- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volgens het verhaal wel.
Wat gaan we doen? Lijkt me logisch voor de opperwolf te gaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus hij mag of schieten of het doorgeven ? Of is dat doorgeven voor als hij gedood wordt?
Overeenkomst met IMBA, uit het allereerste verhaal. En we weten dat hij afgelopen nacht is beschermd door Guts.Ja, welke hints hebben we al,naar de opperweerwolf?
Dit is de laatste kans wat ik nu dus begrijp, tenzij de hulpweerwolf zijn kill deze nacht mist denk ik.

Golderado voldoet ook aan die eisen. En is bovendien al eerder beschermd.Dit is eigenlijk wel een hele sterke hint. De opperweerwolf is iemand die beschermd werd. Is dus geen nobody, maar dus ook echt iemand die actief aanwezig is. Blijven er wat mij betreft weinig opties over.
Zit alleen nog in het spel omdat iedereen voortdurend vergeet dat hij mee doet. Zou erg stom zijn moest hij de wolf zijn.En wat is up met dezeis haast niet actief en zit nog in het spel.
Is hij dan opperwolf ?
dezeis en ik ga voor de opperwolf, als andere burgers een idee hebben dan wil ik die best volgen. Ik denk niet dat alley cat t is