XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi men @ work :)

Hmm dat word niks voor mij..moet eerst weer beginnen met trainen na mn operatie:(
Misschien volgend jaar!

ok ga dan ook zeker meedoen ben dan nog net niet 3 maanden 2.5 maanden denk ik op dit forum maar ik zal de foto's wel sturen ;-)

Massale toestroom van nieuwe leden die mee wilen doen.

Zeer interesant, maar zal dit spijtig genoeg moeten uitstellen.
Zelf ben ik al zeer tevreden over mijn resultaten (van dikke lompe vetz*k, naar een toch wel goed resultaat... voor mezelf althans).
Hoop op volgend jaar, dit is zeker een streefdoel.
Ik kijk alvast uit naar de deelnemers van dit jaar.

Gaaf hoor! Mooie prijzen ook. Jammer genoeg ben ik nog iets te groen om mee te doen. Wellicht over twee jaar. In ieder geval succes gewenst aan de mensen die wel deelnemen!

ben weer benieuwd naar de hilarische stemmen/meningen die uit onze n00b hoek zal komen, succes aan de deelnemers!

kan je ook ergens zien wie er zich al allemaal heeft ingeschreven?

Okay als oldtimer ga ik meedoen, ik doe dit in de eerste plaats om de dames vooral de wat oudere te steunen in de beachcontest. Juist omdat het best zwaar is om vol te houden en je foto te posten op dit forum. En in de tweede plaats doe ik het om te kijken of ik nog de disipline heb om te cutten. Ik weeg nu 115 kilo en weet niet hoeveel bf ik heb, maar ga proberen om met 110 kilo en een % of 10-12 voor de dag te komen.
Ik hoop dat er meer oudjes mee doen zodat ik niet alleen sta:o

tof!! maar ben nog niet lang genoeg lid.. volgend jaar dan maar!

• Topic Starter Topic Starter
T,

voor degene die het hoogste eindigd boven de 40.. de veteranen dus.. maak ik speciaal prijsje nog ;-).. maak ik een sups pretpakket :D

voor de winnaar van de contest wil ik graag nog een training geven met een atleet uit onze stal naar keuze... hoeft dus niet maar kan wel! ik zou zelf voor Mascha kiezen :D

Doe ook een klasse tot 22 sponseren alstjeblieft :D

Word binnenkort in eerste post geplaatst.

Dat wel... maar sommigen hebben niemand anders en kunnen bijv. alleen in de spiegel een foto nemen.
Ik zie van vorig jaar toch echt niemand die met de camera in de hand een foto van zichzelf maakt hoor.... Volgens mij hebben de meeste mensen zonder familie/vrienden altijd nog wel een zelfontspanner ;)

Het is imo gewoon oneerlijk als iemand een hele goede plaats krijgt omdat ie alleen foto's van zn superrug of wat dan ook post terwijl die misschien zn benen niet eens traint bijvoorbeeld. Bij een BB wedstrijd staan ze toch ook niet met een lange broek op het podium :p

• Topic Starter Topic Starter
Maar iemand met meer poses zal ook meer kans maken op hoge plaatsing, dus men doet het zichzelf aan.

Verder als ik vroeg naar meer foto's hadden de meesten er geen, lijkt toch lastig te zijn voor velen dus.

Ik zou het ook eerlijker vinden als iedereen een been pic op stuurt....gaat om het totaal plaatje en niet om borstbicep superdudes.

Maar iemand met meer poses zal ook meer kans maken op hoge plaatsing, dus men doet het zichzelf aan.

Verder als ik vroeg naar meer foto's hadden de meesten er geen, lijkt toch lastig te zijn voor velen dus.
Ik had vorig jaar eerlijkheidshalve ook een foto van mn benen gepost, terwijl dat toch een minder punt was. Heeft me toch wel wat punten gekost denk ik, want iedereen komt met de comment dat de benen nog wel wat werk nodig hebben. ;)

En Mister10 heeft -met alle respect- alleen maar 3 foto's van zn rug en een bicepsshot.

Vorig jaar werd er eerlijk gestemd op een paar knuppels na die extreem lage cijfers gaven. Ik kreeg een 1 kan ik me nog herrineren.
Haters.

Inderdaad werd ook helemaal ziek van die mensen die zonder aanleiding of onderbouwing een 1 geven. Dat heeft mij een paar plaatsen gekost.
Weet nog niet of ik dit jaar mee gaan doen, alhoewel ik tussen al die massa monster niet slecht gescoord had.

Als er een goed stem beleid komt zal ik erover nadenken om mee te doen, vorig jaar waren er erg veel klonen met stemmen die niks met stemmen te maken hadden.. Een jury die 50% van de uiteindelijke stem bepaald lijkt me een goed plan of dat alleen de leden, die voor de aankondiging van de fotocontest al lid waren van dbb, mogen stemmen zodat er geen kloontjes aangemaakt kunnen worden ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven