XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke contest, 'k ben nog aan het denken, vanaf morgen begin ik te cutten dus 't zou wel een mooie extra motivatie zijn.
Bf is alleen te hoog voor foto's te posten vindt 'k.
Nog ff denken :)
Als jij dat bent op die avatar zou ik een jaartje overslaan, no offense:p

zou wel willen, maar ik acht mij zelf al kansloos.... dus durf het niet echt aan :rolleyes:

succes @ all

• Topic Starter Topic Starter
Wie minder massa heeft moet gewoon heel goed cutten en zo punten proberen scoren. Een ripped iemand kan het zelfs halen van een veel breder persoon puur door shape.

Wie minder massa heeft moet gewoon heel goed cutten en zo punten proberen scoren. Een ripped iemand kan het zelfs halen van een veel breder persoon puur door shape.

Plus de verhoudingen, symmetrie spelen ook een grote rol als je kijkt naar totaalplaatje ;)
Denk aan (standaard voorbeeld) huge borst/biceps met sateprikkers eronder

quote:"Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2009"
Vind ik wel jammer deze regel.

Ik doe wel mee, zorgen dat er een paar %tjes afgaan, sta nu rond de 10% dus lekker ripped dalijk.

quote:"Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2009"
Vind ik wel jammer deze regel.
Dat is ingevoerd om de wedstrijd een beetje voor te behouden aan vaste members, anders zou iedereen die via via hoort van deze wedstrijd kunnen meedoen, en daarna nooit meer op de site komen.

T,

is er al ergens een lijst van DBB leden die meedoen.. tjaa ben nieuwsschierig ;)

even cutten nog en ik doe ook mee! ;)

Staat in deze sectie :)

Is zo'n contest log verplicht?

Laten we zeggen dat je tenminste een log topic opent met startfoto. Je hoeft het dan niet dagelijks bij te houden (altijd leuk voor de lezers als je dit wel doet) maar een begin en eindfoto, met stats is niet teveel gevraagd als minimum denk ik:)

Iedereen die de afgelopen dagen en vandaag een log opent krijgt 1000 karmapunten, deze actie is geldig tot vanavond 18:00!

Even belangrijk nieuws:

Ik heb een speciaal subforum geopend waar alle deelnemers een logboek kunnen beginnen, speciaal voor deze wedstrijd: http://forum.dutchbodybuilding.com/f243/.

Zou leuk zijn als alle deelnemers daar een log starten :)

Big T, ik wil ook graag weer meedoen, maar ben 5 weken geleden al een log gestart, kan deze overgezet worden? Het enige is dat is al bijna klaar ben met cutten...

Link: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/gregs-anorexia-nervosa-log-205309/

'k Heb me dan ook maar ingeschreven :)

Weet je..
ik doe ook gewoon mee..
kan vast geen kwaad!

Doe misschien wel mee weet nog niet goed :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven