MuscleMeat

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk juist dat ie er mentaal niet staat. Moest ie doorzettingsvermogen gehad hebben, zou hij al veel verder gestaan hebben. Hij bezit enige kennis, maar geen karakter :)

Gast je hebt het wel over iemand van 14 jaar. Vind het opzich al vrij netjes dat hij al bezig is met trainen. Tuurlijk krijgt hij veel advies waar hij niet veel mee doet, maar dat zal hij later ook wel zelf inzien. Het is in ieder geval al positief dat hij met trainen bezig is. Vraag me af of jij op je 14e uberhaupt al aan trainen dacht?

Gast je hebt het wel over iemand van 14 jaar. Vind het opzich al vrij netjes dat hij al bezig is met trainen. Tuurlijk krijgt hij veel advies waar hij niet veel mee doet, maar dat zal hij later ook wel zelf inzien. Het is in ieder geval al positief dat hij met trainen bezig is. Vraag me af of jij op je 14e uberhaupt al aan trainen dacht?

14jaar wil niets zeggen, op die leeftijd was ik met nunchaku bezig.
Miste ik ook geen enkele training en zat thuis elke avond een uur te trainen ermee.
En dat heb ik zowat op elke leeftijd gehad.

Dat is misschien wel waar, maar het klopt dan wel wat ik zeg.
Natuurlijk is hij nog jong, maar klaar is hij er nog niet voor.
Hij zou er gewoon nu al zoveel meer kunnen uithalen door meer te eten en zwaarder te trainen.

Op mn 14 jaar dacht'k idd niet aan trainen en daarom doe ik ook geen afbreuk aan snipers prestaties...

• Topic Starter Topic Starter
Geen opmerkingen over ETEN s.v.p, dit is puur een sneak preview voor de CONTEST!
30a500j.jpg

wki6q8.jpg

wat valt er nog meer te zeggen dat je meer moet gaan eten en dat je er zwaar ondervoed uitziet dan?

Zal ik helpen een cut schema op te stellen?

wil je mij helpen? ik wil net als jij vel over been zijn!!

Ik ben vel over been? waar baseer je dat op, waar je dat uberhaupt op zou kunnen baseren zijn fokking oude foto's voordat ik trainde. Dus misschien naar heden kijken en niet oordelen op oude feiten.

Oktober 2007?! Euhm... dus bijna 2 jaar getraind. Dat je het vol hebt gehouden man, 2 jaar CUT! Zwaar respect!

Goed bezig sniper, binnen een jaartje of 2/3 zullen de mensen zien dat je aant trainen bent.

Ik ben vel over been? waar baseer je dat op, waar je dat uberhaupt op zou kunnen baseren zijn fokking oude foto's voordat ik trainde. Dus misschien naar heden kijken en niet oordelen op oude feiten.

toen je aan het curlen was in dat filmpje, was je al aan het trainen ;) (uhh, curlen = trainen?)

maar nu moet ik natuurlijk wel toegeven dat je een berennek hebt :rolleyes: was écht goed op te zien dat je een beest bent :rolleyes:

maar goed, nu ff terug naar de echte wereld:

[ ] geschikt
[x] ongeschikt

zie eerst zelf eens wat op te bouwen voordat je een ander kritiek geeft.

Je hoeft alvast niet te vrezen door je k*tvoeding massa te verliezen, dat is ook wat waard natuurlijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven