XXL Nutrition

Foto's ben weer bezig

Jorin

Freaky Bodybuilder
Waardering
76
Hallo luitjes. Heb eventjes nieuwe foto's geschoten. Ik heb rond maart-april vorig jaar 2 maandjes billstar gedaan. Daar zijn de foto's van in mijn gallerij. Sinds toen nooit meer serieus getrained, en ben ik weer afgevallen naar de staat waarin ik verkeerde van mijn beginfoto's. Nu heb ik de motivatie gevonden om te blijven knallen, en heb hier nu even een paar foto's geschoten.

Hier de foto's van het begin.

160ast4.jpg

qpoyso.jpg

258ytdf.jpg

Na 3 weken knallen zit er 3 kilo aan. Zal wel een beetje spiergeheugen zijn ook, maar ik beschouw deze foto's gewoon weer als nieuwe beginfoto's.

Back lat spread:
68fzfr.jpg

Back double mislukt:
ndrh48.jpg

:)

Laatst bewerkt:
Netjes hoor ouwe boef! jewait

minder op dbb... meer in de gym :D succes!

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Netjes hoor ouwe boef! jewait

Thanks aram! Woensdag avond weer ff knallen in de gym!

Dankje!

minder op dbb... meer in de gym :D succes!

Op dbb vermaak ik me altijd jurriaan, en leuke dingen doe je vaak :P. Trainen hou ik ook van dus ga nu gewoon nonstop beulen. Geen gezeik meer

Thanks!

en ik maar denken dat je een beest was.. haha

gast ga vreten en trainen!

Op die één na laatste foto lijkt je lichaam helemaal uit verhouding. :D

Manman, echt meer eten ...

Waar denk je dat ik mee bezig ben:D, heb veel gezeik met mijn borstkas gehad. Zit een stale plaat in waardoor ik ook gewoon nooit een lange tijd serieus kon trainen. Maar dat gaat nu heel goed.

Zou je mij misschien een foto van de voorkant kunnen tonen, overweeg de operatie ook namelijk. Hoelang is het geleden? die littekens zie je nauwelijks trouwens vanaf de zijkant.

BEGIN foto's zijn het! Over een half jaar komen er nieuwe!

Zou je mij misschien een foto van de voorkant kunnen tonen, overweeg de operatie ook namelijk. Hoelang is het geleden? die littekens zie je nauwelijks trouwens vanaf de zijkant.

Tuurlijk wil ik dat, staat hier een heel verhaal van me op dbb.

Trouwens een foto van de zijkant kan je het beter zien

5esx7d.jpg

Verhaal:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/herstellende-pectus-excavatum-operatie-nuss-bar-131379/

Thanks! Hou wel van een lekker kontje :D

Bij die 2e foto lijkt het alsof je nogal veel kromming in je onderrug hebt.

Je bedoelt dat ik veel naar achter leun?

Oh wacht, je bedoelt de 2e foto van het ''echte'' begin zegmaar. Dat was ook nog voor mijn operatie, heb daarna ook erg op mijn houding moeten letten en het is wel al iets verbeterd. Ik dacht dat je het over de back latspread had!

Wat ik me wel afvraag. Wat is de reden dat je je foto's post?

Ghehe, ik dacht ook heel ff dat deze gozer een beescht van een kerel was

Terug
Naar boven