Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

Ja waarom niet? Ik zal de situatie wel even schetsen voor je:

Indien er een n*ger uitgaat vandaag is z1000 zoiezo de kill voor vannacht. Hij zegt dat hij stemt op de hoofdneger maar is toch bang indien hij de goede bekend maakt dat ie opgegeten worden? Seems legit.

Desalniettemins.. De burgers weten nog niet wie er allemaal zwart of blank zijn.
Indien z1000 zegt waarvan hij weet wie er goed zijn helpt hij de burgers met het aantal verdachte zwarten te beperken. Het zou alleen maar in het voordeel werken van de burgers indien hij dit doet.

Want indien hij dit niet bekend maakt en de opperneger overleeft deze stemronde, is z1000 zoiezo de target vannacht dus en zullen de burgers een groter verdachte lijstje hebben dan dat als z1000 namen zou geven van enkele goeden waardoor dat lijstje beperkt zou zijn.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:56 ----------

:roflol: wat een onzin dit zeg

Ben je nou zo dom?

Natuurlijk kan ik zegge welke speler er goed is. Maar als woopy er uit gaat en hij goed is. Dan heeft de wolf toch easy kills. Als biobeast eruit gaat dan kan ik het idd zeggen wie er goed is. Maar het spel is dan ook over als biobeast eruit gaat. Dus het heeft totaal geen zin om te zeggen wie er goed is. Ik ga het risico niet lopen. Want het is dus nu niet zeker of Biobeast er wel uit gaat.

Wie zegt dat Remi geen jood is.

Of misschien draagt deze Amsterdammer wel een keppeltje

Klopt dat lijstje niet van me dan ?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:58 ----------

Goed gedaan weer Remi toch bijna helft van de stemmen.
Op een of andere manier krijg jij toch vaak mensen mee.

Geen idee of je lijstje klopt.
Maar er klopt gewoon geen ene moer van wat z1000 zegt.
Z'n redenatie van "Ik maak de goede niet bekend want anders geef ik een easy kill voor de wolf" is gewoon complete onzin.

Voorbeeld

Stel je hebt 10 spelers. Dan is de identiteit van 9 personen onzeker.
Indien er een fag is die 4 namen op kan noemen die zoiezo goed zijn hou je voor de burgers 5 mensen over waarbij de identiteit onzeker is. Gezien het aantal gedode n*gers zijn er minimaal nog 3 slechten. Dus dat vergroot de kans ENORM om een n*ger eruit te stemmen voor de burgers.

Het argument" Ik maak de goede spelers niet bekend want anders is het een easy kill" is complete onzin omdat in dat argument z1000 er vanuit gaat dat de hoofdpiet overleeft. En indien hij dat doet kan je wel stellen dat de fag zoiezo zijn 1ste target wordt voor die nacht wat resulteert in een dode fag en voor de burgers een verdachte lijst van in totaal 8 personen. Indien de fag bekend maakt wie de goede zijn en de hoofdpiet overleeft blijft de fag zijn 1ste prioriteit en reduceert de fag het verdachtenlijstje van 8 personen naar ongeveer 4 a 5 personen. En met minimaal 3 slechte in het spel vergroot het zo ENORM de kans om er een n*ger uit te stemmen.

Het argument dat z1000 aangeeft is dus complete bullshit, want er zit totaal geen voordeel aan om goede spelers niet bekend te maken.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 21:10 ----------

Lees hierboven

Geen idee of je lijstje klopt.
Maar er klopt gewoon geen ene moer van wat z1000 zegt.
Z'n redenatie van "Ik maak de goede niet bekend want anders geef ik een easy kill voor de wolf" is gewoon complete onzin.

Voorbeeld

Indien er een fag is die 4 namen op kan noemen die zoiezo goed zijn hou je voor de burgers 5 mensen over waarbij de identiteit onzeker is. Gezien het aantal gedode n*gers zijn er minimaal nog 3 slechten. Dus dat vergroot de kans ENORM om een n*ger eruit te stemmen voor de burgers.

Het argument" Ik maak de goede spelers niet bekend want anders is het een easy kill" is complete onzin omdat in dat argument z1000 er vanuit gaat dat de hoofdpiet overleeft. En indien hij dat doet kan je wel stellen dat de fag zoiezo zijn 1ste target wordt voor die nacht wat resulteert in een dode fag en voor de burgers een verdachte lijst van in totaal 8 personen. Indien de fag bekend maakt wie de goede zijn en de hoofdpiet overleeft blijft de fag zijn 1ste prioriteit en reduceert de fag het verdachtenlijstje van 8 personen naar ongeveer 4 a 5 personen. En met minimaal 3 slechte in het spel vergroot het zo ENORM de kans om er een n*ger uit te stemmen.

Het argument dat z1000 aangeeft is dus complete bullshit, want er zit totaal geen voordeel aan om goede spelers niet bekend te maken.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 21:10 ----------

Lees hierboven

Begrijp weinig van je verhaal. Maar luister.

Stel ik vertel wie de goede spelers zijn.
Woopy gaat er vanavond uit
De hoofd n*ger kan deze nacht een easy kil maken omdat hij een aantal namen heeft
Dus het is stupid om te vertellen wie er goed zijn.

Als biobeast eruit gaat, dan is het spel ten einde vannacht.
Ik kan de lijst met goeie spelers benoemen, maar dat is zinloos. Vanwege het risico wat hier boven is beschreven. En daarnaast is het spel ook ten einde.

En ik zeg, biobeast is geen n*ger.

En ik vind mijzelf een stuk geloofwaardiger dan jou z1000 :P

Maar maakt waarschijnlijk niet meer uit, de jood (jij) hebt toch al meerdere stemmen bij elkaar gesprokkeld de afgelopen dagen, en jij weet sinds gisternacht wie de hoofdpiet is (je hebt zijn stem afgepakt vannacht) dus wij maken sowieso al weinig kans meer.

Jood kent de naam standaard al van de hoofdneger

Begrijp weinig van je verhaal. Maar luister.

Stel ik vertel wie de goede spelers zijn.
Woopy gaat er vanavond uit
De hoofd n*ger kan deze nacht een easy kil maken omdat hij een aantal namen heeft
Dus het is stupid om te vertellen wie er goed zijn.

Als biobeast eruit gaat, dan is het spel ten einde vannacht.
.

Zo frustrerend dit. Ik zal het wat makkelijk maken voor je.

ZWART

Speler 1
Speler 2
Speler 3

GOED

Speler 4
Speler 5
Speler 6
Speler 7
Speler 8
Speler 9
Speler 10

In totaal heb je dus 10 spelers waarvan 3 slechte.
Een burger weet alleen de rol van zichzelf 100% zeker, de rest blijft onzeker dus voor de burger zijn er 9 MOGELIJKE zwarten.
Indien de hoofdneger overleeft en de fag gaat dood hou je 9 spelers over en blijven er 8 MOGELIJKE zwarten over voor de burger. De burger is namelijk nog steeds 100% zeker van zijn eigen rol, de rest is min of meer onbekend.

MAAR

Indien de fag vertelt wie er goed zijn en de hoofdneger OVERLEEFT, gaat de fag alsnog dood. Want waarom zou de hoofdneger een burger willen vermoorden terwijl de identiteit bekend is van de fag? De belangrijkste speler van het goede team?
Dus als de fag dan vertelt Speler 6, 8 en 9 zijn zoiezo goed, dan help die Fag het verdachtenlijstje voor de burger te reduceren van 8 naar 5, want de burger weet nu de identiteit van zichzelf en 3 andere spelers.

Het zou dus alleen maar in het voordeel zijn indien je bekend maakt welke spelers er goed zijn want je helpt er de burger enorm mee.
Mijn gok is echter dat jij, z1000, dit niet aandurft omdat je bang bent dat je lijstje van "goede spelers" verzonnen over gaat komen en zo je bewering van dat jij de fag bent ook in twijfel getrokken wordt door andere burgers.

Oh inderdaad, lees dat net. Snap niet waarom de hoofdpiet vanavond dan ook op biobeast gestemd heeft, maar waarschijnlijk weet hij ook al dat het vanavond gespeeld is.

Het zou zelfs tegen de regels zijn als hij gewoon dat soort informatie hier gaat plaatsen, dus deze discussie is overbodig...

Hoe bedoel je woopy ?

Het zou zelfs tegen de regels zijn als hij gewoon dat soort informatie hier gaat plaatsen, dus deze discussie is overbodig...

Hij mag wel zeggen wie er slecht zijn maar niet zeggen wie er goed zijn?
Imo is het al lang en breed duidelijk dat hij BEWEERT de fag te zijn, dus beetje een rare redenatie imo.

Ook leuk dat jij je meer druk maakt om de regeltjes die de fag hoort na te leven dan je eigen leven.:rolleyes:

Ook leuk dat jij je meer druk maakt om de regeltjes die de fag hoort na te leven dan je eigen leven.:rolleyes:

Precies, alleen degene die er baat bij heeft dat z1000 hiermee weg komt zou zoiets zeggen. Als jij wit bent en je stemt op biobeast penose, ben je gewoon slecht bezig.

Tja, is wel duidelijk dat ik jullie (Unknown en Golderado) niet zal kunnen overtuigen... Je zal dan ook wel in alles wat ik zeg een bewijs kunnen zien dat ik slecht ben.
Ik zeg maar gewoon niets meer en wacht het eind van de stemming af.

Tja, is wel duidelijk dat ik jullie (Unknown en Golderado) niet zal kunnen overtuigen... Je zal dan ook wel in alles wat ik zeg een bewijs kunnen zien dat ik slecht ben.
Ik zeg maar gewoon niets meer en wacht het eind van de stemming af.

Ik geef het ook op. Het is inmiddels 6 vs 5 in jouw voordeel en met de jood die waarschijnlijk genoeg stemmen gejat heeft is het al afgelopen.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 21:37 ----------

Woopy ondertussen met zijn kameraad z1000

http://www.youtube.com/watch?v=Nc4xD9UGPjg

Ken je de regels nu nog niet?

Dilemma
Gratis ham

Remi ik wardeer je verhaal. Maar je weet zelf dat kansloos is. Ik ga er ook niet meer op reageren. Want je blijft me toch aanvallen. Hopelijk zien de andere nu dus ook echt in. Dat ik gelijk heb. Biobeast is de hoofd n*ger. Game over

Ik heb niet eens meer meegedaan vanavond, even serieus.
Een spel is om te manipuleren, maar ook vooral om via hints te.stemmen. Er beweert iemand de fag te zijn oftewel z1000 die daardoor stemmen op mij regelt, zogenaamd weet hij t zeker. Dat vind ik persoonlijk geen leuk stemmen regelen, vooral niet als de echte fag of inactief loopt te wezen of mij stiekem toch verdedigt nu. Tis al lang duidelijk dat ik goed ben, maar op zoon manier vind ik t een beetje jammer.

Woopy weet ik geeneens heel zeker, maar unknown heeft een zeer plausibele hint gegeven. Z1000 is evil door al dagen een rol te claimen.

Homeboy

Terug
Naar boven