MuscleMeat

Peiling Forumsoftware upgrade

Welke naam verkies je voor het forum?


  • Totaal stemmers
    89

Bezoekers in dit topic

2 dagen :o

Ben blij dat ik bijna klaar ben!
Ja man, je zit nu in het stadium van 'effe die laatste dingetjes nog, bijna klaar' :p
Goeie job hoor. Gister avond was ik niet happy, maar het is een stuk verbeterd na de eerste versie.
 
1568268292512.png


1568268320396.png


bodybuilding.nl wanneer doen de gifjes het weer, ik voel me gehandicapt zo :emo:
 
Ja sorry hoor, even zeuren. Ten eerst vind ik echt dat de nieuwe look er goed uit ziet, heel hip fris en modern.
MAAR het verdwijnen van de karma, en daarmee het kunnen sturen van korte berichtjes, vind ik toch echt een afbreuk doen aan het forum en het plezier dat ik eraan beleef. Hoe vaak heb ik niet gegniffeld om die kleine grappige sneertjes die werden uitgedeeld via karma.. alles verloren nu :(
 
Ja sorry hoor, even zeuren. Ten eerst vind ik echt dat de nieuwe look er goed uit ziet, heel hip fris en modern.
MAAR het verdwijnen van de karma, en daarmee het kunnen sturen van korte berichtjes, vind ik toch echt een afbreuk doen aan het forum en het plezier dat ik eraan beleef. Hoe vaak heb ik niet gegniffeld om die kleine grappige sneertjes die werden uitgedeeld via karma.. alles verloren nu :(
Moet nu dan maar publiekelijk gebeuren.

Ik wil ook weer de karmaberchtjes terug. Lekker die van anderen lezen als ik me verveel met mijn supermod powers. Af en toe binnenmonds kotsen om de berichtjes naar sommige vrouwelijke leden, maar dat neem ik op de koop toe.
 
Beetje misbruik maken van jou mod status dus.
 
Karmasletten. Er is meer in het leven dan karma.
 
Moet nu dan maar publiekelijk gebeuren.

Ik wil ook weer de karmaberchtjes terug. Lekker die van anderen lezen als ik me verveel met mijn supermod powers. Af en toe binnenmonds kotsen om de berichtjes naar sommige vrouwelijke leden, maar dat neem ik op de koop toe.
Kunnen jullie eigenlijk ook priveberichten lezen?
/ik vraag dit voor een vriendin
 
Kunnen jullie eigenlijk ook priveberichten lezen?
/ik vraag dit voor een vriendin

Galen zei laatst wel tegen me dat hij mij naakt boven zijn bed heeft hangen sinds ik die naar jou heb gestuurd
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Back
Naar boven