Fitness Seller

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zegt 110kg @ 6% ... Doe je nice GfG, ik ben benieuwd naar je foto's.

@Jeppe, doe dit jaar nog maar mee. Lijkt mij leuk, GfG vs Jeppe vs tiger4evaH of zoiets wordt 't dan. Mascherano ook nog. En adonis.

Ough, erg tough dit jaar!

Weet niet hoe je erbij komt dat ik 110 bij 6% ben want dat is dus niet zo ;) Zit nu ergens rond de 103 bij 8%. Ben een hele tijd slecht bezig geweest heb ook totaal niet meer op massa getraint sinds mn laatste foto's.

leuke wedstrijd miss een poging wagen maar heb geen tijd om te trainen en goed te eten door stage kan alleen zwemmen en hardlopen daar xD

Weet niet hoe je erbij komt dat ik 110 bij 6% ben want dat is dus niet zo ;) Zit nu ergens rond de 103 bij 8%. Ben een hele tijd slecht bezig geweest heb ook totaal niet meer op massa getraint sinds mn laatste foto's.

Ik moet de rest toch een beetje pushen om er nog net een stukje beter uit te komen zien dan ze van plan waren he ;)

@tiger4evaH, op de Fibo foto's vond ik je er aardig buff uitzien hoor!

Ik moet de rest toch een beetje pushen om er nog net een stukje beter uit te komen zien dan ze van plan waren he ;)

@tiger4evaH, op de Fibo foto's vond ik je er aardig buff uitzien hoor!

Tijger en Loo zijn allebei buff.. :cool:.

Angilo maat, gewoon meedoen. Ervaring, + Meedoen is leuk.

tiger4evaH heeft vorig jaar ook meegedaan en ziet er momenteel een stuk beter uit, dus waarom niet?

Ik denk dat ik wel nog prima zou presteren maar ik ben vooral lid van dutch bodybuilding voor de informatie dus ik heb nog niet zoveel posts :) Euhm is het toegelaten dat ik nu 80 posts plaats tegen dan en dan nog deelneem :) ????
groetjes

T,

voor degene die het hoogste eindigd boven de 40.. de veteranen dus.. maak ik speciaal prijsje nog ;-).. maak ik een sups pretpakket :D

voor de winnaar van de contest wil ik graag nog een training geven met een atleet uit onze stal naar keuze... hoeft dus niet maar kan wel! ik zou zelf voor Mascha kiezen :D

T,

voor degene die het hoogste eindigd boven de 40.. de veteranen dus.. maak ik speciaal prijsje nog ;-).. maak ik een sups pretpakket :D

voor de winnaar van de contest wil ik graag nog een training geven met een atleet uit onze stal naar keuze... hoeft dus niet maar kan wel!
Je zit gewoon te paaien:D

doe ook wel weer een keer mee. Prijzen zien er weer goed uit!!!! Sta er beter voor dan de vorige keren maar of het genoeg is om in de top 10 te komen?????

Damn, wat een heerlijke prijzen allemaal.
Ga nu hard trainen, wil volgend jaar zeker kunnen meedoen :p

T,

voor de winnaar van de contest wil ik graag nog een training geven met een atleet uit onze stal naar keuze... hoeft dus niet maar kan wel! ik zou zelf voor Mascha kiezen :D

Zit Ceska ook in het assortiment?

Ik doe mee !
Need de supps :(

Nu op 113 kg @ 17% en cutten komt me nog niet uit. Dus wordt hem niet.

Leuk! Succes heren! :thumb:

ik denk dat ik dit jaar wel wil mee doen.
just 4 fun:cool:
heb er zin in:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven