- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze gast heeft massa maar is idd niet heel droog (ca 17%?).
Het is zeker naturel haalbaar maar als je van ' niets' komt moet je hier toch wel een jaar of 8-10 voor uittrekken ben ik bang.
d

8-10 jaar als je van niets komt
ik denk persoonlijk dat je het met de juist inzet in een veel kortere periode kan halen. Ook al kom je van niets.
Deze gast heeft massa maar is idd niet heel droog (ca 17%?).
Het is zeker naturel haalbaar maar als je van ' niets' komt moet je hier toch wel een jaar of 8-10 voor uittrekken ben ik bang.
d
ik vind wel cool hoe de dbb experts vanaf een vage foto met 100% zkerheid kunnen zeggen of iemand naturel is of niet..
****in mietjes,tot je die dude zelf hebt zien spuiten of dat hij bij een test tegen de lamp is gelopen weet je niets zker!Hoe onmogelijk een fysiek wel of niet is voor jullie wankers!
Leer eens lezen pikkie. Mensen zeggen alleen maar of het háálbaar is, niet of die gast echt naturel is.ik vind wel cool hoe de dbb experts vanaf een vage foto met 100% zkerheid kunnen zeggen of iemand naturel is of niet..
****in mietjes,tot je die dude zelf hebt zien spuiten of dat hij bij een test tegen de lamp is gelopen weet je niets zker!Hoe onmogelijk een fysiek wel of niet is voor jullie wankers!
zeker geen 17 percent, trek hier maae een percent of 2 van af.
mijn mening: natural haalbaar, maar de meesten zouden kuren voor zo'n fysiek.
Leer eens lezen pikkie. Mensen zeggen alleen maar of het háálbaar is, niet of die gast echt naturel is.