Fitness Seller

Fotologje laluzz

zonnebankje mist nog! voor de rest netjes!

Mooi duidelijke foto's trouwens! Als er wat meer %en af zijn dan zul je duidelijke verschillen gaan zien :)

Op hoeveel % zit je nu? Op mijn laatste meting was het 21,1 (4 punts), maar ik ben bang dat het weer ietsje hoger is nu :P

• Topic Starter Topic Starter
ja ben al druk aan t zonnebanken, maar ben een redhead dus 't gaat allemaal niet zo vlot ;)
ik zit nu op 22%! Ook vierpunts-meting.

We zitten dus op ongeveer zelfde vet%. Het ziet er bij mij wel anders uit hoor. Meer spek op de benen, maar minder spek op de schouders/bovenrug. Ik had liever meer verdeeld gehad, maar goed, het is zoals het is. Als ik onder de 15% sta zouden mn benen ook wel wat meer definitie moeten krijgen!

Zonnebank is wel goed idee :D Ik ben van nature gelig (half indo), maar iets bruiner mag wel :)

Whow netjes bezig! Ik zie echt duidelijke progressie, en je hebt wel goede aanleg volgens mij=)
Lef dat je fotos ook gewoon post hier ga zo door!

Mooie foto log...

Ziet er goed uitt! Ga je fotologje natuurlijk ook volgen :D

thanks allemaal, fijne egoboost dit haha :p

potverdorie, strak buikie hoor :thumb:

Ziet er goed uit! Mooie progressie!! Stiekem wel erg jaloers hoor haha ;):D
Ga je fotolog ook volgen:)
Moet de mijne ook maar eens gaan maken nog..

Super mooi!!

ah thanks! : D

geen heel boeiende/scherpe/goede foto, maar vandaag tijdens arm-training zag m'n arm er mooi uit :o zit echt een megaverschil in links en rechts, rechts is mooi en heeft echt een beetje een piek, links ziet er praktisch hetzelfde uit als toen ik net begon. Dus alleen foto van rechts :p
fy1s2b.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik ben jaloers hoor! Ik zit dan wel op de 19,5 VP maar jouw benen zijn veeeeeel strakker dan die van mij. Echt jaloers hahaha!! Ik blijf je volgen :)

Ziet er goed uittttt!

Best lastig he zelf je Bicep op de foto zetten:D ziet er goed uit indd

mooie progressie hoor hier!
gaat goed vooruit, knap werk :)

Damn jouw buik! :eek:

thankss allemaal : D
@kyra, mijn benen zijn alles behalve strak haha, je ziet de flubber niet op de foto (gelukkig :D )
@sp idd nogal onmogelijk haha, met spiegel is het toch een stuk handiger :p

nog een progressiefototje van m'n insta. Ben heel blij met m'n lats, jammer alleen dat ik uit alle bloesjes/jurkjes/blazers barst :o
a1n1hy.jpg

Wowie.. zeker nice lats!!! *jaloers*

Merde.

Moest de vacature van boyfriend ooit terug 'vacant' zijn, kan je me dan een seintje geven? ;)

Net fysiek, lekkere kont en strakke buik. Kan moeilijk geloven dat dit nog niet je droomfysiek is :o

Terug
Naar boven