laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Hallooo,
Hierbij ook maar eens een fotologje. Ik maak elke maand op de dag ik wordt gemeten en gefotografeerd (voor de flexchallenge), zelf ook thuis foto's en die zal ik hier plaatsen. En eventuele andere dingetjes en filmpjes enzo.
Ik ben iets van een jaar aan serieus aan het trainen en doe sinds januari de flexchallenge. Ik denk dat ik in augustus vorig jaar rond de 27% vet zat (zelf gemeten, dus weet het niet precies), een maand terug stond ik op 23% (gemeten door Rene van de flex). Morgen is de volgende meting! Ik ben nog laaang niet waar ik wil zijn, vooral over m'n been-bil-heupzone ben ik ontevreden, daar zit het meeste vet (peerfiguur). Maar dat wordt steeds beter
Vergelijking van afgelopen maand met augustus vorig jaar:
Foto's van afgelopen maand, ontspannen:
Meest recente foto:
En filmpje van vandaag, ging niet om de oefening (deed 'm voor t eerst), maar licht viel wel goed hier haha. Door de kwaliteit is ie een beetje overbelicht maar ja.
Klik
Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen, na de meting
x
Hierbij ook maar eens een fotologje. Ik maak elke maand op de dag ik wordt gemeten en gefotografeerd (voor de flexchallenge), zelf ook thuis foto's en die zal ik hier plaatsen. En eventuele andere dingetjes en filmpjes enzo.
Ik ben iets van een jaar aan serieus aan het trainen en doe sinds januari de flexchallenge. Ik denk dat ik in augustus vorig jaar rond de 27% vet zat (zelf gemeten, dus weet het niet precies), een maand terug stond ik op 23% (gemeten door Rene van de flex). Morgen is de volgende meting! Ik ben nog laaang niet waar ik wil zijn, vooral over m'n been-bil-heupzone ben ik ontevreden, daar zit het meeste vet (peerfiguur). Maar dat wordt steeds beter

Vergelijking van afgelopen maand met augustus vorig jaar:
Foto's van afgelopen maand, ontspannen:
Meest recente foto:
Klik
Morgen zal ik nieuwe foto's plaatsen, na de meting

x

), die zet ik er later vandaag op. En nu zonder ontbijt naar de sportschool om me te wegen