MuscleMeat

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Ja, welke hints hebben we al,naar de opperweerwolf?
Dit is de laatste kans wat ik nu dus begrijp, tenzij de hulpweerwolf zijn kill deze nacht mist denk ik.

Ja, welke hints hebben we al,naar de opperweerwolf?
Dit is de laatste kans wat ik nu dus begrijp, tenzij de hulpweerwolf zijn kill deze nacht mist denk ik.
Overeenkomst met IMBA, uit het allereerste verhaal. En we weten dat hij afgelopen nacht is beschermd door Guts.

Mijn gevoel neigt sowieso naar stefanovich.
Die is alleen maar "actief" aan het zoeken naar karma voor de rest komt er weinig uit hem.
En daarbij stemde Jimbooo op hem, en dat is toch wel gek omdat die normaal altijd voor Rob p gaat.
Nou weet ik ook wel dat Jimbooo vaak ( bijna altijd) aan het trollen is, maar denk dat hij in deze wel goed zat

Dit is eigenlijk wel een hele sterke hint. De opperweerwolf is iemand die beschermd werd. Is dus geen nobody, maar dus ook echt iemand die actief aanwezig is. Blijven er wat mij betreft weinig opties over.

Mijn stem gaat naar Alley cat.

ik ga mee op alley cat

Lol kijk die cult trein..

Ik ga wel mee burgers verliezen toch denk ik

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 13:55 ----------

Klik klak

• Topic Starter Topic Starter
Het jachtgeweer

Nadat de jager werd opgevreten, blijft Vincenzio nog even in de bosjes wachten. Hij wacht tot de wolven gaan slapen en gaat dan snel het jachtgeweer van de jager halen. Nog één kogel, mooi.

Hij neemt het geweer mee naar huis en begint te denken over wie hij hiermee kan afknallen. Hij komt er niet uit en besluit iemand anders de eer te geven. Maar wie?

Vincenzio is helemaal in de war en besluit terug naar het hol van de opperweerwolf te gaan. Daar hebben de wolven net een samenkomst. Vincenzio stapt vol vertrouwen het hol binnen en geeft het geweer aan een van de wolven. "Hier, doe ermee wat je wil!". De wolf kijkt verbaasd naar Vincenzio. Hij doet dan maar wat het meest logische is: hij knalt Vincenzio meteen af.

Ondertussen zit Stefanovich thuis rustig een boekje te lezen. Hij krijgt een hartaanval en sterft.

Vincenzio is dood.
Hij was powerlifter. Hij gaf het geweer anoniem aan een wolf die vervolgens toevallig koos om Vincenzio ermee te doden :roflol:
Vincenzio had gekozen om Stefanovich met zich mee te nemen in de dood.

Stefanovich is dood.
Hij was burger

4 burgers tegen 5 wolven nu. De burgemeester is nog in het spel, dus als de burgers samen voor dezelfde gaan, is het een gelijkspel. In dat geval heeft de burgemeester de beslissende stem, en kan het dus nog. Stemmen jullie de verkeerde er uit, is het spel voor de burgers afgelopen.

God bestaat dus echt niet

God god potverdomme

Wat een puinhoop. ???

Inderdaad niet echt handig.

Zat er zelf dus ook naast met stefanovich, wie heeft een goed id ?

Dit is eigenlijk wel een hele sterke hint. De opperweerwolf is iemand die beschermd werd. Is dus geen nobody, maar dus ook echt iemand die actief aanwezig is. Blijven er wat mij betreft weinig opties over.
Golderado voldoet ook aan die eisen. En is bovendien al eerder beschermd.

Feit dat Vincenzio op mij stemde moet mensen toch ook aan het denken zetten. Die geeft het geweer aan een wolf en kiest een burger uit om mee te nemen in zijn dood. Die gozer had dus werkelijk geen flauw idee.

En wat is up met dezeis haast niet actief en zit nog in het spel.

Is hij dan opperwolf ?

dezeis en ik ga voor de opperwolf, als andere burgers een idee hebben dan wil ik die best volgen. Ik denk niet dat alley cat t is

Terug
Naar boven