XXL Nutrition

Foto! Natural of niet?

ik denk ook dat het naturel haalbaar is!

MAAR,, niet iedereen zou dit kunnen behalen..!
WANT: je heb van die mensen die groeien alleen al door naar de dumbbells te kijken bij wijze van spreken.. ook wel genen genoemd. mensen met goede genen hebben gewoon alle mazzel van de wereld.
ook moet je keiharde disipline hebben op zo ver te komen,
ook moet je hier heel lang voor trainen

??? sommige mensen hier denken dat je naturel hooguit 35 cm armen en een kippe borstje kan halen volgens mij???

zoon geweldig fysiek is die helemaal niet en zen bf lijkt me ook niet zo heel laag, makkelijk naturel te halen.

??? sommige mensen hier denken dat je naturel hooguit 35 cm armen en een kippe borstje kan halen volgens mij???

zoon geweldig fysiek is die helemaal niet en zen bf lijkt me ook niet zo heel laag, makkelijk naturel te halen.

wtf... ik moet volledig akkoord gaan met jou, kerel...in de sportschool lopen verschillende kerels die natural een stuk gespierder zijn dan deze gast...dit kan je toch zeker bereiken op 4-5 jaar?

Wat denken jullie is deze jonge natural of niet? sorry dat ik hem hier plaats weet niet waar ik hem anders moet plaatsen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

2j3gmk7.jpg

ja.

Deze persoon is lid hier op dbb hoor. Heb deze foto's al eerder gezien. :)

het is toch waar wat ik zeg he.

Moved.

wtf... ik moet volledig akkoord gaan met jou, kerel...in de sportschool lopen verschillende kerels die natural een stuk gespierder zijn dan deze gast...dit kan je toch zeker bereiken op 4-5 jaar?

lijkt mij wel ja, misschien wel in 3 jaar met een straks eetschema en een beetje aanleg.

Duh haalbaar

• Topic Starter Topic Starter
hoelang traine denk je

Ja, zeker wel haalbaar.

haalbaar:)

Terug
Naar boven