XXL Nutrition

Fotootje :) B nice

BlueRandy

Novice
Waardering
0
Hoii,

Even wat backup info:

18 jaar
83 kilo
1.87 cm

Ik ben vanaf Februari gaan trainen, na 1,5 maand een 'pauze' te hebben gehad. Deze training hielt niet veel in; dumbbell curl, sit-ups en push-ups. Sinds september een halterbank met barbell aangeschaft en gaan bp'en, deadliften en squatten. Daarna 2 weken bill star gedaan, maar dit resulteerde in een schouderblessure van bijna 2 weken.. ondanks de uitvoering goed was (in mijn ogen dan). Nu zelf een schema opgesteld en heb nu 2 weken erop zitten. Merk alleen dat de intensiteit te laag is, dus binnenkort weer een ander schema.

6jmf4ea.jpg

Fotootje van November
8fnoroz.jpg

Foto van October

Laatst bewerkt:
not bad , succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Thnx! Ik zit toch in het goeie forum gedeelte, niet? Of kan ik ze beter bij foto galerij zetten?

Mijn schema heb ik verandert, wat ik ook bij de subgedeelte van schema's zal plaatsen..

ziet er wel aardig uit, maybe meer aan je lats werken? ;) succes verder!

Btw ik denk dat je wel meer commentaar krijgt als je het bij foto galerij zet :D

Ook hier :D
Ik vindt dat die arm er dunner uitziet dan de door jou genoemde afmeting, maar dat zal wel komen door je (arm)lengte. Succes verder.

-MCL

hairy legs!

Zal wel vitiligo (of hoe je het ook schrijft) zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ook hier :D
Ik vindt dat die arm er dunner uitziet dan de door jou genoemde afmeting, maar dat zal wel komen door je (arm)lengte. Succes verder.

-MCL
Haha yea :cool: Hier zitten wat meer man op he :p
Doel je op mijn post van 15-10? Ze meten nu 34..
Mijn bijnaam is niet voor niets gorilla :P

Die witte 'klodders' is plamuursel :P Die kast staat op de zolder, wat pas verbouwd is, zoals je deels kunt zien.

Terug
Naar boven