XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Is ook maar een eerste stem. Er komt nog anderhalve dag om die stem te veranderen.
Maar ik denk niet dat ik moet doen alsof elke reden niet goed genoeg is voor mij om op Whami te stemmen :)

Nee, dat is onmogelijk.

Wat vind jij van Sance Orgie?

Onmogelijk omdat minimaal een van jullie goed is?

Durf nog niks over Sanca te zeggen. Het is nog te vroeg om nu al een mening over iemand te hebben. Iemand die dat wel doet maakt zich verdachter dan diegene die de verdacht wilt maken.

Enige wat weer richting sanca werkt is de baard die in t verhaal verwerkt is, man met een baard die veel n*gers kent. alley weet ondertussen al dat wij allemaal die baard aan sanca gaan koppelen, maar kent ie veel n*gers omdat hij er één is...

Enige wat weer richting sanca werkt is de baard die in t verhaal verwerkt is, man met een baard die veel n*gers kent. alley weet ondertussen al dat wij allemaal die baard aan sanca gaan koppelen, maar kent ie veel n*gers omdat hij er één is...

Dat ga je toch niet srs nemen he?

Onmogelijk omdat minimaal een van jullie goed is?

Durf nog niks over Sanca te zeggen. Het is nog te vroeg om nu al een mening over iemand te hebben. Iemand die dat wel doet maakt zich verdachter dan diegene die de verdacht wilt maken.

Beetje een standaard en safe antwoord.. Jammer.

Nah heb het verhaal niet eens gelezen nog, vind z'n reactie gewoon fake klinken. Wat vind jij ervan ?

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 17:34 ----------

Ik heb nog een harder gevoel over jou, na die edit

Hoe kun je dat zeggen als je niet eens weet wat er stond?

Lijkt me een beetje te makkelijk

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 17:35 ----------

Hoe kun je dat zeggen als je niet eens weet wat er stond?

Juist daarom ... even later maakt Woopy uit die post op dat ie op Whami moet stemmen, dat vind ik op zn minst toch wel verdacht

Juist daarom ... even later maakt Woopy uit die post op dat ie op Whami moet stemmen, dat vind ik op zn minst toch wel verdacht

Je bevestigd dat je idd niet weet wat er in m'n post stond, maar vervolgens zeg je wel dat Woopy vanwege die post op whami stemde:rolleyes:

Hoe kun je dat "weten" als je niet eens weet wat er in m'n post stond?

Denk dat die baard een instinker is en naar mij verwijst ipv sanca

Dus ga denk ik op mezelf stemmen

Je bevestigd dat je idd niet weet wat er in m'n post stond, maar vervolgens zeg je wel dat Woopy vanwege die post op whami stemde:rolleyes:

Hoe kun je dat "weten" als je niet eens weet wat er in m'n post stond?

Kerel, lees de posts zelf dan eens na en kijk dan zelf hoe het overkomt http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-22-zwart-wit-349885/index15.html ik vind het behoorlijk vaag allemaal hoor

Denk dat die baard een instinker is en naar mij verwijst ipv sanca

Dus ga denk ik op mezelf stemmen

:roflol:

Sanca, mijn (voorlopige) stem op Whami had niets te maken met de post van Unknown ;) En waarschijnlijk verander ik die stem ook nog wel :)

Kerel, lees de posts zelf dan eens na en kijk dan zelf hoe het overkomt http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-22-zwart-wit-349885/index15.html ik vind het behoorlijk vaag allemaal hoor

Heb ik gedaan en ik weet ook dat mijn post niks te maken had met het stemgedrag van woopy dus kan daaruit ook concluderen dat je het verkeerd leest.

Maar om je tevreden te houden. Ik had in die post het verhaal van Alley Cat geciteerd.
Vind je me nu nog steeds verdacht?

Nou, staat een (mogelijke) hint naar sanca in, en zie echt de reden niet in waarom orgineel sanca daarvoor zou gaan beschermen als hij net als ons totaal niet weet wie wat is, dus is idd wel een beetje verdacht.

Lol u srs? Er werd vantevoren aan alley gevraagd, wel even steegje en baard vermelden he. Dus legit hint naar sanca hoor

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-22-zwart-wit-349885/index12.html#post8034437

Gaat hem er niet om dat een steeg en een alley in het verhaal staan, als ze gewoon zonder veel woorden eromheen zouden staan zou het geen probleem zijn. Maar hier wordt duidelijk gezegd dat een man met een filnke baard veel met n*gers werkt, als het andersom had geweest, een man met een flinke baard die veel met witten werkt, er had gestaan had jij het zeker als verdediging voor jezelf gebruikt mocht je het nodig hebben.

Maar, is nog tot morgenavond dus kan nog van alles gebeuren, ik hou alleen rekening met deze hint, is altijd beter dan compleet blind te gaan stemmen :)

edit; dacht dat ik sanca quotte, diaphie dus, nog één die sanca gaat beschermen, dan vraag ik jou, waarom niet op sanca en wel op iemand anders van wie we het ook niet zeker weten, of weet jij iets wel zeker?

Terug
Naar boven