MuscleMeat

Forumgame 22: Zwart en wit.

En wat als z1000 de waarheid spreekt ???

Dan hebben de burgers mogelijk verloren, maar indien hij liegt en bio stemmen hebben we ook verloren. En ik ben er haast wel zeker van dat ie liegt.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:37 ----------

Waren ook hints richting penose dat ie slecht was.
Zou zijn stem naar Bio kunnen verklaren.
Word spannend vanavond.

Blijf bij je stem op Woopy. Indien je die wijzigd en Z1000 is de fag hebben we zoiezo verloren.

Z1000 is de jood. Kan me niet voorstellen dat hij dat niet is. Blijf gewoon bij je stem op Woopy aub

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:34 ----------

Jij bent anders ook een easy kill voor de hoofdneger indien je echt de fag zou zijn dus ken je het beter wel vertellen dan dat je dat niet doet.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:34 ----------

gast Bio is safe. Stem woopy

Heb net al verteld, dat ik baal dat mijn rol nu al duidelijk is. Zoals bijna in elk spel. En dat ik het niet handig heb gespeeld. Maarja ik offer me graag op.

Kijken naar mijn stemmen en verdachtmakingen. Van Jorgyboy en whami.

Ik vertrouw z1000 in deze

Heb net al verteld, dat ik baal dat mijn rol nu al duidelijk is. Zoals bijna in elk spel. En dat ik het niet handig heb gespeeld. Maarja ik offer me graag op.

Kijken naar mijn stemmen en verdachtmakingen. Van Jorgyboy en whami.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:39 ----------

Waarom?

Er is niks, maar dan ook niks om aan te nemen dat hij de fag is behalve dan dat hij zegt dat hij dat is.. Maar ik kan ook wel zeggen dat ik de fag ben... Daarentegen zijn er wel wat dingen die wijzen naar Woopy niet naar Bio

Iemand een tussenstand ? Moet ik even weten

Nee. Ik weet de rol van Woopy niet. Dus als hij dood is. Ga ik niet easy kils voor de wolf voor schotelen.

Wat een fking onzin en dat weet je zelf ook.

Indien Bio idd n*ger is ben jij de eerste target voor de wolf.. dus dan hebben de burgers helemaal geen moer aan je.. Onzin argument dus.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:42 ----------

Iemand een tussenstand ? Moet ik even weten

nope of ben jij de jood? dat zou ook kunnen natuurlijk

Wat een fking onzin en dat weet je zelf ook.

Indien Bio idd n*ger is ben jij de eerste target voor de wolf.. dus dan hebben de burgers helemaal geen moer aan je.. Onzin argument dus.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:42 ----------

nope of ben jij de jood? dat zou ook kunnen natuurlijk

Nee man. Srs denk eens na.

Bio is niet de n*ger, hij is de Hoofd n*ger. Heb al eerder gezegd. Het is vanavond game over als hij eruit gaat. Daarom offer ik me op. De **** man.

Ik weet de wol van woopy niet, maar ik ben al 2 dagen bezig om biobeast eruit te krijgen. Niemand die me wilt volgen.

Wil jij nu dat z1000 expliciet gaat zeggen welke spelers zeker safe zijn voor de opperneger ??? Je beseft toch zelf dat dat niet slim is?

Vind het wel opvallen dat in het begin van de dag mensen meegingen op Biobeast en er dan opeens een golf richting mij komt...

Wil jij nu dat z1000 expliciet gaat zeggen welke spelers zeker safe zijn voor de opperneger ??? Je beseft toch zelf dat dat niet slim is?

Vind het wel opvallen dat in het begin van de dag mensen meegingen op Biobeast en er dan opeens een golf richting mij komt...

Ja hehe. Iets met cultrein ofzo wat biobest probeert te redden

Inderdaad overduidelijk treintje op woopy.

Biobeast gaat er toch nu wel eindelijk aan toch?
Dacht dat ie een,paar dagen,geleden al eruit zou gaan maar nu niet. Met z1000 meegaan elke dag heeft me nog niks fputs opgeleverd dus laten we dit doen jongens en meisjes

Tussenstand

Woopy - biobeast
Sanca - z1000
Golderado - woopy
Unknowndbb - woopy
Lloydatoni- biobeast
Z1000 - biobeast
Biobeast - woopy
Imbaatwork - woopy
Boddin - biobeast
Penose- biobeast

Biobeast 5
Woopy 4

Volgens mij is dit hem

.

Ja waarom niet? Ik zal de situatie wel even schetsen voor je:

Indien er een n*ger uitgaat vandaag is z1000 zoiezo de kill voor vannacht. Hij zegt dat hij stemt op de hoofdneger maar is toch bang indien hij de goede bekend maakt dat ie opgegeten worden? Seems legit.

Desalniettemins.. De burgers weten nog niet wie er allemaal zwart of blank zijn.
Indien z1000 zegt waarvan hij weet wie er goed zijn helpt hij de burgers met het aantal verdachte zwarten te beperken. Het zou alleen maar in het voordeel werken van de burgers indien hij dit doet.

Want indien hij dit niet bekend maakt en de opperneger overleeft deze stemronde, is z1000 zoiezo de target vannacht dus en zullen de burgers een groter verdachte lijstje hebben dan dat als z1000 namen zou geven van enkele goeden waardoor dat lijstje beperkt zou zijn.

Ja hehe. Iets met cultrein ofzo wat biobest probeert te redden

Inderdaad overduidelijk treintje op woopy.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:56 ----------

Tussenstand

Woopy - biobeast
Sanca - z1000
Golderado - woopy
Unknowndbb - woopy
Lloydatoni- biobeast
Z1000 - biobeast
Biobeast - woopy
Imbaatwork - woopy
Boddin - biobeast
Penose- biobeast

Biobeast 5
Woopy 4

Volgens mij is dit hem

:roflol: wat een onzin dit zeg

Klopt dat lijstje niet van me dan ?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 20:58 ----------

Goed gedaan weer Remi toch bijna helft van de stemmen.
Op een of andere manier krijg jij toch vaak mensen mee.

Tja ofwel is z1000 n*ger, ofwel ben jij het. Is wel duidelijk.
Ben benieuwd naar het komende uur. Orgineel moet nog stemmen en Sanca kan zijn stem nog nuttig maken.

Gisteren was het goed, nu hopelijk ook.
Ik ben er weer weg van, lees het morgen wel.

penose als jij goed bent, ga dan niet op bio gast, op woopy of je kost ons t spel...

en sanca, veranderd je stem, je stem is compleet nutteloos zo

Ga nou maar mee op biobeast

Terug
Naar boven