MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jongen ik kan die Remi lezen.. Die maakt geen kans meer.
 
Ben benieuwd naar de ava's
 
Achja, schrijf me ook maar in.
Als er weer mensen op kinderlijk niveau gaan spelen, zal ik gewoon mijn best doen om even dom te antwoorden en even hard terug te trollen. Ik weet niet of ik dat kan, maar ik zal het proberen. Lijkt me alleszins leuker dan er gewoon mee te stoppen zoals ik het laatste spel deed :) Ik zal alvast wat onzin argumenten beginnen verzinnen :o
 
Jorgyboy die kneus komt alleen maar met stem z1000, om de 2 dagen. Voor de rest post hij niks.

Vuile racist
 
Jorgyboy die kneus komt alleen maar met stem z1000, om de 2 dagen. Voor de rest post hij niks.

Vuile racist

Gebruik mijn plan en stem elke dag Jorgyboy? En als hij na 3 spelletjes dan eens een belangrijke slechte rol krijgt, kan je zeggen dat je het de hele tijd al wist :)
 
Gebruik mijn plan en stem elke dag Jorgyboy? En als hij na 3 spelletjes dan eens een belangrijke slechte rol krijgt, kan je zeggen dat je het de hele tijd al wist :)

Heb gewoon geen zin om mee te spelen als hij er in zit.
Niet alleen voor mij, maar hij draagt niks bij aan het spel.
Terwijl de rest actief mee speelt.

Stel je zelf maar de vraag. Wat is de bijdrage van Jorgyboy aan het spel?

Antwoord, geen ene ****.
 
hallo, waar ik woon is 50% zwart en 30% turks dus wil wel een keer voelen hoe dat is om de enige donkere te zijn ipv andersom.

mvg

lloyda
 
Heb gewoon geen zin om mee te spelen als hij er in zit.
Niet alleen voor mij, maar hij draagt niks bij aan het spel.
Terwijl de rest actief mee speelt.

Stel je zelf maar de vraag. Wat is de bijdrage van Jorgyboy aan het spel?

Antwoord, geen ene ****.
Volg Jorgyboy niet zo, maar we hebben met Rob P en Jimbooo natuurlijk nog zo'n koppel en de voorbije twee games stemde Rob P voortdurend op mij.

Maar dat geeft verder niet want niemand neem dat toch serieus. Het is een spelletje en het is de bedoeling dat iedereen daar lol aan beleefd op zijn eigen manier. Als mensen het leuk vinden alleen maar op dezelfde te stemmen dan moeten ze dat maar gewoon doen.

Vroeger met voetbal was ik het jongetje dat bloemetjes ging plukken of naar overvliegende vogels stond te kijken terwijl de rest voetbalde. Toen zei ook niemand dat ik niet meer mee mocht doen omdat ik geen **** bijdroeg aan het spel.
Tenminste, toen ik dat in de C1 nog steeds deed kwam er wel eens kritiek op. Dus toen besloot ik maar er mee te stoppen (origineel waar trouwens).
 
Volg Jorgyboy niet zo, maar we hebben met Rob P en Jimbooo natuurlijk nog zo'n koppel en de voorbije twee games stemde Rob P voortdurend op mij.

Maar dat geeft verder niet want niemand neem dat toch serieus. Het is een spelletje en het is de bedoeling dat iedereen daar lol aan beleefd op zijn eigen manier. Als mensen het leuk vinden alleen maar op dezelfde te stemmen dan moeten ze dat maar gewoon doen.

Vroeger met voetbal was ik het jongetje dat bloemetjes ging plukken of naar overvliegende vogels stond te kijken terwijl de rest voetbalde. Toen zei ook niemand dat ik niet meer mee mocht doen omdat ik geen **** bijdroeg aan het spel.
Tenminste, toen ik dat in de C1 nog steeds deed kwam er wel eens kritiek op. Dus toen besloot ik maar er mee te stoppen (origineel waar trouwens).

Hij draagt niks bij aan het spel. Met 1 post per 2 dagen, net als een Markrot.
 
Negers:
Staan aan de kant van de Hoofdpiet en proberen hem zoveel mogelijk te helpen bij het uitvoeren van zijn missie. Zij kennen elkaar en weten ook wie de hoofdpiet is. Waarschijnlijk ruiken ze dat.
Ze mogen met elkaar pm-en.
Als er een neger uitgestemd wordt zal er een hint naar een andere (kan ook de Hoofdpiet zijn) gegeven worden aan de Kampbeul.

Lekker racistisch :roflol:
 
You all know that you need The Wolf assasin right?

In!

260zwad.gif
 
Ban jorgyboy pls. Wil een euro overmaken. Als beloning

---------- Post added 26 September 2013 at 12:38 ----------

doe btw wel mee

Een euro??? Jij bent poor black guy??? Rollen zijn al verdeeld begrijp ik?
 
Lekker racistisch :roflol:
Ik vind het toekennen van positieve eigenschappen aan een bepaalde groep mensen niet discriminerend/racistisch.

We weten allemaal dat negers goed kunnen hardlopen, homo's goed kunnen zingen, Chinezen goed Bapi Pangang klaar kunnen maken en vrouwen goed kunnen zeuren.
Daar voeg ik voor deze game aan toe dat negers goed kunnen ruiken. Weet niet of het waar is, maar het is fictie.
 
Back
Naar boven