- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ja waarom niet? Ik zal de situatie wel even schetsen voor je:
Indien er een n*ger uitgaat vandaag is z1000 zoiezo de kill voor vannacht. Hij zegt dat hij stemt op de hoofdneger maar is toch bang indien hij de goede bekend maakt dat ie opgegeten worden? Seems legit.
Desalniettemins.. De burgers weten nog niet wie er allemaal zwart of blank zijn.
Indien z1000 zegt waarvan hij weet wie er goed zijn helpt hij de burgers met het aantal verdachte zwarten te beperken. Het zou alleen maar in het voordeel werken van de burgers indien hij dit doet.
Want indien hij dit niet bekend maakt en de opperneger overleeft deze stemronde, is z1000 zoiezo de target vannacht dus en zullen de burgers een groter verdachte lijstje hebben dan dat als z1000 namen zou geven van enkele goeden waardoor dat lijstje beperkt zou zijn.
---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:56 ----------
wat een onzin dit zeg
Ben je nou zo dom?
Natuurlijk kan ik zegge welke speler er goed is. Maar als woopy er uit gaat en hij goed is. Dan heeft de wolf toch easy kills. Als biobeast eruit gaat dan kan ik het idd zeggen wie er goed is. Maar het spel is dan ook over als biobeast eruit gaat. Dus het heeft totaal geen zin om te zeggen wie er goed is. Ik ga het risico niet lopen. Want het is dus nu niet zeker of Biobeast er wel uit gaat.