MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

jullie zijn allemaal mong*len

groetjes,
ray(mond)

• Topic Starter Topic Starter
Het etentje is wat uitgelopen. Ik ben nu de pagina's aan het inhalen en begin dan met het verhaal. Nog even geduld jongens!

Ik zeg Penose eruit en ik terug erin

Als je dood bent mag je niet meer reageren in dit topic...

Jij bent voor volgende potjes dus uitgesloten

Kort verhaal om jullie niet te lang te laten wachten.

Dag 3

Vandaag was er even wat opwinding in verband met de bom die ontplofte in het bos, maar verder was het weer een rustige dag. Het lijkt ernaar dat alle burgers die overdag tijd hebben om te stemmen inmiddels reeds vermoord zijn. Het is dan ook pas in de laatste uurtjes dat de discussies van start gaan. Alhoewel, discussies... Bijna unaniem wordt voor Jimbooo gegaan. De burgers hebben tot nu toe steeds vrij unaniem kunnen beslissen, maar is dit ook terecht?
2=I
Jimbooo roept nog dat ie zichzelf dan wel ophangt, en hij vertrekt zelf al naar de galg. Hij valt echter over het trapje en breekt zijn rug. Jimbooo is dood. Hij wordt toch maar opgehangen. Is mooier zo.

Jimbooo is dood.
Hij was burger

De nachtrollen mogen hun pm sturen.

Klote..
Doe jij wel hints Woopy? of vergeet je dat?

Nieuwe trend in de weerwolfgames, communiceren met filmpjes.

Ik had het al zo gezegd maarja

RIP

hintoplossing van rob p is ook niet voorbij gekomen zie ik nu
Jezus zeg

:roflol:

Grappig wolfje ??

Als er vandaag een burger uitgaat is het gedaan zeker?

Echt weer retarded gespeeld jimbooo.

Nacht 3

Met de vampiers uit het dorp verloopt de nacht al heel wat rustiger. De sl*t en de spion zijn ook reeds lang dood. De nachten worden nu enkel nog tussen de weerwolven en de jager gespeeld, maar daar komt snel verandering in.

De opperweerwolf krijgt terug eerste keuze. Hij slentert wat door het dorp, op zoek naar huisjes die nog bewoond zijn door de weinig overgebleven burgers. Hij stopt aan het huisje met nr -2. De burger in dit huis ligt reeds lekker te slapen. De aanval verloopt dan ook vlot. Deze burger wordt morgen wakker als weerwolf!

Vervolgens gaat het hulpje op pad. Hij weet reeds wie hij wil, maar de situatie is vrij bijzonder. Het hulpje gaat naar het huis van zijn slachtoffer, maar deze is niet thuis. Hij keert het hele huisje binnenstebuiten, maar er is niemand te vinden. Ook de dichtsbijzijnde huizen zijn verlaten. Teleurgesteld gaat hij terug naar het hol van zijn meester.
Daar aangekomen, gelooft hij zijn ogen niet. Voor de ingang van het hol staat zijn slachtoffer, de jager. Hij is de opperweerwolf aan het beschermen. Dit kon niet beter gaan! Ook de opperweerwolf heeft het intussen gemerkt en samen verslinden ze de jager met huid en haar. Iets verder zit de powerlifter te lachen, want ook hij had het niet zo hoog op met Guts.

Guts is dood.
Hij was de jager

Dat gaat lekker!

Terug
Naar boven