AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

• Topic Starter Topic Starter
In voor de trollz :trollface:

Wat is de gelijkenis tussen mensen en pannenkoeken?

Als ze zwart zien zijn ze slecht.

Dan zeker in :)

Ach, weer me maar lekker, als je liever met een huilerd als Z1000 speelt. Vorige game had ik een vermoeden dat Z1000 slecht was. Geen idee wat jullie dan doen, maar dan stem ik op hem. Dat ik deze game ook op hem stemde, was gewoon omdat ik geen idee had wie wat was, omdat ik pas vanaf dag 2 in was. Als het volgens jullie zo leuk is om 50+ pagina's na te lezen, mag je het zeker eens een keer doen.

En dan zeggen dat ik inactief ben, als ik op één van de laatste dagen iedereen terug naar de lijst bracht en tremendes ervoor zorgde dat z1000 er toch uit ging, ja, maak mij maar de bad guy :roflol:

Wil je een koekje voor het feit dat je eens juist zat met z1000? Het is en blijft een spelletje. Je moet als de game is afgesloten er niet blijven over zeuren.

Even een serieuze noot. Als eea racisme word dan trek ik mij terug. Buiten dat ik vind dat ik dat niet kan maken, gezien mijn bezigheden op het forum en dat het in strijd is met onze "huisregels" vind ik het zelf niet tof.

Wil je een koekje voor het feit dat je eens juist zat met z1000? Het is en blijft een spelletje. Je moet als de game is afgesloten er niet blijven over zeuren.

Uiteraard niet want zoals ik reeds vorige game al toegaf was dat gewoon een pure gok :roflol:

En are you ****ing kidding me? Z1000 begint steeds over vorige games te lullen, niet ik. Ik heb in dit nieuwe game nog geen 500 posts geplaatst over dat 'Jorgyboy steeds op mij stemt' en dat 'Jorgyboy moet er opnieuw in de eerste ronde uit als hij meespeelt'. Dat er mensen inactief waren in je game en zich voortijdig wilden laten uitschrijven, is niet mijn schuld. Reken je frustratie dan ook niet op mij af.

Even een serieuze noot. Als eea racisme word dan trek ik mij terug. Buiten dat ik vind dat ik dat niet kan maken, gezien mijn bezigheden op het forum en dat het in strijd is met onze "huisregels" vind ik het zelf niet tof.

Ach, denk dat er met de white trash KKK'ers minstens evenveel gaat gelachen worden als met de gekleurde medemensen :)

Was maar een grapje hoor, ik ga dit nu niet constant doen.

Dus wat racistische mopjes zijn in strijd met de huisregels en je trekt je terug maar al die keer dat je je modmogelijkheden gebruikt niet? :D

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 15:48 ----------

Ach, denk dat er met de white trash KKK'ers minstens evenveel gaat gelachen worden als met de gekleurde medemensen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laten we het gezellig houden jongens, althans tot de game begonnen is.

Z1000.

Omdat hij vorige pot mij als eerste killde !

wauter

omdat ik burger was, alweer

Was maar een grapje hoor, ik ga dit nu niet constant doen.

Dus wat racistische mopjes zijn in strijd met de huisregels en je trekt je terug maar al die keer dat je je modmogelijkheden gebruikt niet? :D

Waar slaat dat nou op??? Moet ik je echt uitleggen dat er verschil is tussen meedoen aan een spel als mod zijnde waar racisme in zit en als mod meedoen aan een spel en, om de boel op te leuken, wat ava's en sig's veranderen?

Terug
Naar boven