XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Bezoekers in dit topic

Jorgyboy die kneus komt alleen maar met stem z1000, om de 2 dagen. Voor de rest post hij niks.

Vuile racist

Een pact? openingsverhaal moet iets over een jongetje bevatten die een dief is (en dus gekleurd) , jongen --> boy --> we stemmen jorgyboy dan de eerste dag eruit ok? (wat mij betreft ook goed zonder de hint)

Oh jah, tot gametime doe ik weer actief mee aan de karmagame :D
 
Ban jorgyboy pls. Wil een euro overmaken. Als beloning

---------- Post added 26 September 2013 at 12:38 ----------

doe btw wel mee

Dag 1 Jorgyboy eruitstemmen en dag 2 Whami. Wat denk je? Mag andersom ook :)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 12:48 ----------

Volg Jorgyboy niet zo, maar we hebben met Rob P en Jimbooo natuurlijk nog zo'n koppel en de voorbije twee games stemde Rob P voortdurend op mij.

Maar dat geeft verder niet want niemand neem dat toch serieus. Het is een spelletje en het is de bedoeling dat iedereen daar lol aan beleefd op zijn eigen manier. Als mensen het leuk vinden alleen maar op dezelfde te stemmen dan moeten ze dat maar gewoon doen.

Vroeger met voetbal was ik het jongetje dat bloemetjes ging plukken of naar overvliegende vogels stond te kijken terwijl de rest voetbalde. Toen zei ook niemand dat ik niet meer mee mocht doen omdat ik geen **** bijdroeg aan het spel.
Tenminste, toen ik dat in de C1 nog steeds deed kwam er wel eens kritiek op. Dus toen besloot ik maar er mee te stoppen (origineel waar trouwens).

Ik zie al een eerste hint naar orgineel. Toch maar traditioneel orgineel stemmen dan maar? :dunno:
 
Mensen die in vorige games inactief waren zou ik nu weren overigens.
 
Ik zie al een eerste hint naar orgineel. Toch maar traditioneel orgineel stemmen dan maar? :dunno:
Ik schrijf dat woord tegenwoordig soms verkeerd door deze games. Echt een slechte zaak.

Wauter zei:
Mensen die in vorige games inactief waren zou ik nu weren overigens.
Markrot heeft juist een speciale rol gekregen. En verder zijn er volgens mij geen notoire inactievelingen.

Alleen Rob P niet dan want die liet zich vorige keer uitschrijven omdat hij burger was. Daar heb ik niet zo'n zin.
 
Nou jah, stefanovich belooft ook iedere game weer dat ie actief mee gaat doen, maar heb ik nog geen één keer zien gebeuren :D:D
 
Mensen die in vorige games inactief waren zou ik nu weren overigens.

Volgens mij heb jij in het afgelopen spel geen enkele stem uitgebracht... En dan zwijg ik nog over je posts. Je hebt geen enkele moeite gedaan om samen met ons de hints op te lossen. Je bracht enkel meer verwarring. Begin je bv ineens over aambeelden te lullen.
Ik hou je in de gaten.
 
Nou jah, stefanovich belooft ook iedere game weer dat ie actief mee gaat doen, maar heb ik nog geen één keer zien gebeuren :D:D
Dat is inderdaad een twijfelgeval. Probleem is dat hij wel stemt en ook altijd wel wat posts maakt. Ze zijn nooit zo zinnig (vaak iets over karma), maar is het aan de spelleider om te bepalen of wat iemand plaatst zinnig is ...

Hoop maar dat hij zich niet inschrijft. :cool:
 
Volgens mij heb jij in het afgelopen spel geen enkele stem uitgebracht... En dan zwijg ik nog over je posts. Je hebt geen enkele moeite gedaan om samen met ons de hints op te lossen. Je bracht enkel meer verwarring. Begin je bv ineens over aambeelden te lullen.
Ik hou je in de gaten.

God stemt niet
 
Dat is inderdaad een twijfelgeval. Probleem is dat hij wel stemt en ook altijd wel wat posts maakt. Ze zijn nooit zo zinnig (vaak iets over karma), maar is het aan de spelleider om te bepalen of wat iemand plaatst zinnig is ...

Hoop maar dat hij zich niet inschrijft. :cool:

Karmahoer:
Deze burger heeft als taak zoveel mogelijk karma te laten vloeien, zowel naar zichzelf als naar alle andere spelers. Wanneer op een dag minder dan 500 karmapunten verdeeld worden, sterft hij.
 
Dag 1 Jorgyboy eruitstemmen en dag 2 Whami. Wat denk je? Mag andersom ook :)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 12:48 ----------



Ik zie al een eerste hint naar orgineel. Toch maar traditioneel orgineel stemmen dan maar? :dunno:
Vind het prima :)
 
Dat is inderdaad een twijfelgeval. Probleem is dat hij wel stemt en ook altijd wel wat posts maakt. Ze zijn nooit zo zinnig (vaak iets over karma), maar is het aan de spelleider om te bepalen of wat iemand plaatst zinnig is ...

Hoop maar dat hij zich niet inschrijft. :cool:

Ben ik wel mee eens. Actief meespelen moet geen vereiste zijn, inactief spelen kan een goede tactiek zijn. Maar niet meestemmen vind ik wel dat het sneller bestraft moet worden, 1 keer niet stemmen = waarschuwing (zonder pm) en bij de tweede keer niet stemmen = eruit imo, geen uitzonderingen niets.

Neem trouwens aan dat je van plan bent maandag te beginnen kat?
 
Zo, mijn avatar is aangepast :)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 13:11 ----------

Troll hunters:
Deze jagen actief op trolls in het topic en proberen de stemming richting deze personen te krijgen.

Weet alleen niet of die bij de burgers of bij de cults moet.
Ik denk serieus dat zo'n rol het spel ten goede kan komen :)

Ik hoop trouwens dat er veel reincarnisten komen :)
 
Laatst bewerkt:
Een brutus rol is ook wel tof. Maak er dan een Neonazi-neger van :p
 
Ik hou van racistische grapjes. Dus nu al geslaagd spel.
 
Karmahoer:
Deze burger heeft als taak zoveel mogelijk karma te laten vloeien, zowel naar zichzelf als naar alle andere spelers. Wanneer op een dag minder dan 500 karmapunten verdeeld worden, sterft hij.

aka diaephi
 
Als jorgyboy meedoet, speel ik niet mee.

Dan zeker in :)

Ach, weer me maar lekker, als je liever met een huilerd als Z1000 speelt. Vorige game had ik een vermoeden dat Z1000 slecht was. Geen idee wat jullie dan doen, maar dan stem ik op hem. Dat ik deze game ook op hem stemde, was gewoon omdat ik geen idee had wie wat was, omdat ik pas vanaf dag 2 in was. Als het volgens jullie zo leuk is om 50+ pagina's na te lezen, mag je het zeker eens een keer doen.

En dan zeggen dat ik inactief ben, als ik op één van de laatste dagen iedereen terug naar de lijst bracht en tremendes ervoor zorgde dat z1000 er toch uit ging, ja, maak mij maar de bad guy :roflol:
 
Back
Naar boven