MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

IMBA, wat ik me afvraag. Heb je nog wel vertrouwen in je zelf?

Ik loop over van vertrouwen, dat zou je nu toch onderhand wel moeten weten.

Vandaar dat ik zeker weet dat jij n*ger bent, helemaal na zo'n domme vraag.

You goin down nig*ah ! :army:

Alleen maar zwakke hints :/ Ik ga op Origineel als fopneger, vind ik nog de beste hint.

wauter je doet wel veel moeite om mij in diskrediet te brengen
ik heb je volgens mij nog al wel op persoonlijke kruistochten weten gaan maar je zit er naast deze keer, eigelijk is dat vaak het geval bij persoonlijke kruistochten.

dus je kan het gerust laten vallen of otherwise blijf je gewoon lekker de n*ger zijn die je mogelijk bent.

oh ja en
origineel

wauter je doet wel veel moeite om mij in diskrediet te brengen
ik heb je volgens mij nog al wel op persoonlijke kruistochten weten gaan maar je zit er naast deze keer, eigelijk is dat vaak het geval bij persoonlijke kruistochten.

dus je kan het gerust laten vallen of otherwise blijf je gewoon lekker de n*ger zijn die je mogelijk bent.

oh ja en
origineel

Je hebt nog geen enkele serieuze post in dit topic geplaatst, typisch wat een cult doet. Combineer dat eens met de oplossing van de hint en we hebben een serieuze lead naar jou. Zat ik er met jorgyboy ook zo naast misschien? Ik ben diegene die in de film met behulp van de code opzoek is gegaan naar de hint. Als de burgers beetje slim zijn gaan ze gewoon met met mij.

Bij de stemmen waarvan ik niet zeker was heb ik nooit een onderbouwing gezet. Met deze hint ben ik nu vrij zeker of denk je dat alley zomaar een Spaanse munt een in KKK verhaal steekt?

Als ik n*ger was zou ik dan trouwens zo direct op je gaan? Cults maken gebruik van de verwarring van de burgers en als er eentje een andere burger eruit kiest gaan ze zogezegd al twijfelend mee. Moest ik n*ger zijn en jou als burger als slachtoffer kiezen hang ik morgen sowieso. Niet echt slim.

Laatst bewerkt:
Krimlo bye n**ga

Je hebt nog geen enkele serieuze post in dit topic geplaatst, typisch wat een cult doet. Combineer dat eens met de oplossing van de hint en we hebben een serieuze lead naar jou. Zat ik er met jorgyboy ook zo naast misschien? Ik ben diegene die in de film met behulp van de code opzoek is gegaan naar de hint. Als de burgers beetje slim zijn gaan ze gewoon met met mij.

Inderdaad, ik moet nog even wat paginas doornemen.

Mwah zwak.
Ben ook in Spanje geweest in juli... Das nog recenter.
Al heb ik het dan niet hier op DBB gepost volgens mij.

Weet niet wat ik van Guts moet denken nog, en vind mijn hint naar Z1000 veel duidelijker.
Wil niet het risico lopen een verkeerde er uit te stemmen.
Vind Z1000 nu een easy kill, moeten we niet laten lopen.

Als je het niet op dbb heb gepost hoe moeten wij het als spelers ook kunnen raden? Dit is het soort hint die alley ook altijd zoekt in wolfgames dus het plaatje klopt mooi.

Is er ergens gezegd hoeveel cults er in totaal zijn / nog over zijn?

Is er ergens gezegd hoeveel cults er in totaal zijn / nog over zijn?

Nope maar in totaal kunnen dat er volgens mij niet meer dan zes geweest zijn. Daarvan zijn er al twee uitgeschakeld maar er is er natuurlijk eentje bijgekomen door de fopneger. Als we er dus nog twee kunnen uitschakelen is het spel sowieso gedaan als de hoofdpiet eruit ligt.

Met ik er trouwens op wijzen dat de jood al zeker op dit moment twee stemmen heeft en we deze dus zo snel mogelijk moeten elimineren?

Boddin heb je ook nog enige onderbouwing of voel jij ook al de behoefte om random je stem de groep in te gooien?

Nope maar in totaal kunnen dat er volgens mij niet meer dan zes geweest zijn. Daarvan zijn er al twee uitgeschakeld maar er is er natuurlijk eentje bijgekomen door de fopneger. Als we er dus nog twee kunnen uitschakelen is het spel sowieso gedaan als de hoofdpiet eruit ligt.

Met ik er trouwens op wijzen dat de jood al zeker op dit moment twee stemmen heeft en we deze dus zo snel mogelijk moeten elimineren?
Denk dat hij er het moeilijkst uit te halen is: kent n*gers niet en zal er dus ook niet mee samenwerken. En speciale rollen kunnen hem niet opsporen omdat hij geen n*ger is.

Waarom al die stemmen op mij? Slaat nergens op! Gebaseerd op een hint over een clown.
Lijkt mij een te makkelijke hint niet?

Denk dat hij er het moeilijkst uit te halen is: kent n*gers niet en zal er dus ook niet mee samenwerken. En speciale rollen kunnen hem niet opsporen omdat hij geen n*ger is.

Waarom denk je dat ik me specifiek op de hint van de jood gefocust heb? De Spaanse euro, de Spaanse vakantie en het typisch cultgedrag van Guts tijdens de game kloppen gewoon allemaal.

@ orgineel: Jij bent wel altijd slecht..

(Behalve vorig potje)

:)

Waarom denk je dat ik me specifiek op de hint van de jood gefocust heb? De Spaanse euro, de Spaanse vakantie en het typisch cultgedrag van Guts tijdens de game kloppen gewoon allemaal.
Ben net terug van me werk :P en kan echt niet alles gaan nalezen, heb amper vrije tijd.
Als je uitgebreide uitleg had, plz link.

Als het spannend word wil ik ook wel mee op orgineel gaan, kan ik me ook wel in vinden.

Ben net terug van me werk :P en kan echt niet alles gaan nalezen, heb amper vrije tijd.
Als je uitgebreide uitleg had, plz link.

Herriner je je nog die Spaanse euro die eens gepost werd bij een verhaal? Ik heb wat zitten zoeken op het forum en Guts heeft onlangs naar Spanje op vakantie geweest. Combineer dit met zijn bizarre postgedrag in deze game, geen enkele nuttige bijdrage gedaan naar een n*ger te vinden, en je hebt tesamen de beste hint die we op dit moment hebben om er een belangrijke negerspeler uit te spelen.

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 18:50 ----------

Als het spannend word wil ik ook wel mee op orgineel gaan, kan ik me ook wel in vinden.

Dus alleycat zou bijna letterlijk vermelden wie er de fopneger is? Vrij onlogisch imo. En op de guts hint wil je niet meegaan? Raar gedrag.

Terug
Naar boven