Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je niet ontmoedigen, je bent pas 13, dus je zult nu nog moeilijk in massa aankomen, maar wacht maar tot je wat ouder bentVeel succes met trainen!
.Bedankt voor al het commentaar.
Ik werk er hard aan, zodat ik op m'n 15e kan beginnen met echt knallen.

je traint al zo lang gozer en nog steeds 0 massa. post over 1 jaar (wanneer je zelf resultaat ziet). verder zie ik nog geen enkele v vorm in je rug.... misschien anders staan?
je traint al zo lang gozer en nog steeds 0 massa. post over 1 jaar (wanneer je zelf resultaat ziet). verder zie ik nog geen enkele v vorm in je rug.... misschien anders staan?

, zoektocht naar een BARBELL is begonnen! Echt top als dat zou lukken, Bench Press, Veel beter Squatten, misschien DEADLIFTEN, Military Pressen, Barbell Curls, kortom; Veel betere training & misschien meer gewicht ook.Ik ben blij dat jij al wel veel massa hebt en een V wesking??
Veel succes sniper je bent een beest(je) in wording komt goed bro!
jullie zijn toch zo zielig heh. dat is mn before pic! maarja jij bent als arnold gestart, daar kan ik natuurlijk niet tegen op!Vertel het hem maar hoor, maar goed dat jij al zo'n beest bent.
@ Sniper; komt vast goed met jou.

En nu ben je een massa monster?jullie zijn toch zo zielig heh. dat is mn before pic! maarja jij bent als arnold gestart, daar kan ik natuurlijk niet tegen op!