MuscleMeat

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
je bent goed bezig, jij komt er wel

Idd, 1x70 bench moet echt snel omhoog net als 5x95 dead en 5x65 squat.
begin stats....
In je spoiler staat 8x97.5 KG. Epic selfownage. Denk je nou serieus dat iemand je nu nog serieus neemt(denk niet dat iemand dat ooit gedaan heeft).

In je spoiler staat 8x97.5 KG. Epic selfownage. Denk je nou serieus dat iemand je nu nog serieus neemt(denk niet dat iemand dat ooit gedaan heeft).

idd in mn spoiler staat dat, dat heb ik ook gedaan, alleen toen was mn rug bol. met holle rug vind ik het zwaarder.

Pas je onderschrift dan eens aan, want met bolle rug, dat zijn geen deadlifts...

Ging het hier nou om de foto's van SniperX of om Wesking?

Je weet al heel veel over BB, dus wanneer je zodra meer begint te eten en nog meer testosteron in je lichaam krijgt zal het allemaal wel vlot gaan. Ik zou nu zoveel mogelijk met dumbbells trainen, maar that's me.

BoTo heeft ook weer wat toe te voegen hoor:rolleyes:

ah niet slecht want je begint ook vroeg ik was 17 toen ik begon

Haha dit topic is echt lachen... De relletjes tussen ectosaurus Wesking en ethiopiër SniperX

geweldig ^ switch

Haha dit topic is echt lachen... De relletjes tussen ectosaurus Wesking en ethiopiër SniperX

:roflol:
Maar Wesking heeft sowieso niks toe te voegen aan dit communie waarbij Sniperx nog normaal gedraagt en mensen probeert te helpen.

But that's just me.

Geen opmerkingen over ETEN s.v.p, dit is puur een sneak preview voor de CONTEST!
30a500j.jpg

wki6q8.jpg

Somebody give the boy a hamburger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven