AndroidHealthClinic

Foto! Natural of niet?

naturel zeker haalbaar

Nee is niet te doen.

Ook met AS niet.

zoon bruut fysiek heeft ie toch niet???
zeker wel naturel haalbaar

Zie niets

wel dik fysiek, denk niet naturel

maar als hij bijv al een jaar of 4 5 traint kan het wel naturel zijn!

Kan wel natural zijn hoor.

• Topic Starter Topic Starter
thanx mensen ik zal zo eve kijken of ik die foto er beter op kan zetten zodat iedereen hem kan zien

foto is gefixed klik erop om hem groter te krijgen

[Link niet meer beschikbaar]

Maare t*ring zulke grote tepels heeft mijn vriendin nog nieteens met haar C cuppie...

damn

daar ben ik weer eens..
in mijn ogen ZEKER naturel haalbaar...
er zijn nu eenmaal mensen die massa al cadeau krijgen zonder te trainen, met BB gaan die nu eenmaal sneller en verder dan diegene met minder BB gerichte genen.

Zeker natural haalbaar!
Maar niet 1,2,3 natuurlijk! als je er gewoon voor gaat gaat dit je lukken! Dan spreken we elkaar wel over een jaartje of 2 a 3 !
sucses bro

Heb nog even duidelijker gekeken, en ik zat ernaast, is wel naturel haalbaar, mits je een goed genen pakket hebt.

(Voortaan niet meer stoned op DBB zitten)

Zeker natural haalbaar!
Maar niet 1,2,3 natuurlijk! als je er gewoon voor gaat gaat dit je lukken! Dan spreken we elkaar wel over een jaartje of 2 a 3 !
sucses bro

thanx kerel ik ben al goed op weg train nu 5 maanden en 2 weken en ben van 68 naar 84 gegaan ook wat vet natuurlijk maar zeker ook veel massa. Zit ook voldoende in de eiwitte enzo en na elke training ben ik helemaal stuk. Hoop je weer te spreken over 2 a 3 jaartjes thanx kerel

Dus dit ben jij na 5 mnd trainen?

Dan moet je dr echt wat mee gaan doen gast:P Wil weleens zien waar jij over 2 jaar staat dan!!!

Dus dit ben jij na 5 mnd trainen?

Dan moet je dr echt wat mee gaan doen gast:P Wil weleens zien waar jij over 2 jaar staat dan!!!

haha nee die gast ben ik niet helaas was het maar zo een feest dat ik dat had bereikt na 5 maanden natural te trainen haha. Ik zette deze foto erop omdat dat dat het fysiek is wat ik hoop te bereiken natural dan. Ik hoef niet zozeer een echte bb body hebbe dat kurkdroog is. En ook voor deze foto gekozen omdat hij ongeveer dezelfde bouw als mij heeft vorm borste schouders etc. hhaha wel leuke opmerking van je thanx

Terug
Naar boven