- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga het nou weer niet te moeilijk maken jongens. Een h**r paar cults wat burgers een jager en een wolf is genoeg.
Zeeuw, ga met me mee op Jorgyboy.
Als zeeuwen hebben we toch een hekel aan Belgen. Srs.
Hoe ze rijden op de weg. Als een stel debielen die hun rijbewijs heeft gekregen bij een pak boter.
Hotverdommeeeeeeeeeeeee
komop man, als de rollen bekend zijn, en ze gewoon niet te sterk zijn is t harstikke leuk, is toch tof als een mong**l zichzelf en een andere burger opblaast op dag 3 als t net ff de goede richting op lijkt te gaan
ook een idee trouwens, misschien dat zo'n zelfmoord gast, of wat dan ook voor rol dat voor een ''extra kill'' kan zorgen, zijn gave pas na nachtverhaal 3 of 4 mag gebruiken, dat is een moment dat t spel een beetje stiller begint te worden en kan t de extra spanning wel gebruiken, mocht hij nog leven natuurlijk![]()
Hoe ze rijden op de weg. Als een stel debielen die hun rijbewijs heeft gekregen bij een pak boter.
Hotverdommeeeeeeeeeeeee
wat, het is geen nederlanders vs belgen game, geef dan gewoon als reden dat we op jorgy moeten stemmen omdat hij n*ger is, aangezien dat zijn rol ook 100% zal zijn...
Meeste rollen zijn toch vrij simpel. De Jood zou als enige een beetje ingewikkeld zijn.Ga het nou weer niet te moeilijk maken jongens. Een h**r paar cults wat burgers een jager en een wolf is genoeg.
Meeste rollen zijn toch vrij simpel. De Jood zou als enige een beetje ingewikkeld zijn.
Als speler vind ik speciale rollen inderdaad niet zo leuk, maakt het spel te onvoorspelbaar. Als spelleider is het om die reden echter weer wel leuk en veel spelers schijnen het fijn te vinden om een speciale rol te hebben.
Hotverdommeeeeeeeeeeeee
Meeste rollen zijn toch vrij simpel. De Jood zou als enige een beetje ingewikkeld zijn.
Als speler vind ik speciale rollen inderdaad niet zo leuk, maakt het spel te onvoorspelbaar. Als spelleider is het om die reden echter weer wel leuk en veel spelers schijnen het fijn te vinden om een speciale rol te hebben.
De jood wordt niet herkend door de Fag, wel door de jager. Hij kent alleen de hoofdpiet. Mag dus ook niet pm-en.
Anders vind ik hem te sterk.
Sterft de Hoofdpiet en neemt een ander het over kent de Jood die alsnog niet en moet hij maar een beetje gokken.
Hoop dat ik vanavond de rollen kan verdelen.