AndroidHealthClinic

Foto (bulk resultaten)

Hoe ziet je trainingsschema eruit? oftewel wat doe je in de gym ?

in 2/3 maanden 10 kilo... Ja daar zal wel heel veel vet tussen zitten.

Als ik dat zo is zie, alleen maar vet :(. Zelfs je armen tonen amper progressie.

Sorry maar je bent letterlijk alleen vet en vocht aangekomen en misschien 0.3kg spier. ik kan niet anders zeggen dan dat je slecht bezig bent.

ga je goed inlezen en succes

Wel flink wat vet gegained idd.
Zou eerst is een goed trainingsschema gaan volgen met veel compounds (Rippetoe bijv.) En daarna pas je voeding in orde maken.

schoner eten het lijkt er idd op of je een "doner kuur" hebt gedaan (ga er nog steeds stuk om @Little Daddy) Het is niet lullig bedoeld maar het lijkt er meer op dat je alleen maar vet hebt gepakt in plaats van massa.. Stel een voedingsschema op om te cutten want dat is HARD nodig!!

je heb niet eens een bicep man.. dit kan veeel beter. Ga een schema maken en clean eaten en hard trainen.

ik vindt je er op de 1e foto buffer uitzien ^^

Harder trainen imo. Aangezien je verzwaart bent zou je toch ook wat in spiermassa moeten toegenomen zijn maar dat is toch echt niet zichtbaar. Voeding zal idd ook wel beter kunnen.

Jammer dat je niet eerst bent gaan cutten. en er daarna een flinke bulk tegen aan had gegooid. lijkt als of je alleen maar vetter bent geworden. Ik kom zelf van 22% en daar zit jij ook tegen aan. verder veel succes!

Jammer dat je niet eerst bent gaan cutten. en er daarna een flinke bulk tegen aan had gegooid. lijkt als of je alleen maar vetter bent geworden. Ik kom zelf van 22% en daar zit jij ook tegen aan. verder veel succes!

Nah hij hoefde niet persé te cutten op begin, hij was niet te dik op 1e foto, als beginner kan je best eerst bulken als je niet echt super dik bent en wat spiermassa kweken en dan cutten.

zeker 20 % vetpercentage waarschijnlijk meer, als ik het met mij vergelijk (sta ook op ca 20%)

Als ik jou was zou ik nu cutten, met de zomer die eraan komt, om daarna te gaan cleanbulken. Succes!

Dat mensen 15% zeggen.... BF word over het algemeen echt veel te laag geschat hier. Je bent in 3 maanden tijd succesvol moddervet geworden. Weet niet waar het mis is gegaan? Wat eet je op een dag? En wat is trainingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ziet je trainingsschema eruit? oftewel wat doe je in de gym ?

bv. maandag borst triceps oefeningen die ik daar kan doen zoveel als ik kan

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:05 ----------

Als ik jou was zou ik nu cutten, met de zomer die eraan komt, om daarna te gaan cleanbulken. Succes!
dank je

Dat mensen 15% zeggen.... BF word over het algemeen echt veel te laag geschat hier. Je bent in 3 maanden tijd succesvol moddervet geworden. Weet niet waar het mis is gegaan? Wat eet je op een dag? En wat is trainingsschema?
eerste foto was men vp 13,7% ik at 3900 kcal per dag

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:07 ----------

kanko, zeg even wat je doet in gym. zodat we kunnen helpen bij het opstellen voor een fatsoenlijk schema.

zal waarschijnlijk niet iets goed zijn, hier ga je gegarandeerd wat aan hebben.

http://www.victormooren.com/2011/07/krachttraining-schema-voor-beginners.html

ik zal eerlijk zijn als ik borst triceps ga doen dan doe ik de volgende oefeningen:

Bankdrukken 3x12
dumbbells
weet alleen niet de namen incline ens..

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:08 ----------

is een trainingsschema echt zo belangrijk ?

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:09 ----------

kanko, zeg even wat je doet in gym. zodat we kunnen helpen bij het opstellen voor een fatsoenlijk schema.

zal waarschijnlijk niet iets goed zijn, hier ga je gegarandeerd wat aan hebben.

http://www.victormooren.com/2011/07/krachttraining-schema-voor-beginners.html
Rippetoe?

Keihard cutten zou ik zeggen voor de zomer, en dan inderdaad een cleanbulk op gooien!

ik had men VP verlaagd van 25% naar 13,7 in 3 maanden

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:11 ----------

Keihard cutten zou ik zeggen voor de zomer, en dan inderdaad een cleanbulk op gooien!
Ik zal mijn best doen en ik denk dat het aan mijn voedingsschema zat ik at ook (vaak) junkfood:(

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:13 ----------

schoner eten het lijkt er idd op of je een "doner kuur" hebt gedaan (ga er nog steeds stuk om @Little Daddy) Het is niet lullig bedoeld maar het lijkt er meer op dat je alleen maar vet hebt gepakt in plaats van massa.. Stel een voedingsschema op om te cutten want dat is HARD nodig!!
wtf is ''doner-kuur''... ik gebruik geen een of andere shit.

bv. maandag borst triceps oefeningen die ik daar kan doen zoveel als ik kan

dank je

eerste foto was men vp 13,7% ik at 3900 kcal per dag

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:07 ----------

ik zal eerlijk zijn als ik borst triceps ga doen dan doe ik de volgende oefeningen:

Bankdrukken 3x12
dumbbells
weet alleen niet de namen incline ens..

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:08 ----------

is een trainingsschema echt zo belangrijk ?

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:09 ----------

Rippetoe?

Is een trainingsschema echt zo belangrijk? Hahaha ja dat is belangrijk kerel! Ik weet ook niet wat jij allemaal in je 'bulk' naar binnen werkt maar het lijkt erop alsof je in die tijd alleen fastfood naar binnen hebt gewerkt. Bulken met jou vetpercentage is sowieso geen goede keuze, gewoon cutten naar 14% dmv veel cardio en schoon te eten, dan verlies je ook geen spiermassa.

je heb niet eens een bicep man.. dit kan veeel beter. Ga een schema maken en clean eaten en hard trainen.
:( ik doe heel vaak bicep oefeningen en ik zie niet echt resultaten k*t genen heb ik...

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:15 ----------

Is een trainingsschema echt zo belangrijk? Hahaha ja dat is belangrijk kerel! Ik weet ook niet wat jij allemaal in je 'bulk' naar binnen werkt maar het lijkt erop alsof je in die tijd alleen fastfood naar binnen hebt gewerkt. Bulken met jou vetpercentage is sowieso geen goede keuze, gewoon cutten naar 14% dmv veel cardio en schoon te eten, dan verlies je ook geen spiermassa.
Oh wat voor trainingsschema zou ik moeten pakken volgens jou?

Terug
Naar boven