Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Word binnenkort in eerste post geplaatst.kan je ook ergens zien wie er zich al allemaal heeft ingeschreven?
Dat wel... maar sommigen hebben niemand anders en kunnen bijv. alleen in de spiegel een foto nemen.De foto's moesten toch gemaakt worden na de aankondiging??
Lijkt me sterk als mensen dan opeens alleen foto's van hun borst kunnen maken
T,
voor degene die het hoogste eindigd boven de 40.. de veteranen dus.. maak ik speciaal prijsje nog ;-).. maak ik een sups pretpakket
voor de winnaar van de contest wil ik graag nog een training geven met een atleet uit onze stal naar keuze... hoeft dus niet maar kan wel! ik zou zelf voor Mascha kiezen![]()

Ik zie van vorig jaar toch echt niemand die met de camera in de hand een foto van zichzelf maakt hoor.... Volgens mij hebben de meeste mensen zonder familie/vrienden altijd nog wel een zelfontspannerWord binnenkort in eerste post geplaatst.
Dat wel... maar sommigen hebben niemand anders en kunnen bijv. alleen in de spiegel een foto nemen.

Dat wel... maar sommigen hebben niemand anders en kunnen bijv. alleen in de spiegel een foto nemen.
Ik had vorig jaar eerlijkheidshalve ook een foto van mn benen gepost, terwijl dat toch een minder punt was. Heeft me toch wel wat punten gekost denk ik, want iedereen komt met de comment dat de benen nog wel wat werk nodig hebben.Maar iemand met meer poses zal ook meer kans maken op hoge plaatsing, dus men doet het zichzelf aan.
Verder als ik vroeg naar meer foto's hadden de meesten er geen, lijkt toch lastig te zijn voor velen dus.

Vorig jaar werd er eerlijk gestemd op een paar knuppels na die extreem lage cijfers gaven. Ik kreeg een 1 kan ik me nog herrineren.
Haters.
.