AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ik vind de goede kant over het algemeen juist te zwak (verliezen ook meestal), dus heb dat wel een beetje bewust gedaan.

De andere games hebben ook een beetje geleerd dat rollen als de powerlifter en de zelfmoordenaar (aanvallende rollen in het algemeen) vaak niet zo erg goed uitpakken.
De cults hebben in feite één missie en dat is onzichtbaar blijven. Slagen ze daar in dan is er niks aan de hand, slagen ze daar niet in wordt het lastig voor ze. Maar dat is eigenlijk meestal zo.

Wat zou je voorstellen om het te veranderen?
.

Een n*ger erin zetten die de fag vermoord als hij langskomt?
Een jager die een n*ger kan beschermen?
De fag alleen de kracht geven om een hoofdpiet te ontdekken?

• Topic Starter Topic Starter
De fag alleen de kracht geven om een hoofdpiet te ontdekken?
Tweede vind ik qua spel wel een goede optie, maar zie nog niet zo goed hoe. Want de fag krijgt dan geen antwoord op zijn vraag en weet het dus alsnog (ga geen 'nee' zeggen als het antwoord eigenlijk 'ja' is).

Zelfmoordterrorist naar de cults? Zou dat kunnen helpen? Of een 'andere' buitenlander die dus niet herkend wordt (Jood, met de genoemde speciale skill?).

Wordt wel ingewikkeld allemaal.

Die n*ger uit the green mile kan beide van deze rollen wel op zich nemen :D

---------- Post toegevoegd 27 September 2013 om 13:47 ----------

Zelfmoordterrorist naar de cults? Zou dat kunnen helpen? Of een 'andere' buitenlander die dus niet herkend wordt (Jood, met de genoemde speciale skill?).

Dat moet dan sowieso de Afghaan worden, lijkt me :o

Yes

Tweede vind ik qua spel wel een goede optie, maar zie nog niet zo goed hoe. Want de fag krijgt dan geen antwoord op zijn vraag en weet het dus alsnog (ga geen 'nee' zeggen als het antwoord eigenlijk 'ja' is).

Wordt wel ingewikkeld allemaal.

Of gewoon een extra cult?

aidshoer: geeft aids aan de persoon bij wie ze slaapt. Over 40 jaar sterft deze persoon aan de ziekte.

Op zich maakt t niet uit dat er meer rollen in t spel komen, maar liever geen onbekende rollen imo, zoals whami zijn game die vol zat met rollen waarvan er een stuk of 10 onbekend waren :D Zolang duidelijk is welke rollen er in t spel zitten en wat ze doen kan t heel leuk zijn. Vooral die zelfmoordterrorist kan gewoon een leuke twist in t verhaal geven door opeens midden op de dag een goede hit of een grote **** up te doen ^^

Op zich maakt t niet uit dat er meer rollen in t spel komen, maar liever geen onbekende rollen imo, zoals whami zijn game die vol zat met rollen waarvan er een stuk of 10 onbekend waren :D Zolang duidelijk is welke rollen er in t spel zitten en wat ze doen kan t heel leuk zijn. Vooral die zelfmoordterrorist kan gewoon een leuke twist in t verhaal geven door opeens midden op de dag een goede hit of een grote **** up te doen ^^
Hmmm, een idee, maakt een onbekende rol genaamd "onbekende rol" en die persoon weet zijn rol niet. Hij speelt mee, maar wat hij moet doen is onbekend, voor iedereen, ook de speler zelf.

Dat was in principe ook gewoon mijn plan. Maar wil het ook best met een speciale rol oplossen.

Zelfmoordterrorist moet wel gewoon bij de goede blijven vind ik nu. Als je daar een cult van maakt kan hij het nooit echt verkeerd doen en dat is niet zo leuk.

De jood bij de cults: Speciale skill is dat hij mensen hun geld kan stelen en daarmee per keer een extra stem kan kopen en dat eventueel mag opsparen. Daarnaast wordt hij niet herkend door de fag. Als hij de persoon die beschermd wordt door de jager kiest ziet die hem wel en je kan niet vaker dan één keer dezelfde beroven.
Persoon die bestolen wordt mag wel alsnog meestemmen.

Maakt dat het beter of niet?

Dat was in principe ook gewoon mijn plan. Maar wil het ook best met een speciale rol oplossen.

Zelfmoordterrorist moet wel gewoon bij de goede blijven vind ik nu. Als je daar een cult van maakt kan hij het nooit echt verkeerd doen en dat is niet zo leuk.

De jood bij de cults: Speciale skill is dat hij mensen hun geld kan stelen en daarmee per keer een extra stem kan kopen en dat eventueel mag opsparen. Daarnaast wordt hij niet herkend door de fag. Als hij de persoon die beschermd wordt door de jager kiest ziet die hem wel en je kan niet vaker dan één keer dezelfde beroven.
Persoon die bestolen wordt mag wel alsnog meestemmen.

Maakt dat het beter of niet?

Is imo beter als degene waarvan hij geld gejat hebt, zijn stem die dag niet telt.
Dat zou wel epic zijn en de jood is dan ook een erg sterke rol en erg tactisch in te zetten.

Wel leuke rol vind ik :D

Is imo beter als degene waarvan hij geld gejat hebt, zijn stem die dag niet telt.
Dat zou wel epic zijn en de jood is dan ook een erg sterke rol en erg tactisch in te zetten.

Wel leuke rol vind ik :D
Wordt hij dan niet te sterk?

Ik vind het verder ook een heel leuke rol inderdaad.

hou het simpel man, vind het al lastig genoeg

mss is de rol van certified nutrition coach wel iets.

BRTky.jpg

Ik dacht overigens dat jij liefst niet zoveel speciale rollen had alleycat? :)

hou je maar kalm of ik sneak geen carbs voor je deze zondag
ik had hier een kapot oreo koekje met jouw naam erop liggen maar nu weet ik dat toch niet meer zo zeker

Terug
Naar boven