AndroidHealthClinic

Foto's 15 jarige fitnesser

• Topic Starter Topic Starter
Ben al 3 maandjes gestopt met die gainer , nu alleen nog whey eiwitten.
ik train nu 4-5maal in de week, en 2x voetbal training.
Doe al mijn spieren in de week, ook benen, maar die lopen heel wat achter...
Heb geen foto's van before.. maar ik was eerst wat mollig, dan beginnen trainen, redelijk droog gekomen, en dan een veel te zware gainer genomen dusja...

welke gainer had je? ben wel benieuwd opzich.
ben aan het bulken ;)

Voor je leeftijd nice jongen! Keep it up ;)

Netjes jongen gaat goed! En volgens mij valt t met je bodyfat ook wel mee hoor. T is heel normaal dat je op jou leeftijd vet aanzet op je borst, dit geeft nu beetje vertekend beeld. Als je 18 bent ben je niet te stoppen!

Wel oppassen met te zwaar gaan, je bent nog in de groei he!

Mooie basis voor een 15jarige! goed bezig, ga zo door zou ik zeggen.
Straks cutten en je moet de chicks van je afslaan player!

goed bezig voor iemand van 15 jaar!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had dus test gainer als weight gainer, 10-11 kilo in ongeveer één maand, van 63-73ofzo, en bedankt jongens, dit is gewoon wat ik wou weten, of ik eigenlijk goed of slecht was voor een 15 jarige

hahahaha

Waarom zou hij niet zwaar mogen trainen als hij in de groei is? Zolang hij zijn form goed houdt is er niets aan de hand?

Laatst bewerkt:
Waarom zou hij niet zwaar mogen trainen als hij in de groei is? Zolang hij zijn form goed oudt is er niets aan de hand?
inderdaad, rik91 doelde daar hoogst waarschijnlijk op. Je kan zo zwaar trainen als je wil @ 15 als je maar op de uitvoering let.

NIks te cutten. gewoon goed eten. eventueel gewoon op onderhoud eten.

clean bulken. en hoe meer spier je wint hoe beter het er uit gaat zien. dat vet verbrand van zelf. met de KT tenzij je k*t voeding heb:P

ten eerste mijn respect dat je al op zo'n vroege leeftijd bent begonnen, ik was 16 toen ik voor het eerst ging trainen en ik voetbalde er ook bij in die tijd. Maar ja ik vond de spieren al snel een stuk leuker dan voetbal dus ben ik met trainen verder gegaan.

Ga nog niet te zwaar trainen met gewichten die je boven je uit moet drukken dit kan tenkoste van je lengte groei gaan de rest mag je allemaal wel gewoon lekker zwaar doen. Let goed op je eten en gewoon blijven knallen vriend !

Foto's niet van onderen nemen, gewoon recht voor je.
En weightgainer zou ik idd niet nemen, die heb jij echt nog niet nodig!

Gaat de goede kant op! :)

Vet valt idd wel mee 15% ofzo?
Maar begint er al goed uit te zien!

wou net zeggen, deze jongen gaat ver komen, hij is 15 jaar als die door blijft trainen tot ze 20ste, heeft hij de meeste op dit forum eruit getraint :)

15 jaar? Kan nog leuk worden. :)

Goed lezen en rondkijken op dit forum kerel.

Terug
Naar boven