XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil toch nog een duit in het zakje van de goeden doen. Daarom heb ik een kleine speltoevoeging bedacht (laatste)

De jager en sluipschutter mogen met elkaar PM'en over hun verdenkingen. Op de dag dat de sluipschutter niet mag schieten kan de jager er voor kiezen de kogels die hij heeft aan de sluipschutter te geven die dan vervolgens iemand dood mag schieten die dag.

Dit houd in. De jager verdedigd op die dag niemand. De sluipschutter krijgt een extra kill

Je maakt wel allemaal moeilijk zeg!

Hahaha leuk de nieuwe dingetjes:D

:) ja beetje verfrissen de game. Anders wordt het al snel oude meuk.

Ik wil toch nog een duit in het zakje van de goeden doen. Daarom heb ik een kleine speltoevoeging bedacht (laatste)

De jager en sluipschutter mogen met elkaar PM'en over hun verdenkingen. Op de dag dat de sluipschutter niet mag schieten kan de jager er voor kiezen de kogels die hij heeft aan de sluipschutter te geven die dan vervolgens iemand dood mag schieten die dag.

Dit houd in. De jager verdedigd op die dag niemand. De sluipschutter krijgt een extra kill

Normaal gesproken zou ik zeggen overpowered maar het compenseert wel mooi voor het overleggen van de cultisten.

Naja zie de instructies wel als t spel begint.:D

ah dit is inderdaad wel een leuke toevoeging. beetje lastig maar ik snap em nog :p

Ga moeten passen deze keer jongens :(
Heb examens en het vorige spelletje vroeg men aandacht net iets teveel

hmmm....ik vind het prima dat ze met elkaar mogen pm'en, maar de kogels met elkaar delen ??? volgens mij krijgen die 2 dalijk gigantische ruzie met elkaar. Het zal voornamelijk de sluipschutter zijn die alle kogels zal willen opeisen, dus misschien is pm'en alleen beter ofzo :rolleyes:

In plz

hmmm....ik vind het prima dat ze met elkaar mogen pm'en, maar de kogels met elkaar delen ??? volgens mij krijgen die 2 dalijk gigantische ruzie met elkaar. Het zal voornamelijk de sluipschutter zijn die alle kogels zal willen opeisen, dus misschien is pm'en alleen beter ofzo :rolleyes:

Misschien schieten ze elkaar wel dood.. :trollface:
Dat geld alleen voor de dag dat de sluipschutter normaal niet mocht schieten he. Dus op hele dagen 2,4,6 kan de jager gewoon beschermen.

Hoe is game 2 gegaan?

Check it. Was wel lachen

Cultisten en wolf waren opvallend, maar de paar burgers die nog niet dood waren gingen mee in de suggesties van de cults en de wolf. Er was er eentje die nog een eigen mening had en die was die met hand en tand aan het argumenteren en aan het verdedigen. Puur leedvermaak dus :)

Damn cult phags :mad:

Terug
Naar boven