XXL Nutrition

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
je traint al zo lang gozer en nog steeds 0 massa. post over 1 jaar (wanneer je zelf resultaat ziet). verder zie ik nog geen enkele v vorm in je rug.... misschien anders staan?

gast hij is 13

Maar hij traint toch wel al 1,5 jaar....

• Topic Starter Topic Starter
Maar hij traint toch wel al 1,5 jaar....

Daarbij moet WEL gezegd dat er eigenlijk sinds Juni 2008 serieuze training in kwam. Dat is dus 9 maand. Daarbij een stop van 2 maanden, = 7 maanden. En ik baal enorm dat ik geen before pics heb. Dat zou wel beter zijn geweest.

Laat je niet ontmoedigen, je bent pas 13, dus je zult nu nog moeilijk in massa aankomen, maar wacht maar tot je wat ouder bent ;) Veel succes met trainen!

post eens wat je op een dag eet.

Bedankt voor al het commentaar.
Ik werk er hard aan, zodat ik op m'n 15e kan beginnen met echt knallen.

Gewoon nu al beginnen met echt knallen, niet dit blijven zeggen.
Ik zou willen dat ik bij het geniale idee was gekomen om te beginnen op me 13/14de.

Wat doe je nu precies?

Keep it up bro' ;)

Je post volwassen en serieus op het forum, dan vind ik ook dat mensen normaal en eerlijk moeten reageren, en concluderen dat (aan de hand van de laatste foto) je eigenlijk echt 0,0 spier hebt idd.

Maar dat hoeft ook niet je bent 13 maar ik zou (zoals ik nu wel vaker zeg) toch je eten en je gewichten wat verhogen.

En ja ik wou dat ik eerder was begonnen :)

Succes en post gewoon weer foto's wanneer je 15 bent, lijkt me wel zo handig ;)

je traint al zo lang gozer en nog steeds 0 massa. post over 1 jaar (wanneer je zelf resultaat ziet). verder zie ik nog geen enkele v vorm in je rug.... misschien anders staan?

Vertel het hem maar hoor, maar goed dat jij al zo'n beest bent.

@ Sniper; komt vast goed met jou.

Weet je wat helemaal top aan sniperx is... zijn instelling op deze leeftijd. Daarmee zal hij de komende jaren veel winst kunnen boeken. De pubertijd gaat beginnen en de hormonen komen vrij dat heb je nodig voor spiergroei. Daarnaast zit je al in een groei al train je niet, en dat kost veel energie. Dus goed eten kerel, met een hoger vet% zal je makkelijker spiermassa winnen.

Laatst bewerkt:
Ben je nog steeds bezig met de epic fairytale van de groeischijven kapottrainen? Brutal 600pound benchprech at the age of 13.

Man, man, man, kappen met b**chen, bikkelhard trainen en je helemaal verrot vreten. Ik ben ook begonnen op m'n 14e. Met een goede instelling word je huge. Je lichaam giert van de testo.

'Tis alleen zaak dat je niet gaat zuipen en blessurevrij blijft.

Ik ben blij dat jij al wel veel massa hebt en een V wesking??:D:D:D

Veel succes sniper je bent een beest(je) in wording komt goed bro!

rug w.jpg

Bedankt voor alle reacties :D, zoektocht naar een BARBELL is begonnen! Echt top als dat zou lukken, Bench Press, Veel beter Squatten, misschien DEADLIFTEN, Military Pressen, Barbell Curls, kortom; Veel betere training & misschien meer gewicht ook.

P.s. wat ik op een dag eet zal ik z.s.m. eens in m'n log posten.

Ga toch naar een sportschool.

Idd naar een gym gaan. Verder niets aantrekken over jou'n massa je bent nog
jong en alles moet nog goed op gang komen qwa hormonen en zooi.
Logie's dat groeien op zo'n moment qwa spieren wat achter zal blijven.
We weet over 1 of 2 jaar dat jij dan groeit als kool als jij door zet met krachttraining.

Je weet wat ze over jonge puppy's zeggen de eerste weken lengte groei en
even later de breedte (dus spieren)

Ik ben blij dat jij al wel veel massa hebt en een V wesking??:D:D:D

Veel succes sniper je bent een beest(je) in wording komt goed bro!

:roflol: jullie zijn toch zo zielig heh. dat is mn before pic! maarja jij bent als arnold gestart, daar kan ik natuurlijk niet tegen op!

hail wesking! :roflol:

sniper gaan je krachtstats wel een beetje omhoog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven