XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
leuk initiatief.maar zit op dit moment in mijn bulk.dus dit jaar word niks.volgend jaar dan maar.

count me in :D

Word nog ff door posten om mee te kunnen doen;)

succes allemaal doe zelf niet mee :D

T,

mss goed om in je 1e post een lijstje te maken van wie al in geschreven heeft?

en laten we eens nadenken over de evt voor en nadelen van stemmen door dbb leden..
opties zouden zijn door een samen te stellen jury, ik zou evt wel wat mensen met jury ervaring kunnen vragen die ik ken. of een jury en DBB leden en 50/50 laten tellen.

op vriendjes stemmen is heel natuurlijk gedrag en vind ik ook heel normaal (where are friend for) maar in deze situatie mss wat minder gewenst ;)

ik zal zeker meedoen en met de 1e prijs vandoor gaan :D

edit: lol 4 maanden lidmaatschap vereist:( kan je geen uitzondering maken man.

T,

en laten we eens nadenken over de evt voor en nadelen van stemmen door dbb leden..
Opties zouden zijn door een samen te stellen jury, ik zou evt wel wat mensen met jury ervaring kunnen vragen die ik ken. Of een jury en dbb leden en 50/50 laten tellen.

op vriendjes stemmen is heel natuurlijk gedrag en vind ik ook heel normaal (where are friend for) maar in deze situatie mss wat minder gewenst ;)
+1

T,

opties zouden zijn door een samen te stellen jury, ik zou evt wel wat mensen met jury ervaring kunnen vragen die ik ken. of een jury en DBB leden en 50/50 laten tellen.

Goed idee:D

T,

goed idee inderdaad

Ik doe ook mee, maar ben nog niet 3 maanden lid. Wel al meer dan 200 posts. Kan ik meedoen ?

• Topic Starter Topic Starter
Wat het stemmen door leden betreft: hoewel er natuurlijk heel wat vriendjespolitiek is, blijkt uit vorige contests toch dat de mods het meestal eens zijn met de uitslag die door de leden is bepaald. Ik denk dus niet dat een extra jury echt nodig is:)

Eigenlijk vind ik de uitslag meestal wel terecht idd... Ik ben meer van de verplichte rug/been foto's :D

Vind je dat niks T?

Wat het stemmen door leden betreft: hoewel er natuurlijk heel wat vriendjespolitiek is, blijkt uit vorige contests toch dat de mods het meestal eens zijn met de uitslag die door de leden is bepaald. Ik denk dus niet dat een extra jury echt nodig is:)

Vorig jaar werd er eerlijk gestemd op een paar knuppels na die extreem lage cijfers gaven. Ik kreeg een 1 kan ik me nog herrineren.
Haters.

Hmm, de prijzen klinken zeer aardig maar zit volop in de bulk en dat blijft ook nog wel zo.

Succes aan iedereen die meedoet, ben benieuwd naar alle pics die komen !

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk vind ik de uitslag meestal wel terecht idd... Ik ben meer van de verplichte rug/been foto's :D

Vind je dat niks T?

Het probleem daarmee zou kunnen zijn dat 50% misschien gewoon niet beschikt over die verplichte foto's en we zouden eindigen met te weinig deelnemers. Maar ik ga afwachten wat de opkomst is en misschien kunnen we dan de regels wat aanscherpen in de loop van de tijd.

De foto's moesten toch gemaakt worden na de aankondiging??

Lijkt me sterk als mensen dan opeens alleen foto's van hun borst kunnen maken

Je moet je dan afvragen hoe professioneel je het wilt hebben aan de ene kant (mooie prijzen) en laagdrempelig aan de andere kant wat betreft regels over foto's, toegankelijkheid en stemwijze...

Your call T ;)

Het probleem daarmee zou kunnen zijn dat 50% misschien gewoon niet beschikt over die verplichte foto's en we zouden eindigen met te weinig deelnemers. Maar ik ga afwachten wat de opkomst is en misschien kunnen we dan de regels wat aanscherpen in de loop van de tijd.

ja lijkt me een goed idee.... eerst kijken we er mee wil doen..

het kan toch geen probleem zijn om iemand wat foto's te laten schieten van je body vanuit 3 posities ;)

Hmm, maar eens kijken hoe de komende 2 maanden gaan, wellicht stuur ik wel wat in :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven