Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Kans van 1 op 20 lijkt misschien klein maar t kan natuurlijk makkelijk gebeuren, zeker aangezien dit al game 22 is...

Maar met de eis van nog meer dan de helft van de n*gers moeten leven vind ik t wel een goede regel. als er nog maar 2 of 3 n*gers leven en de opperneger gaat dood is t spel afgelopen, als de opperneger in de eerste paar dagen verdrinkt hebben de n*gers een veel kleinere kans over, lijkt mij eerlijk.

Een chinees, indiaan en jood bij de rollen zou wel mooi zijn om de sfeer van het spel compleet te maken :D
Die moeten niet eens speciale krachten hebben ofzo. Kan wel natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Een chinees, indiaan en jood bij de rollen zou wel mooi zijn om de sfeer van het spel compleet te maken :D
Die moeten niet eens speciale krachten hebben ofzo. Kan wel natuurlijk.
Dat vind ik een mooi idee! Andere bevolkingsgroepen gaan sowieso wel aan bod komen maar inderdaad leuk om ze er in te verwerken.
Ga eens nadenken of ik ze een (ongetwijfeld vrij onnozele) speciale kracht wil geven of gewoon de standaardburger een afkomst ga geven.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 11:24 ----------

Maar met de eis van nog meer dan de helft van de n*gers moeten leven vind ik t wel een goede regel. als er nog maar 2 of 3 n*gers leven en de opperneger gaat dood is t spel afgelopen, als de opperneger in de eerste paar dagen verdrinkt hebben de n*gers een veel kleinere kans over, lijkt mij eerlijk.
Denk ik ook inderdaad.

Heb ook de rol van de kampbeul erin gestopt om het minder aantrekkelijk te maken voor de wolf om zijn eigen cults weg te stemmen en zo lekker onzichtbaar te blijven.

Dat vind ik een mooi idee! Andere bevolkingsgroepen gaan sowieso wel aan bod komen maar inderdaad leuk om ze er in te verwerken.
Ga eens nadenken of ik ze een (ongetwijfeld vrij onnozele) speciale kracht wil geven of gewoon de standaardburger een afkomst ga geven.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 11:24 ----------

Denk ik ook inderdaad.

Heb ook de rol van de kampbeul erin gestopt om het minder aantrekkelijk te maken voor de wolf om zijn eigen cults weg te stemmen en zo lekker onzichtbaar te blijven.

Gohja, z1000 heeft ook eens een cult gedood en hij kwam toch vrij snel in aanmerking als wolf. Ik denk dat iedere speler zijn eigen wolftactiek heeft.

ik wou eigelijk een pot overslaan, maar zo'n opzet kan ik niet laten voorbijgaan :D
ik wil wel zeggen dat ik mezelf uitschrijf de moment ik zie dat er gecensureerd wordt. Ik ben zelf geen racist en was ook niet van plan racistische opmerkingen te maken maar politiek correctheid geeft me nog meer de kriebels dan eender wat anders, dus ik hoop dat in de heat of the game mensen mogen zeggen wat ze willen en daar ook niet op afgerekend worden, beetje hetzelfde als het gescheld vorige game.

nu even een politiek incorrecte negerava zoeken.

ik wou eigelijk een pot overslaan, maar zo'n opzet kan ik niet laten voorbijgaan :D
ik wil wel zeggen dat ik mezelf uitschrijf de moment ik zie dat er gecensureerd wordt. Ik ben zelf geen racist en was ook niet van plan racistische opmerkingen te maken maar politiek correctheid geeft me nog meer de kriebels dan eender wat anders, dus ik hoop dat in de heat of the game mensen mogen zeggen wat ze willen en daar ook niet op afgerekend worden, beetje hetzelfde als het gescheld vorige game.

nu even een politiek incorrecte negerava zoeken.
Voor de deelnemers is er eigenlijk geen enkele reden om racistische opmerkingen te plaatsen. Dus ben niet zo bang dat er gecensureerd hoeft te worden.
Hooguit in mijn verhalen, maar zal er zelf wel voor zorgen dat dat niet nodig gaat zijn.

En racisme is zo ontzettend achterlijk dat ik er redelijk van overtuigd ben dat er hier niemand is die echt een racist is. Dat is ook een reden waarom ik vind dat dit concept prima kan.

Leuk dat je meedoet!

Poe dan al? Komende week, in ieder geval ma en di te druk om aktief te zijn.

Ik sla deze over Alley..
Verhaal komt zondag overdag al, dus je kan zondag al stemmen.

Zou het jammer vinden, maar als je geen tijd hebt heeft het geen zin natuurlijk.

Vind de goede kant wat overpowered.

Je hebt een jager die niet dood kan gaan door de wolf.
Een heks/fag die kan zien of iemand zwart is of blank.
Een powerlifter die een persoon mee kan nemen.
Een terrorist die iemand op kan blazen.
Een KKK Beul die n*gers kan ondervragen om een andere n*ger te vinden (hint)
Een geestelijke die met de doden kan praten en die dode de mogelijkheid om éénmalig weer mee te stemmen
En een burgemeester waarbij de stem telt voor 2.

Natuurlijk kan het zijn dat de burgemeester fout zit met het stemmen en de zelfmoordterrorist en powerlifter een blanke opblazen/meenemen, maar hun target zal altijd een n*ger zijn. Dus indien ze goed zitten is dat een enorme tegenslag voor het slechte kamp.
Daarnaast heb je dan ook nog de fag die alle zwarte kan ontdekken en een geestelijke die altijd blanken zal oproepen terwijl het slechte kamp slechts bestaat uit een wolf, cults en een simpele leugenaar.

De tijd van stemmen mag van mij ook naar 21.00 ipv 22.00, maar dat is ook aan de rest uiteraard.

Ik doe ook mee, kijken of ik dit keer beter kan spelen :)

Zou tof zijn moest je toch nog mee spelen

Verhaal komt zondag overdag al, dus je kan zondag al stemmen.

Zou het jammer vinden, maar als je geen tijd hebt heeft het geen zin natuurlijk.

Wil wel meespelen maar zoals gezegd ben ma en di te druk om actief te zijn.

Als het geen probleem is neem ik zelf wel de gok om de eerste 2dgn vanwege inactiviteit eruit gestemd te worden.
Di zou nog mee kunnen vallen maar maandag zal nihil zijn.

Een geestelijke die met de doden kan praten en die dode de mogelijkheid om éénmalig weer mee te stemmen

Natuurlijk kan het zijn dat de burgemeester fout zit met het stemmen en de zelfmoordterrorist en powerlifter een blanke opblazen/meenemen, maar hun target zal altijd een n*ger zijn. Dus indien ze goed zitten is dat een enorme tegenslag voor het slechte kamp.
Daarnaast heb je dan ook nog de fag die alle zwarte kan ontdekken en een geestelijke die altijd blanken zal oproepen terwijl het slechte kamp slechts bestaat uit een wolf, cults en een simpele leugenaar.

De tijd van stemmen mag van mij ook naar 21.00 ipv 22.00, maar dat is ook aan de rest uiteraard.

Verleden heeft toch al vaak uitgewezen dat dit merendeels gebeurd.

"Een heks/fag die kan zien of iemand zwart is of blank."

Dit zou lichtjes afgezwakt kunnen worden door te stellen dat hij enkel ziet of iemand "niet blank" is, en daardoor de chinees en indiaan, als die er inkomen, dus ook als "niet blank" doorkrijgt. Dus geen 100% zekerheid.

Krachten voor chinees, indiaan, jood ideetjes:
Chinees: kan lekker chinees koken voor een kampgenoot dewelke hij dan uitnodigt in zijn tent. Als de wolf die kampgenoot wil vermoorden, is die dus niet thuis. Heeft de wolf het op de chinees gemunt, zal hij de uitgenodigde echter ook meteen opeten, evenals al het lekkere chinese eten. Een soort van aangepaste sl*t-rol dus. Kan eenmalig of meerdere keren, moet jij maar beslissen.
Indiaan: kan door middel van speciale kruiden te roken visioenen krijgen waarbij hij hints krijgt naar willekeurige medeburgers.
Jood: Mag krulletjes hebben en een hoge hoed dragen :dunno:

Of die beul en terrorist echt nodig zijn, weet ik ook niet echt. Maar denk dat het wel goed moet komen. Als we veel spelers hebben en 1/3 daarvan is slecht, zijn de slechten wel met genoeg om wat verliezen te kunnen dragen in het slechtste geval.

Ik vind de goede kant over het algemeen juist te zwak (verliezen ook meestal), dus heb dat wel een beetje bewust gedaan.

De andere games hebben ook een beetje geleerd dat rollen als de powerlifter en de zelfmoordenaar (aanvallende rollen in het algemeen) vaak niet zo erg goed uitpakken.
De cults hebben in feite één missie en dat is onzichtbaar blijven. Slagen ze daar in dan is er niks aan de hand, slagen ze daar niet in wordt het lastig voor ze. Maar dat is eigenlijk meestal zo.

Wat zou je voorstellen om het te veranderen? Ik had zelf bij het begin al als optie om de powerlifter óf de zelfmoordenaar eruit te gooien.
Maar in mijn ogen is de zelfmoordenaar een vrij neutrale rol omdat hij zelf ook dood gaat. Ik zou die rol echt niet snel gebruiken.
21.00 uur is voor mij eigenlijk geen optie, train meestal van 20.30 tot 22.00 uur, dus 22.00 wordt zelfs al krap. 20.00 uur zou wel kunnen, maar dat lijkt me te vroeg.

Verleden heeft toch al vaak uitgewezen dat dit merendeels gebeurd.

Ja dus? Zeg toch ook "Indien ze goed zitten".

Chinees: kan lekker chinees koken voor een kampgenoot dewelke hij dan uitnodigt in zijn tent. Als de wolf die kampgenoot wil vermoorden, is die dus niet thuis. Heeft de wolf het op de chinees gemunt, zal hij de uitgenodigde echter ook meteen opeten, evenals al het lekkere chinese eten. Een soort van aangepaste sl*t-rol dus. Kan eenmalig of meerdere keren, moet jij maar beslissen.
Indiaan: kan door middel van speciale kruiden te roken visioenen krijgen waarbij hij hints krijgt naar willekeurige medeburgers.

Mag medebewoners bestelen van hun geld. Het stemmen kost 2 euro per keer. Indien de jood een medeburger besteeld (in de nacht) zal zijn stem de volgende dag niet meetellen. :D
De jood zijn stem telt dan 2 keer, want hij heeft 4 euro. Maar hij mag ook sparen en wachten tot hij meerdere personen bestolen heeft waardoor z'n stem uiteindelijk zelf 4 of 5keer telt.

Maar in mijn ogen is de zelfmoordenaar een vrij neutrale rol omdat hij zelf ook dood gaat. Ik zou die rol echt niet snel gebruiken.

Zelfmoordenaar lijkt me een minder leuke rol om te hebben. Al ben ik van mening dat er ook niet teveel rollen moeten zijn.

21.00 uur is voor mij eigenlijk geen optie, train meestal van 20.30 tot 22.00 uur, dus 22.00 wordt zelfs al krap. 20.00 uur zou wel kunnen, maar dat lijkt me te vroeg.

Wist niet dat jij trainde vriend? :D

Trainen???

Wil wel meespelen maar zoals gezegd ben ma en di te druk om actief te zijn.

Als het geen probleem is neem ik zelf wel de gok om de eerste 2dgn vanwege inactiviteit eruit gestemd te worden.
Di zou nog mee kunnen vallen maar maandag zal nihil zijn.
Prima, laat je staan. En zoals gezegd, je kan eventueel zondag al stemmen.

Ik vind dit wel tof, maar dan gaan we dus echt naar een game toe zonder gewone burgers (vind het erg stom om er één burger in te hebben). Zal Rob P dan maar even pm-en ... :)
Die jood van Remi is ook echt mooi gevonden.
Of die beul en terrorist echt nodig zijn, weet ik ook niet echt. Maar denk dat het wel goed moet komen. Als we veel spelers hebben en 1/3 daarvan is slecht, zijn de slechten wel met genoeg om wat verliezen te kunnen dragen in het slechtste geval.
Terrorist is totaal overbodig, vind het gewoon een leuke rol. Beul heb ik er in gedaan omdat steeds meer mensen het idee hebben om als wolf gewoon lekker cults weg te stemmen en zo zelf als 'held' totaal onzichtbaar te blijven. Dat vind ik geen leuke strategie, dus wilde ik dat de wolf last zou hebben van het feit dat er cults uit gaan.

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 13:29 ----------

Wist niet dat jij trainde vriend? :D
Die naam mag het ook eigenlijk niet hebben ... :o

Terug
Naar boven