MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

Hmm ik vind het wel een beetje een vage link naar Guts, maar je hebt wel gelijk dat die niks bijdraagt.. Ik durf wel op hem mee te gaan, ik vertrouw jouw oordeel wel Wauter. Guts.

Ik ga ook wel mee met wauter..

Guts

Ik vertrouw Krimlo al niet en wauter sowieso niet. Die stemmen op mij zijn ook waardeloos, heb nog geen cult gedrag gehad en dat is best logisch aangezien ik dat niet ben. Guts heb ik ook wel op gestemd al, maar degenen die op hem stemmen, verdenk ik wel een beetje dus twijfel

Ik vertrouw Krimlo al niet en wauter sowieso niet. Die stemmen op mij zijn ook waardeloos, heb nog geen cult gedrag gehad en dat is best logisch aangezien ik dat niet ben. Guts heb ik ook wel op gestemd al, maar degenen die op hem stemmen, verdenk ik wel een beetje dus twijfel

De guts hint is de beste die er tot nu toe is en toch twijfel je? Kijk, ik stel me momenteel onzettend kwetsbaar op voor deze nacht, een groter offer kan ik niet brengen om mensen ervan te overtuigen dat ik juist zit. Als je twijfelt aan mij wil dat volgens mij genoeg zeggen over jou.

Hmm, beetje moeite met de stemming op Guts, zeker gezien penose ook makkelijk erop gaat.

Dacht opeens aan dat de hoofdpiet nauwelijks door de schoorsteen past. Zaten we eerst naar sanca te kijken maar dat was natuurlijk te makkelijk. Zat nu ff te googlen, en penose betekent:

PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens

Maar dat kan ook weer een manier zijn om zichzelf uit te kijker te spelen natuurlijk, samen met wat andere n*gers.

Ja ik zei toch al dat ik guts er eerder uit wilde, maar vind de hint alsnog niet sterk. Als ik de mensen die op guts stemmen ook verdenkt, wordt het lastig.

guts

Het rare met die munt is dat je hem op 2 manieren op google kan vinden,

Spanje 2002 of Spanje presidentschap. Waar die 2 dingen aan te linken zijn weet ik ook niet, behalve dat ''Orgineel roept zichzelf in een vlaag van grootheidswaan uit tot tijdelijke kampleider en gaat het lichaam van Jimbooo ophalen.''

Hmm, beetje moeite met de stemming op Guts, zeker gezien penose ook makkelijk erop gaat.

Dacht opeens aan dat de hoofdpiet nauwelijks door de schoorsteen past. Zaten we eerst naar sanca te kijken maar dat was natuurlijk te makkelijk. Zat nu ff te googlen, en penose betekent:

PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens

Maar dat kan ook weer een manier zijn om zichzelf uit te kijker te spelen natuurlijk, samen met wat andere n*gers.

Nog niet zo slecht gevonden. Anders speelt penose anders ook heel actief en helpt hij mee hints op te lossen. Nu niets. Das dan het slachtoffer voor morgen wat mij betreft.

Vanavond nog te laat om op hem te switchen jah, stemming gaat ook redelijk gelijk op tussen krimlo (2 stemmen dacht ik) orgineel (iets van 2 of 3) en guts (ook iets van 3)

De naam van Penose betekend ieder spel hetzelfde...

Waarom ineens de switch van Orgineel naar Guts als ik vragen mag?
Gevalletje tjoek tjoek?
En waarom gaat er niemand mee op Z1000, vind de hint best geloofwaardig.

Gevalletje tjoek tjoek?

Jah, maar niet ieder spelt wordt een cult/slecht persoon gelinked aan zwaarlijving/dik zijn, daarom dachten we ook te simpel met sanca, maar veel logischer als doordenker naar penose. Maar dat is zaak voor morgen.

Er is geen switch van orgineel naar guts, sommigen stemden op krimlo (sorry, bedoelde biobeast), sommigen op orgineel en anderen weer op guts, nog niet echt veel geswitched geloof ik? Maar moet nog wel gebeuren.

Ff unknown zn input afwachten dan :)

Gevalletje tjoek tjoek?

Ik wil best mee, maar ben bang dat t niet genoeg is en er staan er nog op mij

Gevalletje tjoek tjoek?

Probeer jij nu de stemming van je negervriendje af te halen? :)

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 20:45 ----------

Vanavond nog te laat om op hem te switchen jah, stemming gaat ook redelijk gelijk op tussen krimlo (2 stemmen dacht ik) orgineel (iets van 2 of 3) en guts (ook iets van 3)

Jouw stem staat trouwens nog altijd op orgineel, waarom niet op guts?

Mijn theorie is trouwens dat de cults weten dat guts vrij verbrand is en ze geen moeite gaan doen om hem te redden en gewoon verdeeld stemmen. Wat nu wel vrij duidelijk is.

Cults moeten vooral vanavond zorgen dat ze niet op dezelfde persoon stemmen als deze wit is jah dat is waar.

Waarom is Unknown zo inactief? Zijn er nog meer die inactief zijn? Spelen de cults niet gewoon op de achtergrond?

Terug
Naar boven