- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal totaal geen kans hebben met mijn ouwe lijf maar voel er toch wel voor om mee te doen. (zag zelfs dat Ying Yang mee ging doen)
Het is meer voor mij zelf dan om te winnen.
Heb net een week of 2 geleden foto's geplaats en die werden toch wel goed ontvangen.
Hard trainen dan maar
Succes mannen
wel vet zo'n online wedstrijden nog super prijzen ook.
maar zal voor mij nog niet weg gelegd zijn pas pas net egt lid dus de 40 posts dit jaar ga ik waarschijnlijk niet halen. maar voor de mensen die wel meedoen. good luck!

sommigen posten er 100 per dag dus............
Enne ik doe niet mee zit dan op mijn top BW.

Top ouwe ook al hebben we geen kans we doen het gewoon. En met een bretels op onze rug kunnen we een hoop strak trekken aan de voorkant dus het komt wel goed.Zal totaal geen kans hebben met mijn ouwe lijf maar voel er toch wel voor om mee te doen. (zag zelfs dat Ying Yang mee ging doen)
Het is meer voor mij zelf dan om te winnen.
Heb net een week of 2 geleden foto's geplaats en die werden toch wel goed ontvangen.
Hard trainen dan maar
Succes mannen
Je bedoeld die buik omhoog hijsen?Top ouwe ook al hebben we geen kans we doen het gewoon. En met een bretels op onze rug kunnen we een hoop strak trekken aan de voorkant dus het komt wel goed.

Haha goed zo we hebben er een van 44-45-46 jaar gaat lekker.Je bedoeld die buik omhoog hijsen?
Nou, ik denk dat ik me dan ook maar gaat inschrijven, ik heb nog een paar stevige bretels uit mijn diensttijd...![]()

Jij mag niet eens meedoen.. je bent te pro
Overigens snap ik niet dat veel wel mee willen doen, maar niet meedoen omdat ze geen kans hebben om te winnen.
Je kunt toch ook mee doen voor jezelf? Of voor het meedoen.