loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen gsm met camera? Anders in de gym iemand met gsm met camera aanspreken en foto's laten maken in de kleedkamers bijvoorbeeld.heb zelf geen fototoestel
wil ook niet echt dat familie of vrienden het doen om eigen redenen
iemand een simpel idee hoe ik een paar posing foto'tjes zou kunnen maken
stomme vraag weet ik :/ maar heb zelf geen idee
heb zelf geen fototoestel
wil ook niet echt dat familie of vrienden het doen om eigen redenen
iemand een simpel idee hoe ik een paar posing foto'tjes zou kunnen maken
stomme vraag weet ik :/ maar heb zelf geen idee
p*ssy! Bang om van mij te verliezen zekerik doe niet meer mee. Vond zowieso mijn plaatsing dikke bullshit vorige jaar. Hoef niet beoordeeld te worden door stelletje newbs die er toch niets van snappen. Heb mezelf al op de jbc bewezen. Erg leuke prijzen. Props to T en rene en veel succes aan de deelnemers.

Vorig jaar haalde een natural de tweede plaats dus alles is mogelijk![]()
"naturel" wedstrijden zijn niet zo naturel als de naam zegt, BalicToch lijkt het me niet eerlijk. Er zou net als bij prof. wedstrijden een aparte wedstrijd voor gebruikers moeten zijn.

zo'n toestelletje met 7.0 pixel met zelfontspanner van 10 seconden kost rond de 70 euro.. doe ik het ook mee (kodak)
"naturel" wedstrijden zijn niet zo naturel als de naam zegt, Balic![]()

Ok, ik doe ook mee als ik 105 kg weeg voor die tijd. Tot die tijd, count me in T.
Of je nu 102 of 105 bent...boeiend. Gewoon meedoen ik ben ook niet zo zwaar maar zie er wel beter uit als vorig jaar.
Zegt 110kg @ 6% ... Doe je nice GfG, ik ben benieuwd naar je foto's.
@Jeppe, doe dit jaar nog maar mee. Lijkt mij leuk, GfG vs Jeppe vs tiger4evaH of zoiets wordt 't dan. Mascherano ook nog. En adonis.
Ough, erg tough dit jaar!