XXL Nutrition

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoor hele andere dingen.... mensen in mn sportschool zeggen dat je veel harder groeit als op je 18e, want je groeischijven (ofzo) staan nog open zeggen ze.

OT: beetje rare pose....
Je hebt amper testosteron in vgl met je 18 en zonder een goeie dosis testo kom je niet ver... Vanaf je 15-16 kan je pas echt beginnen "groeien"

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor al het commentaar.
Ik werk er hard aan, zodat ik op m'n 15e kan beginnen met echt knallen.

ik zou toch wat meer bokes mee naar school nemen :rolleyes:

Ik heb moeite om je nu niet te bashen om je foto's en stats, maar ik zal het maar laten.

Je kunt prima gainen op die leeftijd, dat staat vast.;)
Hoef je geen moeite mee te hebben ,
hij doet namelijk niet anders :rolleyes:

Maar inderdaad gainen is mogenlijk op die leeftijd ....

Bedankt voor 't commentaar mensen. Idd. de pose is half mislukt omdat ik m'n armen te hoog houdt. Normaal houdt ik ze te laag en vandaar dat ik ze dus maar eens hoog hield.
En ik doe er zwarte blokken op zodat er niks te zien is behalve m'n lichaam, daar gaat het uiteindelijk om.
volgende foto NIET NIET NIET NIET de rest allemaal weg painten. Gewoon foto maken met jou in het midden en klaar is kees

Bedankt voor 't commentaar mensen. Idd. de pose is half mislukt omdat ik m'n armen te hoog houdt. Normaal houdt ik ze te laag en vandaar dat ik ze dus maar eens hoog hield.
En ik doe er zwarte blokken op zodat er niks te zien is behalve m'n lichaam, daar gaat het uiteindelijk om.
Wat ben je extreem voorzichtig, ben je bang dat iemand iets kan afleiden uit de omgeving waarin je staat?
Heb je wat te verbergen dan?

Nee joh :p.

Oh :p, excuses.

2rn97ow.jpg

Nou, is een 99% onbewerkte foto (Qua zwarte blokjes 2 te vinden. Noodzakelijk, foto's e.d.)

Back Lat Spread.

Rate & Comment!

0.0 massa. Maar je bent tenslotte nog maar 13..

Waarom eet jij niets ? Als jij fatsoendelijk zou eten zou je veel verder zijn gekomen. Wanneer dringt het door dat wanneer je niet fatsoendelijk eet dat je dan 0,0% groeit.

Rating: 0/10

Ik eet prima.. Zal altijd beter kunnen natuurlijk.

Niet veel resultaat man ..
Ik zie niet dat je traint.

Ik zou gewoon kei-&-keihard gaan bulken als ik jou was ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven