Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

robp

Fopfop

penose was waarschijnlijk de fopneger jah.

Als we zo gaan doen, is het spel afgelopen I guess. Hoe duidelijk het ook voor de meesten mag zijn, het is toch de taak van de spelleider om te bepalen wanneer het spel gespeeld is. Ik vond het een leuk potje, maar dit vind ik wel jammer...

Ik zag je niet klagen toen jorgyboy zijn rol verklapte woopy ?

Ik zag je niet klagen toen jorgyboy zijn rol verklapte woopy ?

Ik vind het wel wat jammer dat zowel jorgyboy als de spelleider nu gewoon vertellen dat jorgy inderdaad cult is. Ok, de hint is overduidelijk, maar er zullen er altijd zijn die sceptisch blijven en blijven twijfelen. Nu hebben we de komende uren alleszins niets meer om over te discussieren. Het is nu 100% zeker. Verhaal kan evengoed nu al komen ipv nog te wachten tot vanavond.

Je mag dit samen zetten met je argument dat ik dit potje inactiever ben dan normaal...

Als we zo gaan doen, is het spel afgelopen I guess. Hoe duidelijk het ook voor de meesten mag zijn, het is toch de taak van de spelleider om te bepalen wanneer het spel gespeeld is. Ik vond het een leuk potje, maar dit vind ik wel jammer...

Volgens mij heeft nog niemand direct zijn rol onthuld.

Dus je vond het al jammer, en nu vind je het dubbel jammer?

Toen jorgyboy zijn rol verklapte was het allemaal nog niet duidelijk, met de stemming op jorgy hadden we meer te weten kunnen komen maar dat wilden de cults niet dus namen ze de makkelijke weg.

Nu is het spel afgelopen, en is het afgelopen, ''burgers'' proberen hier niets te winnen door openlijk over rollen te praten, dus zie niet wat het probleem is.

En je was ook inactiever woopy, maar dat doen alle cults.

Wordt na elke game wel duidelijker dat veel mensen het niet leuk vinden om aan de burgerkant te spelen (wat ik niet snap). Mensen als whami die nooit serieus spelen als ze burger zijn, en als ze cult zijn opeens wel serieus zijn, dat snap ik totaal niet.

Maar was zeker een leuk spel, maar hoeft van mij nooit zo lang gerekt te worden, was gisteravond al wel duidelijk, en na vanochtend compleet duidelijk.

Wat wil je nu eigenlijk bereiken? :roflol:
Je zegt dat ik niet klaagde toen met Jorgyboy, ik quote waarin ik dat wel doe, en nu gaat het ineens over iets anders.

Laten we gewoon het verhaal afwachten...

Als je die ene post ''klagen'' noemt, ok :D

En ik weet niet of je het gemerkt hebt, maar jij bent de enige die de afgelopen dag nog semi-serieus speelt geloof ik.

Penose probeert allang niet meer te verhullen dat ie n*ger is, z1000 ook niet, etc, en een paar van ons burgers ook niet, zie het probleem daar niet van in :P

Niet meer of minder dan nu toch ??? Wil je dat ik iets toegeef ofzo? Ik weet echt niet wat je me probeert te doen zeggen hoor.

Golderano vieze hoofd n*ger

Ik ben geen n*ger.

Nogmaals, ik weet niet meer dan jullie en ik denk niet dat ik iets bezwarend gepost heb.

4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen die eruit liggen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.

4. Mensen die niet meedoen met het spel en mensen die eruit liggen worden geacht niet in dit topic te posten wanneer het spel begonnen is.

Alleycat, straf me in overeenstemming van het begaan van deze onaanvaardbare ongeoorloofde zware feiten :(

Terug
Naar boven