MuscleMeat

Foto (bulk resultaten)

Niets met je genen te maken. Je traint gewoon verkeerd.

Ga nu meteen alle stickies lezen, want we gaan het hier niet allemaal voor je uittypen. De stickies kan je bovenaan vinden bij elk onderwerp (oefeningen, voeding, e.d.)

• Topic Starter Topic Starter
Je zegt dat de eerste foto 13% is. Zeker op een weegschaal gemeten? Op de eerste foto is je VP al 16%, op je 2e foto 19/20%. Je gewicht stijgt veel te snel. Is alleen maar vet wat je bent aangekomen. Je moet echt wat aan je voeding doen.

Train je biceps ook niet zo vaak, train juist je rug en je borst goed, dan groeien je armen vanzelf wel..

Ik deed een tijdje alleen compound oefeningen en ik ging er in het begin snel op vooruit!

Je zegt dat de eerste foto 13% is. Zeker op een weegschaal gemeten? Op de eerste foto is je VP al 16%, op je 2e foto 19/20%. Je gewicht stijgt veel te snel. Is alleen maar vet wat je bent aangekomen. Je moet echt wat aan je voeding doen.

Is al dertig keer gezegd heb de stickeys gelezen voedingsschema. Gemaakt.

Trainingschema moet voor je voedingsschemakomen

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 05:59 ----------

Doe wat research en maak er zelf 1, leer al de benamingen van de oefeningen kennen en de technieken, dat motiveert jezelf ook beter

Trainingschema moet voor je voedingsschemakomen

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 05:59 ----------

Doe wat research en maak er zelf 1, leer al de benamingen van de oefeningen kennen en de technieken, dat motiveert jezelf ook beter

Zal ik doen ik ben van plan om drie split te gaan doen

Zoals iemand hier boven al voorstelde : Starting strength van rippetoe oid

wtf is ''doner-kuur''... ik gebruik geen een of andere shit.
Mhuauahaha mooiste reactie ooit :roflol: DÖNERKUUR:
spaob9.jpg
:).

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:05 ----------

:( ik doe heel vaak bicep oefeningen en ik zie niet echt resultaten k*t genen heb ik...
Heeft echt niks met genen te maken.. Ik ben een dikke ecto en heb toch ook biceps :p

Mhuauahaha mooiste reactie ooit :roflol: DÖNERKUUR:
spaob9.jpg
:).

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 23:05 ----------

Heeft echt niks met genen te maken.. Ik ben een dikke ecto en heb toch ook biceps :p

Dacht daar zoveel aan toen je zei doner kuur haha

Zonde van de verprutste tijd, aangezien je winst in lichaamsgewicht bijna allemaal in vet lijkt te zijn. Waarschijnlijk doe je iets gruwelijk fout. Hetzij in eten, of trainen, of allebei.

Kijk je bent jong, uit je fouten moet je leren. Zoals iedereen zegt, ga je inlezen, eet als een beest, train als een beest, ..

En binnen een paar jaar praten ze wel anders ;)

En als je er niks voor wilt doen, zoek dan een andere sport ;)

Lol bulken is zwaar overrated. Of je nou 4000 calorieen boven onderhoud zit of 200 meer spier gain je toch niet dit is wel weer het perfecte voorbeeld.

En sowieso harder trainen.

Lol wut.

Seems like we are having a troll here, anyone?

Geen troll actie.

Al had deze jongen 5000 calorieen aan tonijn en rijst gegeten per dag dan waren de gains er echt niet meer op.

Voor een natural is training het belangrijkste en daar zit duidelijk bij ts nog van alles scheef.

Ik zat gwn fout met bulken omdat ik een artikel las dat dirty bulken de sleutel is op gains

Denk als ik heel eerlijk ben dat er weinig van je over blijft als je dat vet eraf haalt...

Terug
Naar boven