XXL Nutrition

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
brute wheels

• Topic Starter Topic Starter
Brute parrot.

Brute parrot wheels

Tjah, kan je natuurlijk niets over zeggen. Ik snap eigenlijk niet goed waarom je hier nog foto's post. Waarschijnlijk hebben alle meisjes bij jou in de klas dikkere benen. Ga even trainen tot je sterker/breder bent dan hen en kom dan terug.

je houdt wel van die zwarte blokjes he Sniper:cool:

Ubersip topic

Focus je wat minder op foto's en beoordelingen, richt je op het daadwerkelijke trainen of wacht tot er wat meer testosteron door je bloed vloeit. Ik groeide ook zeer matig op me 14e en leek al heel snel op een plateau te komen. Op me 16e was dat al anders en nu op me 21e lijk ik de kilo's eraan te plakken.

Ik bedoel, het heb allemaal tijd nodig, om de week een nieuwe foto plaatsen om weer opnieuw uitgelachen te worden lijkt me psychologisch ook niet gezond voor je.

Sterkte en succes, jij komt er wel. Motivatie zat.

als sniper 16 is:

-zoekt hij een sportschool op
-gaat hij zwaarder trainen, hij zit nu echter volop in de groei
-heeft hij een basis
-heeft hij de kennis

kortom: hij is er vroeg bij en gaat ons uiteindelijk allen verbazen.. in de tussentijd alleen maar lof van mijn kant.

als sniper 16 is:

-zoekt hij een sportschool op
-gaat hij zwaarder trainen, hij zit nu echter volop in de groei
-heeft hij een basis
-heeft hij de kennis

kortom: hij is er vroeg bij en gaat ons uiteindelijk allen verbazen.. in de tussentijd alleen maar lof van mijn kant.

-zet hij een spuit trenbolone acetaat in zijn rechterquat en komt alles toch nog goed.

En hij leefde nog lang en gelukkig

perfecte leeftijd om te beginnen

goed bezig man!
ik ben ook maar 14 en ga ook niet naar sportschool voor zelfde redenen als jouw :p
maar mn lichaam is wel al iets verder ontwikkeld door goed eten en trainen!
doe zo verder !!

(foto probeer ik zo snel mogelijk te posten maar heb mn foto toestel een beetje aandigelen geschopt x D)

brute fysiek gek, jij gaat het heel ver schoppen!

Sniper komt er wel. Mentaal staat ie toch al ongelofelijk sterk. En de fysieke kant is enkel te wijten aan z'n jonge leeftijd, eenmaal twintig komt er een beest (thumbs up)

Ik denk juist dat ie er mentaal niet staat. Moest ie doorzettingsvermogen gehad hebben, zou hij al veel verder gestaan hebben. Hij bezit enige kennis, maar geen karakter :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben maar een keertje gestopt voor 1.5 maand hoor, mocht je dat bedoelen. ;)

Ik ben maar een keertje gestopt voor 1.5 maand hoor, mocht je dat bedoelen. ;)

ik zou het ook opgeven als ik zo'ne knook was als jouw;)

:roflol: @ die benen, ken mensen die in een rolstoel zitten die nog dikker pote hebben :P

Suc6 met trainen en rellen:kiss:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven