MuscleMeat

Fotologje laluzz

laluzz

Dutch Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m62
Massa
60kg
Hallooo,

Hierbij ook maar eens een fotologje. Ik maak elke maand op de dag ik wordt gemeten en gefotografeerd (voor de flexchallenge), zelf ook thuis foto's en die zal ik hier plaatsen. En eventuele andere dingetjes en filmpjes enzo.
Ik ben iets van een jaar aan serieus aan het trainen en doe sinds januari de flexchallenge. Ik denk dat ik in augustus vorig jaar rond de 27% vet zat (zelf gemeten, dus weet het niet precies), een maand terug stond ik op 23% (gemeten door Rene van de flex). Morgen is de volgende meting! Ik ben nog laaang niet waar ik wil zijn, vooral over m'n been-bil-heupzone ben ik ontevreden, daar zit het meeste vet (peerfiguur). Maar dat wordt steeds beter:)

Vergelijking van afgelopen maand met augustus vorig jaar:
2prs4no.jpg

Foto's van afgelopen maand, ontspannen:
2lt66g4.jpg

Meest recente foto:
ilkb2h.jpg
En filmpje van vandaag, ging niet om de oefening (deed 'm voor t eerst), maar licht viel wel goed hier haha. Door de kwaliteit is ie een beetje overbelicht maar ja.
Klik

Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen, na de meting:D

x

Goede strakke buik! Goed fysiek ook. Zeker voor de time being.

Bekken staat een beetje voorover gekanteld.. Nooit last van je rug gehad?

• Topic Starter Topic Starter
thanks ftio! Geen last van m'n rug gehad nee. Merkte vroeger wel dat ik een wat hollere rug had dan anderen, maar nooit last van gehad eigenlijk. Ah ook nog scoliose, tis niet best met me gesteld :p

Netjes goede strakke buik je bent al dicht bij je streven zo te zien. Respect

thanks ftio! Geen last van m'n rug gehad nee. Merkte vroeger wel dat ik een wat hollere rug had dan anderen, maar nooit last van gehad eigenlijk. Ah ook nog scoliose, tis niet best met me gesteld :p

Je kan maar beter stoppen denk ik:D:p

Ziet er super uit!

Ziet er al goed uit hoor!

Wauw, goeie billen zeg! En je buik is ook al echt mooi!

Jeetje goed strakke buik ja. Ziet er goed uit!
Wat is je streven? (vp oid)

Kben jaloers op je billen!! Dat van mij is maar slappe hap XD

Vet is ook heel mooi verdeeld. Nu nog wat meer definitie, maar daar was je al mee bezig :)

Ah bedankt allemaal :)
vp wil ik in december (met de flexcup) op 15% of lager hebben. Ligt eraan hoe dat eruit ziet haha. Maar ik denk dat het nog wel ff duurt voordat m'n benen droog zijn en dat ik dan wel op 13% moet zitten ofzoiets..
Net nog wat foto's gemaakt, heel gedoe (camera leeg, vriend moest weg, dan maar met andere camera op zelfontspanner, maar die focust niet automatisch blablabla :o ), die zet ik er later vandaag op. En nu zonder ontbijt naar de sportschool om me te wegen :p

Wat zie je er super uit!! En ballen om foto's te posten!

Looking good girl!

IK denk ook dat ik onder de 15% moet zitten om mijn benen droog te krijgen, is overigens wel mijn doel!

haha ja marlies, ik vind het ook wel een beetje eng om zulke bijna-naakt foto's erop te gooien, maar de spoilers maken het wat minder in your face :p
15% lijkt me idd een mooi streven sp1988, we can do it! ;)

Vandaag bij de meting bleek dat ik 1% vet ben verloren en ongeveer 1 kilo ook afgevallen. Dus geen wereldschokkend verschil met vorige foto's haha, maar deze zijn dus van vandaag:

om mee te vergelijken met vorige foto:
25tivx0.jpg

en gewoon in de spiegel in andere houdingen :p op de eerste zie je een beeeetje m'n eerste ab doorschijnen hehe + quad die wat meer vorm krijgt. Op de tweede m'n glute die zichtbaar wordt onder het vet:o en de derde is van een paar dagen terug, als ik m'n buik aanspan.
ix4ft3.jpg

Ik kan niks anders zeggen dan dat je er SUPER uit ziet! Nogmaals, vooral je billen! :O

haha! thanks! :D

Terug
Naar boven