs!

Ik wacht even af wat de rest er van denkt. En of er nog inschrijvingen bijkomen. Ik ga nu geen extra pm sturen om mensen uit te nodigen. Iets meer dan 20 deelnemers zou mooi zijn. Teveel deelnemers moet het niet worden bij dit formaat, lijkt me.
Als ik rond half 11 - 11u genoeg deelnemers heb en er hebben voldoende mensen laten weten dat morgen goed is, begin ik met de rollenverdeling, stuur ik een pm naar de afwezigen om hen te informeren dat we beginnen, en schrijf ik het eerste verhaal alvast.

Prima, begin maar!

Alright. Denk dat het voor de meesten geen probleem zal zijn. Weinig mensen die nu nog vakantie nemen.
Nog minstens 2 deelnemers binnen het uur en we beginnen :) Moet lukken.

Karma rondje gedaan.

Bij nader inzien wil ik me graag uitschrijven, heb er toch niet zoveel tijd voor & wil me graag focussen op m'n school.

Done. Ik had je post gemist blijkbaar :)
Jammer Remi.

Zwak hoor Remi

School is overschad

Zullen we anders allemaal even een pm sturen naar Rob G?

Vroeger bij poppenkast werkte dat altijd erg goed (pm's sturen ...???)

is 20 deelnemers voor jou spelsetup niet een beetje weinig?

Zijn zoveel kills per dag mogelijk, max 6 in 1 dag mogelijk zelfs, 7 als er een hybride komt maar die kans is klein. Zelf geen probleem mee, de laatste dagen in een spel zijn meestal de minst actieve, dus een 3 dagenspel ofzo zou best goed kunnen zijn :)

Hou er rekening mee dat 2 van die kills geen echte kills zijn, maar burgers die een andere rol krijgen.

Nog minstens 2 deelnemers gezocht trouwens :p Als ik om 23u kan beginnen met de rolverdeling, zou dat mooi zijn. Als ik later moet beginnen, ga ik dat vandaag niet meer doen. Optie zou dan zijn om dinsdag te starten.

Terug
Naar boven