XXL Nutrition

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ik ben eigenlijk benieuwd wat de regels zijn betreft je voordoen voor een rol die je niet bent?

Ik heb niet eens meer meegedaan vanavond, even serieus.
Een spel is om te manipuleren, maar ook vooral om via hints te.stemmen. Er beweert iemand de fag te zijn oftewel z1000 die daardoor stemmen op mij regelt, zogenaamd weet hij t zeker. Dat vind ik persoonlijk geen leuk stemmen regelen, vooral niet als de echte fag of inactief loopt te wezen of mij stiekem toch verdedigt nu. Tis al lang duidelijk dat ik goed ben, maar op zoon manier vind ik t een beetje jammer.

Woopy weet ik geeneens heel zeker, maar unknown heeft een zeer plausibele hint gegeven. Z1000 is evil door al dagen een rol te claimen.

Nah z1000 doet het prima natuurlijk en hoort gewoon bij het spel. Jammer dat er burgers zijn die erin geloven.

Net op tijd thuis. Even terug lezen. gaat dus tussen Bio en Woopy

Orgineel en Boddin wijzig je stem eens naar Woopy aub

Dus z1000 claimt al dagen een bepaalde rol te hebben door er eerst absoluut cult Jorgyboy uit te willen en er op te stemmen tot mensen met hem meegaan, om er nu 1 onschuldige te kunnen uitspelen ??? Cults kunnen bepaalde taktieken hebben ivm op elkaar stemmen om goed te lijken, maar deze taktiek lijkt me toch vrij ver gezocht...

En als ik t goed zie maakt t toch niet uit eigenlijk, want alle n*gers kennen elkaar ondertussen, geloof niet dat penose daarbij hoort, hij is de enige witte denk ik die op biobeast stemt, en sanca die niet meer online komt die een nutteloze stem heeft staan. En orgineel nog die niet gestemd heeft maar dat zo zal doen denk ik. Dan t feit dat de jood meerdere stemmen verzameld heeft...

Nah z1000 doet het prima natuurlijk en hoort gewoon bij het spel. Jammer dat er burgers zijn die erin geloven.

Ja, dat bedoel ik. Hoe kun je de echte fag geloven als je er twee hebt die t beweren. Vraag me af of t allemaal n*gers zijn, z1000,penose:woopy:lloyd en misschien nog meer

Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (10 members and 1 guests)
z1000, orgineel, UnknownDBB, Biobeast, Golderado, Woopy, wauter, whami, Alley Cat, Boddin

Allemaal 4everalone:roflol::roflol::roflol: Op zaterdag avond de wolfgame spelen.

Ik ook hoor:o

Jij ook niet blijkbaar, je bent dood dus hou je bek.
Ja ik ben dood maar ik ben het ferm beu dat jij altijd de regels gaat plooien. In weerwolf is het altijd al zo geweest dat rollen als de heks enkel SUBTIEL info mogen delen. Is maar toevallig dat ik je het zag posten. In het verleden heb je al voldoende met de regels gespeeld, kan het niet meer hebben van jou. En dan zeg je dat ik laf speel... Jij bent een echte lafaard door altijd de regels te plooien, is het nu zo moeilijk je er aan te houden? En bovendien dan nog anderen aanzetten ook regels te gaan breken...

Erg hè..

Sorry hoor whami, maar z1000 zegt dat hij het weet door ''zijn eigen rol'' , daar is niets subtiels aan, dat is gewoon of je rol verraden, of liegen over het hebben van een rol die je niet hebt. Wat beide niet mag...

Want als dat mag dan zeg ik ''ik weet dat biobeast niet n*ger is, door mijn rol''

Sorry hoor whami, maar z1000 zegt dat hij het weet door ''zijn eigen rol'' , daar is niets subtiels aan, dat is gewoon of je rol verraden, of liegen over het hebben van een rol die je niet hebt. Wat beide niet mag...

Want als dat mag dan zeg ik ''ik weet dat biobeast niet n*ger is, door mijn rol''

Cult cult. Wat zit je te huilen.

Ik heb niks gezegd over mijn rol.

heb alleen gezegd 100% zeker.

z1000, orgineel, UnknownDBB, Biobeast, Golderado, Woopy, wauter, whami, Alley Cat, Boddin

Allemaal 4everalone:roflol::roflol::roflol: Op zaterdag avond de wolfgame spelen.

Hey ik ben net terug van een etentje!:mad:

Woopy Hoop maar dat Remi goed zit.

Je hebt meerdere keren dat je dankzij jouw rol 100% zeker weet dat biobeast de slechte is.

En een ander minder punt imo, dat jorgyboy zijn rol weggaf toen mensen op hem begonnen te stemmen, dat is één van de weinige mogelijkheden om andere cults eruit te kunnen lokken door stemgedrag, wat gewoon in 1x weggenomen werd doordat hij zijn rol verteld en daarmee iedere verdediging weg neemt...

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 21:56 ----------

orgineel is de fopneger dus.

Alley leest mee. Hoop dat hij de uitslag kan posten zo.

Ja ik ben dood maar ik ben het ferm beu dat jij altijd de regels gaat plooien. In weerwolf is het altijd al zo geweest dat rollen als de heks enkel SUBTIEL info mogen delen. Is maar toevallig dat ik je het zag posten. In het verleden heb je al voldoende met de regels gespeeld, kan het niet meer hebben van jou. En dan zeg je dat ik laf speel... Jij bent een echte lafaard door altijd de regels te plooien, is het nu zo moeilijk je er aan te houden? En bovendien dan nog anderen aanzetten ook regels te gaan breken...

cry moar zeikwijf. Dat gezeik van regels breken is onzin want z1000 is de fag niet. Dus dan breekt hij geen regels.
Maar donder nou maar uit het topic en plaats je commentaar maar zodra het spel afgelopen is, je bent toch zo de man van de regeltjes? phaggot

Zelf al ben ik dood, ik ben nog altijd een toegewijde speler :D

Idd, was een leuk spel iig :D

Jammer dat er niet veel andere actieve witten met ons waren wauter (en remi vanaf donderdag ongeveer hehe) Als die bomgasten nou ff wat meer tijd erin hadden gestoken had t een stuk beter geweest :D

Als z1000 idd phag blijkt ga ik huilen

Terug
Naar boven