"SubGenius: Dood na stemming op Dag 2 - Kamper"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"SubGenius: Dood na stemming op Dag 2 - Kamper"

Nog niet zo slecht gevonden. Anders speelt penose anders ook heel actief en helpt hij mee hints op te lossen. Nu niets. Das dan het slachtoffer voor morgen wat mij betreft.
Jah, maar niet ieder spelt wordt een cult/slecht persoon gelinked aan zwaarlijving/dik zijn, daarom dachten we ook te simpel met sanca, maar veel logischer als doordenker naar penose. Maar dat is zaak voor morgen.
Er is geen switch van orgineel naar guts, sommigen stemden op krimlo (sorry, bedoelde biobeast), sommigen op orgineel en anderen weer op guts, nog niet echt veel geswitched geloof ik? Maar moet nog wel gebeuren.
Ff unknown zn input afwachten dan![]()

Ik twijfel ook, ook mede omdat ik niet zo goed kan mee volgen als anders. Ik heb zowat het gevoel dat bijna iedereen een cult kan zijn.Ik vertrouw Krimlo al niet en wauter sowieso niet. Die stemmen op mij zijn ook waardeloos, heb nog geen cult gedrag gehad en dat is best logisch aangezien ik dat niet ben. Guts heb ik ook wel op gestemd al, maar degenen die op hem stemmen, verdenk ik wel een beetje dus twijfel
Ik twijfel ook, ook mede omdat ik niet zo goed kan mee volgen als anders. Ik heb zowat het gevoel dat bijna iedereen een cult kan zijn.
Ja goed idee, de wolf wat voedsel geven

Ik twijfel ook, ook mede omdat ik niet zo goed kan mee volgen als anders. Ik heb zowat het gevoel dat bijna iedereen een cult kan zijn.
---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 21:22 ----------
Iemand met een excel bestand: op wie stemde Guts de dag dat SubGenious er uit ging?
karma has been given
Uhm, ik zie ook net dat krimlo die reden aanhaalde toen hij stemde op orgineel, toch wat te vlot zijn post gelezen, stemde hij toch niet zonder reden.Imo is dit de beste hint die we op dit moment hebben.
De fopneger hint naar orgineel vind ik te gemakkelijk, nee?
. Als er burger sterft weten we wel op wie te stemmen morgen...Hmm, ik ben wsl te laat terug online om nog iets te kunnen betekenen, maar die hint naar guts lijkt me echt weinig waarschijnlijk. Plaats je in de rol van alley cat. Hoe zou hij op een hint komen die over een post van guts gaat van een half jaar geleden waarin hij kort even een vakantie naar Spanje vermeld? Terwijl er ook nog eens zo ongelooflijk veel kans is dat een andere speler in die periode ook een het woord Spanje vernoemd heeft?
Ik heb verder weinig info over Guts gezien hij niet bepaald de meest actieve is, dus kan best cult zijn, maar de hint lijkt me zwak. We zullen het binnen enkele minuten weten...
Weet niet of ik verschil maak, maar ga wel mee op Orgineel.
Weet niet 100% zeker of hij slecht is, maar ik erger me aan hem.