MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Daarom introduceer ik ook de sluipschutter erbij. En de tovenaar slaagt maar in 25% van de gevallen en kan bovendien ook de verkeerde proberen te veranderen. Wat leidt dat hij het hele spel niemand veranderd heeft. In het hele spel zal ik hem max 1 a 2 spelers laten converteren hoor. Bovendien ga ik er niet gek veel cultisten in zetten.

Met de verkeerde veranderen bedoel je... Cultist naar burger? maar dan weet ie burger toch meteen wie de cultisten zijn..

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:31 ----------

Denk dat je Sluipschutter er gewoon in moet gooien en tovernaar eruit.

Ik zeg maar dat het van in het begin al lastig is als burger, er worden altijd burgers in het begin van het spel vermoord, kan ook niet anders door de cults die elkaar kennen kunnen ze het spel zodanig naar hun hand draaien; wolf eet er nog een paar op en het zaakje is zo goed als geklaard, zet er nog een tovernaar bij en je lacht de burgers alleen maar uit :roflol:

btw: is er ooit al vroeg in het spel een cult weggestemd of ooit weggestemd?

• Topic Starter Topic Starter
Met de verkeerde veranderen bedoel je... Cultist naar burger? maar dan weet ie burger toch meteen wie de cultisten zijn..

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:31 ----------

Denk dat je Sluipschutter er gewoon in moet gooien en tovernaar eruit.

lol nee de tovenaar zet een burger om in een cultist. Het is geen slechte rol hoor. Het kan heel leuk zijn. En het is een bad guy dus hij zal proberen mee te stemmen met de cultisten.

Ik zeg maar dat het van in het begin al lastig is als burger, er worden altijd burgers in het begin van het spel vermoord, kan ook niet anders door de cults die elkaar kennen kunnen ze het spel zodanig naar hun hand draaien; wolf eet er nog een paar op en het zaakje is zo goed als geklaard, zet er nog een tovernaar bij en je lacht de burgers alleen maar uit :roflol:

Ja... in t vorige spel was de 1ste uit was een cultist

De tovenaar weet niet wie de cults of de wolf zijn he. Zeker in het begin niet dus die gokt maar wat.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:35 ----------

Ik vind het goed zo. Teveel discussie maakt het alleen maar ingewikkelder. Het zijn leuke rollen en geeft het spel net wat meer dynamiek :)

En je doet wel erg moeilijk,, maar in t vorige spel waren er 14 slecht van de 27.. dus konden we vanaf te begin af aan al niet winnen.. maar toch wisten we al wie de wolf was..

dus t valt allemaal best mee.. als burger kun je echt wel winnen... Als jullie gewoon de hints wat serieuzer hadden genomen.. wist je zo dat ik, markrot & Orgineel cultist waren... T was best opvallend imo

ik vind de rollen goed, zolang je maar zorgt dat verdeling goede-slechte geen 50/50 is
de slechten moeten in de minderheid zijn, zij hebben het grote voordeel dat ze weten wie wie is en kunnen communiceren.

Ja klopt ik zal de cultisten absoluut beperkt houden.

De tovenaar weet niet wie de cults of de wolf zijn he. Zeker in het begin niet dus die gokt maar wat.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:35 ----------

Ik vind het goed zo. Teveel discussie maakt het alleen maar ingewikkelder. Het zijn leuke rollen en geeft het spel net wat meer dynamiek :)

het voordeel van de tovenaar is wel, als die vermoedt dat iemand een heks/meisje/ jager is, dat die kan proberen daar een cult van te maken.
heb je 1 slechte bij en een heel belangrijke goede weg

het voordeel van de tovenaar is wel, als die vermoedt dat iemand een heks/meisje/ jager is, dat die kan proberen daar een cult van te maken.

Ik ben daar nog niet over uit. Misschien zal ik hem daar steeds in laten failen dan.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:40 ----------

Het is sowieso een leuke rol. Ik heb de wolf gespeeld en het was heel moeilijk om te achterhalen wie de cults waren in het begin. Voor de tovenaar is dat hetzelfde alleen heeft hij minder macht en daarom is het ook een moeilijke rol maar tegelijkertijd ook leuk omdat hij verassend uit de hoek kan komen.

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 19:41 ----------

En de cults kunnen niet weten of het nou een domme burger is of de tovenaar

Ik ben daar nog niet over uit. Misschien zal ik hem daar steeds in laten failen dan.

ik zou hem alleen laten falen op de jager, meisje en heks eruit gaat nog

Het is sowieso een leuke rol. Ik heb de wolf gespeeld en het was heel moeilijk om te achterhalen wie de cults waren in het begin. Voor de tovenaar is dat hetzelfde alleen heeft hij minder macht en daarom is het ook een moeilijke rol maar tegelijkertijd ook leuk omdat hij verassend uit de hoek kan komen.

inderdaad, je zou maar ineens een pm krijgen dat je cultfag bent, moet je alles omslaan :p

Maxiamento... Ken je beter gewoon alles hetzelfde houden maar dn een ander thema?.. Zoals duivel etc..

En je doet wel erg moeilijk,, maar in t vorige spel waren er 14 slecht van de 27.. dus konden we vanaf te begin af aan al niet winnen.. maar toch wisten we al wie de wolf was..

dus t valt allemaal best mee.. als burger kun je echt wel winnen... Als jullie gewoon de hints wat serieuzer hadden genomen.. wist je zo dat ik, markrot & Orgineel cultist waren... T was best opvallend imo

ik quote even mezelf:

dit dus; daarom wou ik op biobeast stemmen en zie wat er van gekomen is :p
maxia en remi spelen hun spelletje en wil zich richten naar mij waardoor anderen natuurlijk volgen.

Andere rollen zijn altijd leuk, des te meer variatie des te beter :D. behalve dan dat iedereen een eigen rol heeft :p

Lukazz Burgermeester
bikers Bodyguard
Topsycret Burger
fitness beginer Meisje
Chreiz Burger
Starter20 de jager
SubGenius De gek aka de heks
Thielen Burger
Kane Burger
sTiiWaZz Burger
Lork Burger

Geen enkele gaf tips en iedereen ging mee met de bende