Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vertrouw Krimlo al niet en wauter sowieso niet. Die stemmen op mij zijn ook waardeloos, heb nog geen cult gedrag gehad en dat is best logisch aangezien ik dat niet ben. Guts heb ik ook wel op gestemd al, maar degenen die op hem stemmen, verdenk ik wel een beetje dus twijfel
Hmm ik vind het wel een beetje een vage link naar Guts, maar je hebt wel gelijk dat die niks bijdraagt.. Ik durf wel op hem mee te gaan, ik vertrouw jouw oordeel wel Wauter. Guts.
Hmm, beetje moeite met de stemming op Guts, zeker gezien penose ook makkelijk erop gaat.
Dacht opeens aan dat de hoofdpiet nauwelijks door de schoorsteen past. Zaten we eerst naar sanca te kijken maar dat was natuurlijk te makkelijk. Zat nu ff te googlen, en penose betekent:
PENOSE
1) Boeventuig 2) Kostwinning 3) Zware jongens
Maar dat kan ook weer een manier zijn om zichzelf uit te kijker te spelen natuurlijk, samen met wat andere n*gers.
De naam van Penose betekend ieder spel hetzelfde...
Waarom ineens de switch van Orgineel naar Guts als ik vragen mag?
Gevalletje tjoek tjoek?
En waarom gaat er niemand mee op Z1000, vind de hint best geloofwaardig.

Gevalletje tjoek tjoek?
Gevalletje tjoek tjoek?

Vanavond nog te laat om op hem te switchen jah, stemming gaat ook redelijk gelijk op tussen krimlo (2 stemmen dacht ik) orgineel (iets van 2 of 3) en guts (ook iets van 3)
Jouw stem staat trouwens nog altijd op orgineel, waarom niet op guts?
Probeer jij nu de stemming van je negervriendje af te halen?![]()
Waarom is Unknown zo inactief? Zijn er nog meer die inactief zijn? Spelen de cults niet gewoon op de achtergrond?