Fitness Seller

foto. cutten of bulken? afvallen/spiermassa aankomen

Cutten man. Dit is over de 20 procent vet

Hallo dbbers.

Ik gebruik momenteel wel shakes maar weetniet of ik er juist meer buikvet van krijgd ofzo.
Zoals je op foto ziet wil ik graag van buikvet af. Ma hoorde ook als je eenmaal je spiermassa aankomt dat het dat je spieren het verbranden. Ik doe 4x per week kt met een trainingsschema en doe na kt een half uurtje spinning.
En hoeveel bf schatten jullie my dat zou ik graag willen weten.
Graag tips alles is welkom!!!
Alvast bedankt!

U wot m8?

Zou er een cut tegenaan gooien, je wilt toch niet als een gestrande walvis aan het water liggen van de zomer lijkt me.

Dat buikvet komt niet van die shakejes, maar van het teveel aan voeding (eten en drinken inclusief die shakes) dat je binnen krijgt.

2 tips:

Tip 1: Probeer eens volledige goede zinnen te typen, zodat mensen wat sneller respect voor je krijgen.
Tip 2: Je kunt geen spiermassa aankomen en vet verliezen tegelijkertijd (tenzij je een beginner bent). Kies 1 doel. Mijn advies: ga cutten. Als je gaat cutten zorg dan dat je je spiermassa probeert vast te houden. Het opbouwen van spiermassa in de cut is haast voor iedereen een illusie.

Overigens schat ik je ook over de 20%. Je hebt dus een aardig eindje te gaan voordat je wat definitie ziet.

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel.
Is het dan ook eventueel mogelijk om nog eiwit shakes te gebruiken tijdens de cut. En zal ik doorgaan met kt of juist droogtrainen?

Beginnen met een goed voedingsschema en lekker blijven doorknallen, kom je een heel eind mee!

cutten !

Terug
Naar boven