UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Jij ook niet blijkbaar, je bent dood dus hou je bek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niet eens meer meegedaan vanavond, even serieus.
Een spel is om te manipuleren, maar ook vooral om via hints te.stemmen. Er beweert iemand de fag te zijn oftewel z1000 die daardoor stemmen op mij regelt, zogenaamd weet hij t zeker. Dat vind ik persoonlijk geen leuk stemmen regelen, vooral niet als de echte fag of inactief loopt te wezen of mij stiekem toch verdedigt nu. Tis al lang duidelijk dat ik goed ben, maar op zoon manier vind ik t een beetje jammer.
Woopy weet ik geeneens heel zeker, maar unknown heeft een zeer plausibele hint gegeven. Z1000 is evil door al dagen een rol te claimen.
Cults kunnen bepaalde taktieken hebben ivm op elkaar stemmen om goed te lijken, maar deze taktiek lijkt me toch vrij ver gezocht...Nah z1000 doet het prima natuurlijk en hoort gewoon bij het spel. Jammer dat er burgers zijn die erin geloven.
Ja ik ben dood maar ik ben het ferm beu dat jij altijd de regels gaat plooien. In weerwolf is het altijd al zo geweest dat rollen als de heks enkel SUBTIEL info mogen delen. Is maar toevallig dat ik je het zag posten. In het verleden heb je al voldoende met de regels gespeeld, kan het niet meer hebben van jou. En dan zeg je dat ik laf speel... Jij bent een echte lafaard door altijd de regels te plooien, is het nu zo moeilijk je er aan te houden? En bovendien dan nog anderen aanzetten ook regels te gaan breken...Jij ook niet blijkbaar, je bent dood dus hou je bek.
Sorry hoor whami, maar z1000 zegt dat hij het weet door ''zijn eigen rol'' , daar is niets subtiels aan, dat is gewoon of je rol verraden, of liegen over het hebben van een rol die je niet hebt. Wat beide niet mag...
Want als dat mag dan zeg ik ''ik weet dat biobeast niet n*ger is, door mijn rol''
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (10 members and 1 guests)
z1000, orgineel, UnknownDBB, Biobeast, Golderado, Woopy, wauter, whami, Alley Cat, Boddin
Allemaal 4everaloneOp zaterdag avond de wolfgame spelen.
Ik ook hoor![]()

Ja ik ben dood maar ik ben het ferm beu dat jij altijd de regels gaat plooien. In weerwolf is het altijd al zo geweest dat rollen als de heks enkel SUBTIEL info mogen delen. Is maar toevallig dat ik je het zag posten. In het verleden heb je al voldoende met de regels gespeeld, kan het niet meer hebben van jou. En dan zeg je dat ik laf speel... Jij bent een echte lafaard door altijd de regels te plooien, is het nu zo moeilijk je er aan te houden? En bovendien dan nog anderen aanzetten ook regels te gaan breken...
Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (10 members and 1 guests)
z1000, orgineel, UnknownDBB, Biobeast, Golderado, Woopy, wauter, whami, Alley Cat, Boddin
Allemaal 4everaloneOp zaterdag avond de wolfgame spelen.
Ik ook hoor![]()