AndroidHealthClinic

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
2gsiop2.jpg

Back Double Biceps, betere kwaliteit.

etennnnnnnn

Probeer je lats bij de pose te betrekken en je armen niet zo dichtknijpen

Komop sniperx, je bent een intelligent mannetje, je komt hier hartstikke vaak en dan kom je met zulke foto's aanzetten? Gast... :no:

Post nog es binnen een jaar of 2;)

waarom bewerk je je foto's altijd in paint?

lekker duidelijk ;)

Wat vindt je zelf eigenlijk van je foto's?

(Serieuze vraag).

iets betere foto's zou al een verbetering zijn..

stop met zulke POEPFOTOS te posten, dat doe je echt iedere keer

Je hangt hier al lang genoeg rond en hebt genoeg foto's gezien, en dan nog zo k*t poseren???

Volgens mij wil je de illusie wekken dat je breeder bent dan je eigenlijk bent ?

als ik jou was lekker rustig doen, en lekker cardio, goeie conditie, want op jou leeftijd groei je niet zo hard als je 18 bent ongeveer, en jaa zware gewichten voor een 13 jarige hmm als je het mij vraagt: zou ik niet doen.

als ik jou was lekker rustig doen, en lekker cardio, goeie conditie, want op jou leeftijd groei je niet zo hard als je 18 bent ongeveer, en jaa zware gewichten voor een 13 jarige hmm als je het mij vraagt: zou ik niet doen.

Ik hoor hele andere dingen.... mensen in mn sportschool zeggen dat je veel harder groeit als op je 18e, want je groeischijven (ofzo) staan nog open zeggen ze.

OT: beetje rare pose....

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor 't commentaar mensen. Idd. de pose is half mislukt omdat ik m'n armen te hoog houdt. Normaal houdt ik ze te laag en vandaar dat ik ze dus maar eens hoog hield.
En ik doe er zwarte blokken op zodat er niks te zien is behalve m'n lichaam, daar gaat het uiteindelijk om.

Bedankt voor 't commentaar mensen. Idd. de pose is half mislukt omdat ik m'n armen te hoog houdt. Normaal houdt ik ze te laag en vandaar dat ik ze dus maar eens hoog hield.
En ik doe er zwarte blokken op zodat er niks te zien is behalve m'n lichaam, daar gaat het uiteindelijk om.

Gast, als je de omgeving niet ziet heb je bijna geen reet aan de pic. Kijk eens naar de pics in de gallerij, schiet een fatsoenlijke pic, of je hem hier post of niet moet jij weten. Kijk er over een jaartje nog eens naar, desnoods een maand of zes. Maar laat die pics hier zolang iig ff zitten.;)

dat haalt het het wel uit verhouding met de omgeving en dan kunnen we namelijk beter beoordelen ;) en het kijkt gewoon k*t.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven