AndroidHealthClinic

Foto! Natural of niet?

Wel haalbaar. Al ken ik zelf niemand die naturel zo groot geworden is.

Wel haalbaar mits de juiste genen en training/voeding. Maar het zou me niet verbazen als die een kuurtje zouden hebben gehad.

Deze gast heeft massa maar is idd niet heel droog (ca 17%?).
Het is zeker naturel haalbaar maar als je van ' niets' komt moet je hier toch wel een jaar of 8-10 voor uittrekken ben ik bang.

d

Het is zeker naturel haalbaar maar als je van ' niets' komt moet je hier toch wel een jaar of 8-10 voor uittrekken ben ik bang.

d

8-10 jaar als je van niets komt:rolleyes:

ik denk persoonlijk dat je het met de juist inzet in een veel kortere periode kan halen. Ook al kom je van niets.

• Topic Starter Topic Starter
8-10 jaar als je van niets komt:rolleyes:

ik denk persoonlijk dat je het met de juist inzet in een veel kortere periode kan halen. Ook al kom je van niets.

inderdaad ben het met je eens als ik naar mezelf kijk dat ik in 5 maanden tijd van 68 naar 84 ben gegaan denk ik dat dit wel haalbaar is 4 a 5 jaar. Met de juiste voeding en inzet natuurlijk

thanx ik zie hij kuurd.

ik vind de eerste foto alleen mooi om eerlijk te zijn

MAKKELIJK natural

die foto is al redelijk oud en toen was hij naturel denk ik.

d

zeker geen 17 percent, trek hier maae een percent of 2 van af.

mijn mening: natural haalbaar, maar de meesten zouden kuren voor zo'n fysiek.

ik vind wel cool hoe de dbb experts vanaf een vage foto met 100% zkerheid kunnen zeggen of iemand naturel is of niet..
****in mietjes,tot je die dude zelf hebt zien spuiten of dat hij bij een test tegen de lamp is gelopen weet je niets zker!Hoe onmogelijk een fysiek wel of niet is voor jullie wankers!

ik vind wel cool hoe de dbb experts vanaf een vage foto met 100% zkerheid kunnen zeggen of iemand naturel is of niet..
****in mietjes,tot je die dude zelf hebt zien spuiten of dat hij bij een test tegen de lamp is gelopen weet je niets zker!Hoe onmogelijk een fysiek wel of niet is voor jullie wankers!

met de verkeerde been uit bed gestapt?

Leer eens lezen pikkie. Mensen zeggen alleen maar of het háálbaar is, niet of die gast echt naturel is.

hoe oud is hij/zij?
vanaf waar komt hij/zij?
hoe traint en eet hij?
hoelang traint hij?
zonder dit is het gissen, toch denk ik dat hij gebruikt heeft.

klopt maarja haalbaar of niet ik blijf gewoon natural trainen

Leer eens lezen pikkie. Mensen zeggen alleen maar of het háálbaar is, niet of die gast echt naturel is.

wat maakt het uit?
Of het wel of niet haalbaar is?
Zijn van die wanhoopsvragen...
Als die vent het wel naturel kan wil niet zeggen dat een ander dat ook kan.
En andersom net zo.

Terug
Naar boven